Calitate / Pret
Pe piața din România, noul Renault Clio RS Trophy 220 pleacă de la 24.000 de euro cu toate taxele incluse. Prețul este la doar 1.500 de euro distanță de cel de pornire al lui Renault Megane RS 265, propunerea sport din clasa compactă a celor de la Renault. Chiar și așa, Clio RS Trophy rămâne o variantă de luat în seamă, mai ales că modelul vine cu o listă lungă de dotări standard, de la navigație până la acces și pornire fără cheie.
În plus, pe lângă aceste dotări, varianta Trophy a lui Clio RS vine cu mai multă agresivitate decât oferă modelele rivale.
În segmentul modelelor sport de clasă mică, există propuneri mai ieftine în ofertele Ford Fiesta ST, Volkswagen Polo GTI și Opel Corsa OPC. Echivalentul lui Clio RS din gama Peugeot 208 GTi costă cât Clio RS Trophy.
Dintre modelele de mai sus, Opel Corsa OPC vine cu cel mai mic preț, trecut cu câteva sute de euro de 19.000.
Răsfoind lista de dotări a lui Clio RS Trophy 220, descoperim că modelul are aproape toate căsuțele de opționale bifate, fiind lăsată liberă doar cea pentru vopseaua metalizată specială (800 euro), scaunele îmbrăcate în piele cu tetiere integrate și încălzire pentru locurile din față (1.200 euro) și pachetul cu senzori de parcare spate și cameră video de marșarier (260 euro). Din moment ce exemplarul nostru le-a avut pe toate, vorbim de opționale de 2.200 de euro care urcă prețul mașinii testate la 26.200 euro cu TVA inclus.
@Automarket: O intrebare sincera: Cum vi se pare noul 1.6t comparativ cu vechiul 2.0 aspirat ? Care e mai placut la condus ? La sunet ?