Consum

4.5

În mod tradițional, motoarele diesel sunt asociate cu un consum redus de combustibil. Acesta a fost, de altfel, raționamentul din spatele introducerii motoarelor cu aprindere prin compresie pe mașinile de pasageri. Cu toate acestea, trebuie să ținem cont și de dimensiunile mașinilor pe care sunt montate.

Koleos este acum cel mai mare SUV pe care îl poți achiziționa în gama Renault, iar asta se vede. La o greutate de aproximativ 1.8 tone vorbim despre o mașină destul de grea.

Conform francezilor, Koleos în versiune X-Tronic 4WD promite un consum mixt de 5.7 litri/100 de kilometri. Rezultatul testului nostru a indicat 9 litri/100 km în mediul urban, respectiv 7 litri/100 km în regim extraurban.

Rivalii lui Renault Koleos sunt ceva mai noi, iar motorizările oferite sunt, de cele mai multe ori, electrificate într-o mai mare sau mai mică măsură. Dacă privim strict la modelele oferite cu motoare diesel, vom regăsi Hyundai Santa Fe, cu un propulsor de 2.2 litri de 203 CP precum și Kia Sorento, cu aceeași motorizare sub capotă, respectiv Skoda Kodiaq și al său diesel de 2 litri și 200 CP.

Dacă modelele coreene pretind un consum mediu de 5.9 litri/100 km, Skoda Kodiaq are numere mai bune, adică 5.3 litri/100 km.

  • ds, vineri, 29.10.2021 10:39

    O fi el depășit ca design dar l-aș prefera struțo-cămilelor suv coupe. Este unul dintre ultimii mohicani ai genulu suv clasic. Și ma refer inclusiv la motor, adică un diesel de 2.0 l (după părerea mea suficient) pentru că mașina asta se adresează unei anumite categorii de cumpărători. Iar aceștia nu cred că o cumpără pentru liniuțe. De remarcat poziția ecranului multimedia care cred că se încadrează la fix, adică fără a-l atașa de parcă ar fi after market.

  • Seriff, vineri, 29.10.2021 12:04

    Da, arata bine masina, motorul e ce trebuie.

  • Moldovean, vineri, 29.10.2021 12:58

    Dacă aș avea bani, cred că mi-aș lua așa ceva. Bun de familie, discret, elegant.

  • LUCCI LUCIANO, vineri, 29.10.2021 17:30

    Sa iei azi o masina full , si ditamai ,,gipul'' , la 45.000....cand un Focus mai dotat costa 25.000....chiar e afcere. Echivalentul de la VW cred ca sare de 70.000

  • adi_10, sâmbătă, 30.10.2021 13:26

    Desi masina asta pare din multe puncte de vedere depasita, mie mi se pare o masina ideala pentru o familie linistita. Nu este o masina cu care sa rupi asfaltul dar cui ii trebuie asa ceva?!...Masina la interior in schimb iti ofera cam tot ce ai nevoie. este eleganta, spatioasa, dotata cu de toate inclusiv scaune incalzite, cutie automata, 4x4 si multe altele. Daca i-ar face un facelift la sistemul multimedia ar fi o masina foarte buna din punctul meu de vedere. Poate un sistem mild hybrid pentru aceasta motorizare ar fi de bun augur pt a mai reduce un pic noxele dar si consumul dar chiar si asa motorul respecta toate normele pentru EURO 6 D-temp asa ca este ok.

  • GabiA, miercuri, 10.11.2021 12:39

    Ziceti voi ca ati cumpara asa ceva, dar, in realitate, nu ati da 40k pe un Renault, care are si tehnologie depasita. Din acest motiv, strazile sunt pline de Kodiaq-uri, pe cand Koleos-urile is la fel de pretioase la vedere ca Ferrari-urile.