Tinuta de drum
Deși Renault a pregătit câteva modificări importante în ceea ce privește Kadjar facelift, în dreptul ținutei de drum nu există noutăți. SUV-ul de clasă compactă rămâne același model capabil să treacă fără prea multe probleme peste gropile sau denivelările apărute în asfalt. Astfel, Kadjar rămâne un SUV blajin, cu o ținută de drum orientată către confort.
La nivelul habitaclului vor apărea și sunete mai puțin plăcute în momentul traversării denivelărilor scurte, dar sunt puține modele dezvoltate de producătorii de volum care trec cu brio acest test.
Fiind un SUV orientat către confort și mai puțin către sportivitate, modelul dezvoltă un ruliu pronunțat în viraje. Direcția este una ușoară și facil de utilizat mai ales în orașe, însă atunci când vrei să rulezi într-un ritm alert trebuie să nu uiți de faptul că feedback-ul primit nu este unul generos.
Dar exemplarul testat a sosit și cu sistem de tracțiune integrală. Vei avea de ales între 2WD, caz în care toate resursele motorului sunt transmise către puntea față. Poți opta pentru modul Auto în care Kadjar gestionează resursele către ambele punți în funcție de nevoi. Dacă ai în plan să ieși în off-road, atunci sistemul de tracțiune integrală dispune și de modul 4WD Lock: resursele sunt transmise în mod egal către cele două punți.
Tot pentru ieșirile în off-road, Renault propune o gardă la sol de 200 de milimetri, un unghi de ata de 17 grade (mai mic cu 0.5 grade comparativ cu versiunile cu tracțiune față) și un unghi de degajare de 27 de grade (+2 grade raportat la versiunile 4x2).
o masina per total buna, dar MARE pacat ca motorul asta se ofera doar cu manuala