Interior
Renault a pregătit câteva îmbunătățiri și pentru interiorul lui Kadjar facelift. Pentru planșa de bord, francezii au pregătit materiale prietenoase și plăcute la atingere, însă odată ce vei pipăi și zonele inferioare de la nivelul habitaclului vei descoperi plastice dure și cu finisaje nu foarte bune.
Odată cu facelift-ul au apărut și o mulțime de elemente cromate, atât la nivelul planșei de bord, cât și pe tunelul median.
Comenzile sistemului de climatizare sunt acum asemănătoare cu cele de la Dacia Duster, care se potrivesc mult mai bine în peisajul general de la interior.
Spațiile de depozitare pregătite de francezi sunt unele generoase. Primești un loc special pe fețele ușilor pentru sticle cu apă, suporturi pentru pahare ceva mai generoase și un loc dedicat telefonului mobil. Și cotiera este una adâncă și poate "înghiți" obiecte de dimensiuni mai mari.
Un lucru mai puțin plăcut îl reprezintă poziționarea butoanelor pentru încălzirea în scaune. Acestea au fost amplasate pe umărul frontal al cotierei, în spatele suporturilor pentru pahare, iar acționarea lor se face cu dificultate.
Scaunele pregătite de francezi sunt moi, confortabile și oferă un sport lateral peste medie. Și pe bacheta din spate se călătorește confortabil, pasagerii având suficient loc în dreptul genunchilor. Totuși, persoanele mai înalte de 1.85 metri ar putea avea probleme în dreptul spațiului pentru cap.
Tot în partea din spate, francezii propun două guri de ventilație, două porturi USB și o priză de 12V. Pentru rabatarea banchetei se poate opta atât pentru "clemele" de la interior, cât și pentru butoanele din portbagaj.
Portbagajul lui Renault Kadjar facelift poate "înghiți" până la 527 de litri, iar constructorul din Franța propune o podea dublă și o serie de separatoare, astfel încât compartimentarea să fie realizată într-un mod cât mai eficient.
o masina per total buna, dar MARE pacat ca motorul asta se ofera doar cu manuala