Renault Clio facelift

1.5 Diesel Turbo (Energy dCi) 110CP Man6 Intens

Interior

4.0

Renault a modificat pe ici-colo interiorul lui Clio odată cu facelift-ul fin aplicat mașinii. O chestie cumva normală în lumea auto în contextul în care modelul de clasă mică nu a trecut printr-o schimbare de generație.

Calitatea materialelor din plastic folosite de Renault în zona superioară a planșei de bord este îmbunătățită: suprafețele sunt ceva mai moi și prietenoase la atingere, însă efectul produs asupra simțului tactil devine supărător atunci când ajungi în zona tunelului median. Planșa de bord poate fi personalizată cu diverse inserții colorate, iar rama ecranului sistemului de infotainment este realizată dintr-un plastic negru lucios: plăcut la o primă vedere în fotografii, dar extrem de greu de curățat în viața reală.

Scaunele lui Clio facelift sunt ceva mai confortabile. Alături de suspensia setată perfect pentru a absorbi denivelările covorului asfaltic și de poziția joasă de conducere modelul francez devine un adevărat partener de cursă lungă. Cu ceva mai mult material insonorizant care să țină la distanță zgomotele neplăcute, Clio poate deveni partenerul ideal.

Așa cum ne-am obișnuit, modelul constructorului francez vine cu spații de depozitare corect dimensionate. Probleme apar în dreptul suporturilor de pahare de pe tunelul median, care nu sunt destul de adânci și au un diametru redus.

Deși Renault Clio facelift folosește un plafon plonjat, pasagerii care vor călători pe bancheta din spate nu vor avea probleme în ceea ce privește spațiul la nivelul capului dacă nu au o înălțime mai mare de 1.80 metri. De asemenea, o călătorie mai lungă ar trebui făcută doar în patru, întrucât al treilea loc de pe bancheta din spate este destul de înghesuit.

  • Mihai, marţi, 26.09.2017 17:26

    Poate vedem si pe Logan/MCV/Sandero motorul de 1.5-110cp. Eu il am in versiunea de 105 cp pe Megane 2 si sunt foarte multumit.

  • Catalin, marţi, 26.09.2017 22:56

    Un film pe care unii poate deja l-ati vizionat, dupa ce ati citit comentariile de la testul cu noul Fiesta... care spune cate ceva despre Clio, poate chiar surprinzator pentru cei care inteleg spaniola: https://www.youtube.com/watch?v=9aWcqRgDjR8

  • Edikkk, miercuri, 27.09.2017 09:55

    desi motoarele termice sunt uzate moral, depreciate deja chiar daca este noua.... totusi 110 CP pentru clasa compacta, este un vis ! acum multe generatii la clasa compacta multe, foarte multe nu treceau nici de 80 CP , decat versiuni GT, S, etc Sa spunem si faptul ca chiar daca cutia de viteza manuala si ea, impreuna cu masinile pe ICE sunt uzate moral, este de APRECIAT faptul ca are 6 trepte ! ceea ce inseamna un consum foarte bun nu numai in oras pentru un diesel, dar cel mai bun consum extraurban !! Repet, ca o masina care nu este hibrida / semi-electrica este o masina foarte reusita. PS: acum imaginati-va ca ar avea acest Clio, exact acelasi motor diesel de 110 CP in relatie cu un motor electric pe sistemul e-power de la Nissan !!!! O ASTFEL DE MASINA SEMI-electrica ar fi masina perfecta de trecere de la masinile full-termice la masinile full-electrice si ar domina pur si simplu piata auto (cele 80% procente din piata - non full-electric) ! Ar fi avut recuperare regenerativa la franare si ar duce un consum MAI BUN cel consumul EXCELENT DE BUN al Nissan Note e-power pe benzina (care bate Toyota hibrid cu usurinta), si apoi un confort de condus auto fara egal (condusul cu un singur picior ---- cu o singura pedala, exact gen e-pedal de la new Nissan Leaf - o bijuterie de masina electrica, un exemplu clar de urmat, pe langa Tesla) (condusul cu o singura mana --- nu ai schimbator de viteza, nimic, tot rulajul este full-electric) !!!! Din pacate Nissan dupa ce deschide poarta lui e-power din Japonia catre Indonesia si Filipine, acum incearca sa introduca modelul in India !! Nu inteleg, cum de nu il fac global inca si nu il aduc in Europa, unde ar rupe vanzarile. Mai ales un astfel de sistem cu adevarat hibrid, un sistem semi-electric sprijinit de un motor diesel economic ar rupe toate topurile si ar elimina practic vanzarile de masini full-termice.