Renault Kadjar

1.2 Benzina Turbo (TCe) 130CP 4x2 Man6 Intens

Motor / Transmisie

3.5

Noul Renault Kadjar este construit pe aceeași platformă cu Nissan Qashqai, ceea ce înseamnă că SUV-ul francezilor are din start un avantaj de invidiat în momentul lansării. Pentru că are aceeași bază cu cea a liderului segmentului. A mașinii care vinde cel mai bine în zona SUV-urilor de acest calibru.

Era oarecum normal ca pe Kadjar să vedem la treabă aceleași motoare pe care le cunoaștem din gama "vărului" Qashqai. Totuși, Renault a lucrat puțin la specificații și a dezvoltat versiuni îmbunătățite ale acestora. Clienții vor avea la dispoziție două diesel-uri, 1.5 dCi de 110 CP și 1.6 dCi de 130 CP, și o "benzină" turbo de 1.2 litri TCe declinată în cea mai puternică versiune existentă în portofoliul grupului Renault-Nissan: 130 de cai putere.

Ne vom concentra atenția pe versiunea pe benzină, singura pe care ne-au oferit-o organizatorii testului internațional care a avut loc în Spania într-un test de șosea cu lungime relevantă. Dieselul a făcut și el parte din oferta de test, dar exclusiv pe macadam, deci păstrăm impresiile pentru un test intern.

Motoarele pe benzină nu sunt tocmai cele mai populare pe SUV-urile din România și am putut să simt pe Kadjar motivul. Deși vorbim de un motor turbo de generație nouă, el nu este unul de explozie, deci nu vă așteptați să rupeți asfaltul sub roți atunci când demarați. În schimb, este un motor perfect pentru rularea pe autostradă sau în oraș, pentru că urcă linear în trepte și este extrem de rafinat, fiind virtual imperceptibil atunci când funcționează la turații joase și medii.

Pentru a scoate maximum din acest motor, trebuie să urci bine de tot în ture, ceea ce înseamnă că va trebui să depășești 5500 de rotații pe minut, acolo unde găsești toți cei 130 de cai din dotare. Nici acolo nu vei găsi însă zvâcul pe care-l întâlnești pe un motor de cuplu (1.2 TCe are 205 Nm), dar în schimb ai șanse să dai de un consum ridicat care nu-ți va plăcea. Dacă folosești însă mașina mai mult în oraș și eventual dai o tură până la mare, benzina ar putea să fie o soluție bună pentru tine. Asta dacă nu vrei automată și 4x4. 

Cel puțin la începutul carierei de piață a lui Kadjar, singura transmisie disponibilă pe versiunea 1.2 TCe de 130 CP este una manuală cu șase trepte, iar tracțiunea e exclusiv 4x2, fără posibilitatea de a comanda integrală. Ai însă la dispoziție ceea ce Renault numește Extended Grip System, un pachet care adaptează ESP-ul inteligent să recunoască suprafețele de rulare în funcție de aderența roților și să împartă cuplul între roțile din față în funcție de nevoie, simulând astfel o jumătate de integrală. Cutia manuală nu-ți va face probleme de niciun fel, fiind foarte ușor de manevrat. Treptele sunt însă cam lungi pentru ca cifrele de consum să n-o ia razna.

Sfatul nostru: mergeți pe diesel. Considerați că nota finală a mașinii ar fi cu cel puțin 0.2 puncte mai mare în condițiile astea.

  • Andy, luni, 15.06.2015 11:22

    Design exterior excelent si interesanta abordarea materialelor interioare, care se pare ca sunt mai stil VW, Honda sau Mazda decat Hyundai-Kia, Ford, Toyota, producatori care inca joaca cartea materialelor tari. Pacat de ergonomia deficitara Renault (cruise controlul si comenziile audio). Ca preturi sta bine fiind clar mai ieftin ca Tiguan care deja e un model invechit (mai ales ca design exterior si siguranta).

  • ioi, luni, 15.06.2015 11:43

    nu ma intereseaza suv-urile, dar pot spune ca acest kadjar arata superb, interior si exterior.

  • Anonim, luni, 15.06.2015 11:45

    Am vazut si urcat in masina asta la salonul auto de la Belgrad ca design exterior este ok dar asamblarea este zob am gasit piese desprinse de la bord fetele de usi scoteau zgomote la apasare chedere ca de Logan sau chiar mai rau . Calitate by Renault sunt singurii care ofera doar 6 ani garantie impotriva coroziunii astasune mult . Preturile mici sunt din calitatea mediocra a masinii .

  • Tembelus Rex, luni, 15.06.2015 12:15

    Sincer cred ca ai visat urat noaptea trecuta........... mare belea pe capul vostru cei trei producatori francezi si cei trei italieni de volum......... ma mir ca nu afirmi ca se si faramita chederul, eventual scartaiau usile etc. etc. Probabil esti iubitor de triada nemteasca de volum (percepute asa ca de fapt nu prea sunt trei)....... In special Renault si probabil Fiat reprezinta un mare cosmar pentru unii........aveti alternative.......

  • mog, luni, 15.06.2015 12:15

    eu l`as depuncta pentru ca nu ofera un motor mai potent. concurenta are motoare si de 200+cp (tiguan de ex) se dovedeste inca o data ca cilindree mica si turbo nu inseamna automat consum mai bun. sau poate n`a gasit reno reteta.

  • S, luni, 15.06.2015 12:22

    Bai Anonime, cand o sa-mi arati tu un Reno ruginit mai nou de anii 2000, adica exact 15 ani atunci o sa te cred. In schimb eu pot sa-ti arat A4 B8, A6 C6, Passat B6, Golf 5, Octavia 2, Polo, Fabia, Jetta , Tiguan... toate pline de rugina la aripi, praguri si uneori direct pe usa. Asa ca las-o mai moale. Este foarte tare acest cross, insa eu nu sunt adeptul vitezometrului digital. 1.2TCe daca il puneau si 4x4, scotea extraurban consum de peste 8% ceea ce nu era tare ok. Deci 1.6dci de 130cp ar merita pe deplin. Daca si noua laguna va arata ca si acest kadjar atunci prevad un viitor fructuos.

  • S, luni, 15.06.2015 12:24

    @mog: Nu neaparat e nevoie de mai multa putere. Ca nu e masina de curse. Un benzinar, mai ales turbo nu inseamna automat si consum mai mic. Indiferent ca e de Renault, VW sau alta natie. Oricand va avea un consum maricel si niciodata nu vei vedea 4-5% cum scrie in fisa... adica consum de diesel. Am condus si 2.0TSI, si 1.8t, si TCe si toate scot consumuri mai mari.

  • vianu, luni, 15.06.2015 12:27

    raman la opinia ca producatorii isi limiteaza voit puterea/performantele dinamice ale motoarelor. Clar masinuta asta nu e facuta pentru pilotare ci pentru a te simti bine iar designul e primordial. @anonim....ne-am nascut ieri, nu stim altceva decat Logan. Dar pentru ati raspunde serios...poate ai nimerit intr-un model de preproductie.

  • Bombardierul, luni, 15.06.2015 13:07

    Inca odata ''reteta'' TURBO demonstreaza ca este MARKETING. Tantarul asta constipat de 1.2 TURBO, consuma mai mult decat fostul meu Focus 2.0 aspirat in regim mixt. Auzi tu ''peste 7 litru'' .E clar MARKETING. Si performante nema . Ai turbo-lag, ai vibratii in caroserie, trepidatii, uruit de diesel iarna..........nimic bun. Masina arata de 10+ interior-exterior.......dar nu TURBO, mai bn as alege cu configuratie diesel.

  • mos teaca, luni, 15.06.2015 13:09

    Nu spuneti nimic de zgomotul interior (trebuie sa racnesti ca la celelalte modele Renault?) si puntea spate are tot aceleasi doua minunate bucse pe care se sprijina totul?

  • Bombardierul, luni, 15.06.2015 13:10

    Ma intreb cu 4x4, cat consuma peste 10 litrii ? Pffff

  • mircea, luni, 15.06.2015 13:36

    @anonim Te asigur că mașinile de test stăteau excelent la capitolul ăsta. Nu știu ce ai văzut tu la Belgrad, dar mașina de pe șosea e foarte bună. @vianu E evident că se întâmplă asta, nu e niciun secret. Limitarea puterii motoarelor se face din două motive: unul e consumul, celălalt e integrarea motorului în gamă și în grup. @mog E doar începutul carierei de piață. Pe parcurs vor veni și motoare puternice. În altă ordine de idei, motoarele puternice nu vor face niciodată volum, sunt mai degrabă de portofoliu.

  • Nelu.Pantofaru, luni, 15.06.2015 13:50

    Masina arata super bine atat interior cat si exterior, iar daca vorbim de interior, daca avea putin mai mult aluminiu si niste cusaturi prin bord si niste butoane putin mai garnisite arata de premium, mie configuratia asta mi se pare super ok pentru traficul din orase cat si concedii.

  • Azazel, luni, 15.06.2015 13:51

    Un Captur umflat cu pompa, facut sa-ti fure ochii. Daca mai adaugam si unul dintre cele mai bune preturi din segment vedem de ce masina asta are sanse sa se vanda f bine. Chiar si asa, la acesti bani prefer o Octavia Scout (la acesti bani diferenta de 2000 de euro nu se simte chiar atat de mult) care poate sa intre pe unde acest 4x2 nu intra si pe sosea sta mai bine.

  • hazard, luni, 15.06.2015 13:53

    Motorul e cat de cat ok, in schimb Renault are talentul de a construi niste cutii de viteza care sa penalizeze performantele. Cel putin in varianta 4x2 nu ii vad rostul. La banii astia probabil ca te poti atinge de un Scenic...

  • gogu, luni, 15.06.2015 14:01

    @bombardierul: e greu sa alegi o configuratie diesel fara turbo, dar incearca, totusi :)

  • Andy, luni, 15.06.2015 14:16

    @mos teaca Scrie clar ca masina e silentioasa. Asta ineamna zgomot redus in habitaclu atat al motorului cat si al aerului in timpul depasarii. @anonim Si marmota impacheta ciocolata nu? Esti penibil sincer. Dupa cum zicea cineva...nu ne-am nascut azi sa punem botul la baliverne de genul...plus ca oricine interesat poate face un drive test :-)

  • Cristi, luni, 15.06.2015 14:19

    Va exista oare versiune 4x4 cu transmisie automata? Pe Qashqai nu exista optiunea asta.

  • @Cristi, luni, 15.06.2015 15:24

    nu va exista, automat doar 4x2 1.5 dci (spre deosebire de qashqai care are pe 1.2 turbo benzina si pe 1.5 diesel).

  • jean, luni, 15.06.2015 15:31

    Interesant cum lumea comenteaza ca niste ”adevarati experti” cum sta treaba cu noile motoare turbo, cu ergonomia, insonorizarea sau alte detalii tehnice, asa, mai mult din auzite sau ca au fost ei cu un Reno de acum doispe ani, si care inca viseaza la un Golf V TDI.

  • kim_vl, luni, 15.06.2015 17:18

    Numa' "injineri" si specialisti pe forumurile astea. Nu stiu de ce nu-i angajeaza astia care se chinuie sa produca masini ca sa invete si ei cum se face un motor turbo. Ce bancuri de proba, tuneluri aerodinamice s.a.m.d. ? Stiinta e aici, la taclale.

  • Anonim, luni, 15.06.2015 17:30

    @ Tembelus rex, @ S , @ Mircea , @ Andy va raspunde unul care a avut un Renault cumparat de nou in 2006 ( Megane 2 ) am mers cu el 8 ani si 130.000 de km fara sa schimb nimica pe parte de directie , consum bun dar ...... slab lucrat facut la turci greieri la greu ! Kadjar facut in Spania nu este departe de ce se face in Turcia . Nu visez noaptea urat si nici nu am 18 ani sunt trecut bine de 40 de ani cu,carnet din 1991 am vazut ,condus destule masini nu sunt un specialist dar am pretentia ca stiu cum trebuie sa arate un autoturism in 2015 . Va invit sa va uitati pe sub masini cand vorbim de rugina nu pe la aripi care sunt din plastic . Poze si filmulete cu,cat de bine este facut acest Renault puteti vedea chiar pe forumul marcii reno.ro sectiunea stiri ,subtopicul Noul Kandjar acolo gasiti poze si filmulete postate de mine si de alti membrii ai forumului care au vazut masina live pe la expozitii . Va rog sa va uitati sa le studiati si apoi vorbim . Cu siguranta sunt filmulete si pe yutube .Nu fac parte din categoria celor care vorbesc aiurea din punctul meu de vedere ce am vazut si pipait cu mana mea la masina asta este slab facut are material de calitate prost asamblate care cu siguranta vor face concert prin masina. Varianta in care am urcat era cea de top piele trapa tot ce poate pune Renault pe model .Putintica rabdare sa o vedeti in reprezentante si apoi vorbim . Asa ca nu ma mai acuzati degeaba ca nu am nimica cu marca Renault ca fost posesor pot spune ca am fost in general multumit de masina dar asamblarea si valoarea de revanzare a unui Renault nu sunt punctele forte chiar daca au mai evoluat in ultimii ani . Este o parere personala asa ca luati-o ca atare nu ma straduiesc sa conving pe nimeni nimica . Fiecare face ce vrea cu banul lui dar eu nu am mai dat inca o data banii pe un Renault din motivele mele personale .

  • Anonim, luni, 15.06.2015 17:59

    https://www.youtube.com/watch?v=5_mJRIUW8wE cer scuze daca nu am voie sa postez linkuri

  • marius, luni, 15.06.2015 19:15

    @anonim o manuta verde de la mine pt ultimul mesaj cu video, daca e chiar asa e chiar rusinos la o masina noua. Oare cum o sa faca dupa 7-8 ani si vreo 200k km?

  • S, luni, 15.06.2015 21:17

    Daca ai trecut bine de 40 ani, inseamna ca ai o gandire socialista, sau batraneasca, nicidecum nu gandesti logic sau ca un tanar. Tu sti ce diferenta exista la calitate intre Megane facut in Turcia si cel facut in Spania ? De megane 3 zic. Iar Megane 2 se stie ca a fost o masina mediocra, iti trebuia 1 ora sa schimbi un bec in far, electrica varza, fiabilitate sub logan. Deci nu vorbi daca nu ai avut un Renault adevarat, sa vezi ca aia fac si masini bune. Uita-te la Laguna 1, Safrane, Clio 2 sau 3.

  • OVIDIU, luni, 15.06.2015 21:32

    ESTE ADEVARAT DIN SPATE PARE UN RENO CAPTUR MAI MARE ACESTA ESTE UN LUCRU BUN CAPTUR ARATA F. BINE INTERIOR DE EXCEPTIE FARA REPROS INCLUSIV SI ACELE COMENZI AIUREA AU FARMECUL LOR POT SA SPUN CA PE CAPTUR ACEST MOTOR IN COMPANIA CUTIEI AUTOMATE NU SE AUDE DAR NU SE AUDE NICI UN ZGOMOT NICI CEL DE VANT CONSUMUL PE CAPTUR ESTE IN JUR DE 7L IN AFARA LA O VITEZA IN JUR DE 110-120KM/H(A CUMPARAT FICA MEA CAPTUR SI DE ACEEA STIU NU DIN AUZITE) DECI EXTRAPOLAND LA ACEASTA MASINA MAI MARE SI MAI GREA DAR CU 10CP. IN PLUS SI CEVA CUPLU IN PLUS MOTORUL ACESTA V-A FUNCTIONA IREPROSABIL FARA ZGOMOT SI FARA CONSUM PESTE 7L. VOR AVEA O MASINA DE VISE CINE O V-A CUMPARA

  • Anonim, luni, 15.06.2015 23:16

    @S Sincer nici nu stiu de ce pierd timpul sa iti raspund in conditiile in care prin postarea ta ai dat dovada ca nu ai cei 7 ani de acasa . Daca la 44 de ani sunt socialist sau prea batran in gandire pentru tine atunci pe semne ca tu esti pe la 16-18 ani si nu prea ai ce sa-mi impartaseti din experienta ta auto si mai ales de viata . Faza cea mai tare RENAULT ADEVAEAT ! Asta este din putul gandirii tale ? Sa te citez RENAULT ADEVARAT se fabrica in Franta restul este by Renault si se fabrica in Turcia ,Spania ,Maroc si Romania . Renault Espace 2015 in care am urcat la expozitie este facut in Franta si asta se vede la modelul asta este premium tot material ,asamblare, cum arata,tehnologia de la bord dar..... unul cu dotari si o motorizare decenta ajunge la 40.000 de euro nu ai sa vezi multe pe strada in Romania . P.S. Nu te mai obosi sa-mi raspunzi chiar nu ai ce sa-mi explici tu mie !

  • vianu, luni, 15.06.2015 23:34

    gandire socialista...ce dobitoc

  • Ivanoff, marţi, 16.06.2015 01:05

    @Azazel, e la moda ''trendul'' matrioska in industria auto :)))). La fel cum C class este un S dezumflat ''cu pompa'' , sau X6 este un X4 umflat ''cu pompa'' ....sau mai nou SEVEN Series este un ''TROA'' Series umflat la presiune mare :)))))) ..... deci se poarta........ BANiiii - Give me the many :)))))))

  • mog, marţi, 16.06.2015 11:04

    @mircea: ca potential cumparator de un automobil din aceeasta categorie, exclud din start acest model pt ca nu are un motor mai potent. de acord cu tine in rest, insa daca vrei sa joci cu baietii mari, trebuie sa fii echipat ca si ei. altfel, o sa fii mereu in urma lor. desi nu apreciez marca reno, cred ca asta ar fi singurul model care m`ar interesa si l`as trece pe lista de variante daca va veni cu ce imi doresc. apropo, pentru cel care spune ca nu ai nevoie de motor mai mare, poate TU nu ai nevoie sau nu te intereseaza, eu insa vreau. fiecare cu ale lui. ce e de ajuns pt tine nu e si pentru altii.

  • kim_vl, marţi, 16.06.2015 13:37

    Baietii mari cer si alte lovele...muuuulte. Iar pretul nu creste chiar direct proportional ci as putea spune exponential cu calitatile si performantele unei masini. Iar pt. o famile medie cu un sofer cu toate tiglele la mansarda o masina cu un maxim 300-350- hai 400 Nm e arhisuficienta. Sigur, daca vrei sa faci raliu cu cei mici in masina sau vrei sa-ti impresionezi pitipoanca atunci nu-ti ajung. Multi vorbiti pe aici nici macar citind hartia cu specificatii tehnice. V-ati urcat vreodata intr-un 1.6 dCi (faceti abstractie ca e Reno si aveti alergie) ? Multi nu aveti dupa ce bea apa si faceti pe mironositele pe aici.

  • mog, miercuri, 17.06.2015 16:01

    kim_vl... mergi prietene tu cu 1.6, ca nu te opresc eu. dar pune mana/piciorul si pe un 2,0T (macar) de la orice producator, si apoi vino aici si spune sincer ca nu ti`a placut sau ca nu l`ai vrea. dar na, daca mergi mosnegeste doar prin oras iti ajunde si 1.0 aspirat.

  • Tudor, miercuri, 17.06.2015 16:05

    Azazel si de unde pot lua un Scout? Ca nu prea vad prin reprezentante si nici pe strada.

  • Tudor, miercuri, 17.06.2015 16:11

    Anonim nu mi se pare ceva relevant acea filmare. Poate acea zona a fost fortata de cineva care a facut test drive. Daca toate elementele erau asa desprinse era altceva, dar daca vezi un surub sarit dintr-un ansamblu care care are 1000 de suruburi, nu inseamna ca calitate slaba. Poate tu ai vazut si alte chestii, dar acea filmare nu este relevanta.

  • Tudor, miercuri, 17.06.2015 16:13

    *ca are calitate slaba...

  • kim_vl, miercuri, 17.06.2015 18:06

    @mog Deci, dupa cum spuneam, vorbeam de oameni cu toate tiglele pe casa. Sigur ca un 2.0, un 2.5 s.a.m.d. pot sa-ti creeze alte senzatii. Si daca faci bungee jumping sau tragi pe nas s-ar putea sa ti se para misto. Asta nu inseamna ca trebuie sa faci tot timpul aceste lucruri. Revenind la masini poate ne spui ce inseamna sa mergi mosnegeste sau vitejeste. Daca 320 Nm ti se par putini inseamna ca ori esti vreun Schumacher ori esti un baiat de bani gata.

  • Anonim, joi, 18.06.2015 08:09

    @ Tudor mai sunt multe poze pe forumul reno.ro din pacate trebuie sa fi mebru ca sa poti vedea pozele atasate . Te asigur ca cel putin masina in care am urcat eu era slab asamblata si nu putem da vina pe faptul ca este masina de expozitie . Langa era expus un Renault Espace nu scartia nu era desprins nimica avea o calitate de asamblare ireprosabila,materiale premium . Sincer Kadjar pe langa Espace parea ieftin facut . Suruburi vopsite la vedere in dreptul mecanismului de inchidere al haionului suduri prost finisate , ornamente de plastic prost asamblate cu lufturi mari sincer am fost dezamagit . Chiar ma candeam ca in timp poate cumpar unul ca asa arata bine este o masina frumoasa .

  • @kim_vl, joi, 18.06.2015 21:44

    Incearca sa nu te mai raportezi ca un mosneag dizalar la Nm. 320Nm si 130CP nu inseamna ca masina este sprintena. Un 2.0T are tot 320Nm dar este diferenta de la cer la pamant la reprize , 0-100 , depasiri etc. Pe scurt raporteaza-te la CP ( HP sau PS) cum iti place mai mult. Eu il sustin pe mog in totalitate si mie mi se par rahitice aceste motoare pentru gustul meu. Nu are legatura ca este reno se intampla acest fenomen de a tranti 2 motoare rahitice si la alte case. Or fi de volum dar nu pe gustul tuturor.

  • Adrian24, duminică, 21.06.2015 09:04

    nu stiu de ce, dar am senzatia ca designerul a tras cu ochiul la mazda!

  • Pai da..., luni, 22.06.2015 16:28

    Iar incepe vesnica discutie: Aspirat vs Turbo.... Asa cum se tot vorbeste despre Benzina vs Motorina... "E grele!" Unii cu motoare mici au obtinut cu un turbo generos timpi imresionanti la sfertul de mila, ia cautati pe gogu pe ala cu Golf MK1 parca... Scoate 0-100km/h in 1.97 secunde. Acum sa vedem ce masini cu 1.8 aspirate (hai va las si cu 5litri) fac astea? Astept manutele rosii. Spor

  • ioan, vineri, 26.06.2015 22:24

    peugeot 3.2 v6 875 cp,de fabrica 1.8 0-100 sec

  • xxx, luni, 29.06.2015 11:58

    Am vazut-o, nu am reusit sa merg cu ea (proasta organizare in concesiuni, am incercat in 2 la Bucuresti, impresia mea este ca nu vor s-o vanda, nota 2 la organizare pt Renault). Daca trebuie sa fac o comparative cu Captur, 3 clase peste, interior mai ales foarte ingrijit lucrata, si exterior. Sper ca in serie sa fie acelasi lucru, mai astept. Daca ma uit la pretul de 4x2 un pic mai bine echipata benzina ajunge pe la 20 000€, intra in optiunea mea de cumparare (am pe lista Octavia, Duster 4x4)

  • vizitator, vineri, 17.07.2015 15:48

    Oameni buni, nu mai spuneti ca motoarele mici, turbo, pe benzina, consuma mult. Detin o Octavia 1,2 TSI 105 CP si extraurban imi ia 5.4% (mers cu viteze intre 50-125km/h). Cu nu imi place la ele este turbolag-ul (nu mare, dar eu il seizez). In Buc consum 9.2% in timpul saptamanii, si 6.5-7.5% dumica si sambata. Inainte am avut un Reno Symbol 1.4 mpi, si imi consuma 6% extraurban si 11% in Bucuresti. Deci uite ca 1.2 turbo consuma mai putin decat 1.4 mpi aspirat.

  • cobe, luni, 20.07.2015 14:52

    Este total neadevarat afirmatiile unora ca la toate marcile consumul este mai mare decat cel afisat in datele tehnice.Eu am un tsi de 1197 cmc,86 cp,si nu mi-a consumat niciodata mai mult de 4,4l extraurban si 6,6l urban,cu singura conditie sa se respecte viteza legala si indicatiile de pe bord privind momentul schimbarii vitezelor pentru a-ti da un consum eco.Altfel,daca vom conduce peste limitele normalului consumul va creste considerabil.Am incercat si condusul stil forjat si mi-a dat consumuri cu 1-2 litri peste cel din cartea tehnica.In curand vor fi introduse in UE alte conditii tehnice de calculare a consumului mixt.

  • cata, vineri, 04.12.2015 07:08

    iti faci cruce frate dupa ce citesti comentarii peste comentarii care mai de care ca nu i buna, ca nu are, ca te saraceste la consum, ba prin logica motorul este mic de 1.2 litri dar vezi performanta care o ofera la dinamica unde te intereseaza cel mai tare in depasiri 80- 120 km/h 3 viteza 7 secunde 4 viteza 9.3 sec 5 viteza 12.6 sec 6 viteza 16.4 sec deci daca o comparam cu o mazda Cx5 2.0 skyactive de 165 hp poftim dinamica 4 viteza 10.5 secunde 5 viteza 14.6 sec 6 viteza 22.6 sec deci .,.respect mazda imi place foarte mult dar daca comparam performantele.,.,. kadjarul 1.2Tce este net superior .,.,pentru ca daca traducem secundele de diferenta in metri , dupa ce kadjarul 1.2 Tce a depasit Tir-ul in treapta 6-a,,, mazdei ii mai trebuie macar 60 de metri sau 6 secunde ca sa realizeze depasirea (cine este sofer adevarat stie ce inseamna 60 de metri in plus intr o depasire). Asa ca in proba dinamica este net superior si mai cautati coparatii cu alte suv-uri Entry level si ve ti vedea ca nu ai unul mai bun in partea dinamica sau de consum. Consumul: Mazda Cx5 consuma 8 - 8.5 % mediu apoi daca Kadjarul consuma mediu 7% (si asta o spun multe site-uri inclusiv Adam din video Turatii) la care eu zic, ca este foarte bun avand in vedere ca este un Suv mare unde incape toata familia cu tot cu purcel,.,.,.deci cine spune ca are consum ridicat ala are bicicleta 100% acasa,.,. intradevar daca era un clio mic si amarat care consuma 7% cu 1.2 Tce .,. DA era foarte mult. Maine mi as lua kadjarul 1.2 Tce daca as avea nevoie sa schimb masina pentru ca are consum excelent si o dinamica de invidiat ..,.,unicul semn de intrebare ar fi ce fiabilitate au motoarele DOWNSIZING in timp oricare ar fi el vw, renault peugeot, citroen???? SALUTARI

  • radu, vineri, 14.10.2016 13:10

    am si eu un kadjar e super bun sunt foarte multumit