Renault Clio RS facelift -

1.6 Benzina Turbo 220CP Aut6 RS Trophy

Design

4.0

Clio RS Trophy facelift oferă prize de aer mai generoase, ornamente noi, logo-ul Trophy în zonele laterale și evacuări Akrapovic în zona posterioară. Cea mai importantă modificare la nivel estetic a avut loc în zona blocurilor optice: semnătura luminoasă are acum forma unui steag caroiat și oferă un aer mai impunător.

Jantele de 18 inchi Noir Brilliant, etrierele vopsite în roșu și eleronul spate completează aspectul sportiv al lui Clio RS Trophy. Vopseaua Frozen White continuă să fie oferită și pe faceliftul subcompactei din Hexagon.

  • ioi, joi, 29.06.2017 15:37

    Superba masinuta

  • vianu, joi, 29.06.2017 16:21

    Pe naiba, vorbesti numai prostii: nu e Euro 2, nu e folosita decat un pensionar in WE, n-are DPF-ul eliminat si n-are cruciulita in parbriz si motorul e un pitic de 1.6L. Si ce e mai rau e ca e facuta de frantuji si peste toate nu e pe motorina. ...plus ca e turbo

  • Cineva, joi, 29.06.2017 17:21

    Tare de tot jucaria ! Daca era si coupe era si mai bine.

  • ioi, joi, 29.06.2017 19:23

    @vianu :-DDD

  • Recomandare, vineri, 30.06.2017 12:41

    Nu ar fi mai bine sa comparati masina testata (25.9k eur) fata de concurenta cu dotari asemanatoare, daca vorbiti de pretul de achizitie? Mi se par inutile preturile de pornire (in orice segment apropo ), cand dotarile de incluse difera destul de mult, lafel si pretul optionalelor.

  • @Recomandare, sâmbătă, 01.07.2017 21:35

    Nu-i deloc inutil pretul de pornire, pentru ca discutam de un RS ce-i "loaded" la partea de dotari, nu-i clio tau obisnuit entry-level , chel

  • Coco, sâmbătă, 01.07.2017 23:54

    În acest segment sunt oferte mult mai bune și mai puțin costisitoare.

  • bV, duminică, 02.07.2017 00:36

    Nu degeaba Clio RS e considerat referinta segmentului.