Peugeot 5008

2.0 Diesel Turbo (BlueHDI) 180CP Aut6 GT

Performante

4.0

Când te prezinți la start cu cea mai mică masă din segment, este aproape imposibil să pierzi o cursă de sprint. În cazul de față, lipsa sistemului de tracțiune integrală face din 5008 GT (1.530 de kilograme) un mic atlet în comparație cu rivalii din segment.

Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 9.1 secunde. Deși au o masă totală mai mare, Skoda Kodiaq și Volkswagen Tiguan Allspace reușesc același sprint în 8.6 secunde. Totuși, trebuie menționat și faptul că modelele care fac parte din Grupul Volkswagen vin cu 10 CP în plus.

Viteza maximă anunțată pentru Peugeot 5008 GT este de 208 km/h. La fel ca în cazul accelerației 0-100 km/h, doar Karoq și Tiguan Allspace reușesc să depășească valoarea modelului din Socheaux, ajungând la 210 km/h.

  • xxx, vineri, 10.11.2017 10:58

    Trebuie sa fie fanul "Absolut" Peugeot ca s-o cumperi sau sa-ti placa.

  • MM, vineri, 10.11.2017 10:59

    Ma bucur pentru aparitia acestui test pentru ca am aceasta masina in lista mica de achizitii. Tot ce sper este ca comentariile sa fie la obiect, fara dispute sterile intre cei care posteaza uzual. Personal, cred ca la design nota putea fi mai mare, iar consumul realizat exclusiv in oras este excelent. La nevoile mele lipsa sistemului 4x4 nu este un inconvenient, intrucat nu intentionez sa fac trasee montane sau accidentate. O zi buna.

  • NICOLAE, vineri, 10.11.2017 11:10

    Vreau sa spuneti cum va simtiti pe scaunele din spate pina la Sinaia si inapoi..... sunt scaune pentru copii, si nu pentru adulti.....

  • Kirotractor, vineri, 10.11.2017 11:14

    Uff, de unde pînă unde afirmația că Renault Koleos e singurul care nu vine-n configurație 4X4 la un asemenea gabarit, nivel de putere etc.?... - Atenție la neatenție deci, AM, că genul ăsta de eroare nu ține de amănunte nesemnificative (presupun totuși c-a fost vorba de-o exprimare ambiguă.) http://www.automobile-magazine.fr/tous-les-essais/article/10048-essais-renault-renault-koleos-2-0-dci-150-4x4-exception Despre mașină, pe scurt: design reușit și îndrăzneț - mai ales interior -, dar PSA mai are destul de lucru la capitolul fiabilitate (cele 59 de pagini... plîngăcioase de pe un cunoscut forum francez sînt elocvente apropo de numeroasele probleme apărute la 3008/5008-uri aproape noi.)

  • Kirotractor, vineri, 10.11.2017 11:20

    Erată - am băgat un link cu vechiul Koleos din grabă, dar ce am spus rămînde valabil - pentru noul Koleos dCI 4X4 de 175 CP.

  • cornel.socariciu, vineri, 10.11.2017 11:25

    @Kirotractor Mulțumesc. M-am exprimat puțin greșit. Am modificat și am menționat că la acest nivel de putere și gabarit, doar Koleos mai poate fi comandat într-o versiune 4x2. Probabil ai observat că 3 rânduri mai jos am specificat varianta 4x2 :).

  • asdff, vineri, 10.11.2017 11:48

    bun interior insa nesimtit de scump pt un pejo

  • dan_grc, vineri, 10.11.2017 11:57

    De neînțeles de ce Peugeot nu oferă nici opțional 4x4. În rest pare o mașină reușită ca stil, mai ales la interior.

  • xxx, vineri, 10.11.2017 12:25

    @MM esti unul dintre fanii "Absoluți" atenţie nu spun ca mașina este urata, daca o "testezi" intr-un showroom, îți dai seama ca nu este utila. Eu am 182 cm pe locurile din spate (nu in centru) stai cu capul inclinat, total inconfortabil din punctul meu de vedere. Nu sunt foarte sigur ca este o problema reala, dar asta îți lasă ca senzație, mașina. Este enorma, prima impresie este ca au făcut-o numai pentru USA, in București, Cluj, Sibiu, Iași,.... te vei chinui profund. Nu sunt 7 locuri adevărate, sunt 5 (dintre care cei 3 din spate trebuie sa fie un pic asiatici) + 2 copii de maxim 10 ani. In schimb pe locurile din fata ești boier Bibescu, chiar este bestial. Si acum îți pun întrebarea: merita oare sa-ti iei o mașină așa de mare? Si încă o remarca: cei care scriu pe aici nu au bani sa-si cumpere o mașină de 30 000€.

  • MM, vineri, 10.11.2017 12:41

    @xxx Merci pentru opinii si gandurile bune. Am testat 3008, motor 2 litri , 150CP si este OK din toate punctele mele de vedere (daca nu vrei sa etalezi CEVA), nu sunt foarte inalt si nu ma bazez prea tare pe locurile 6 si 7. De fapt toata lumea stie ca cele doua locuri sunt pentru anumite ocazii si nicidecum pentru oameni mari, sau masivi. Totusi, intrebarea asta o am si eu: Merita o masina asa mare? Mai analizez inca. O zi buna.

  • LauCalin, vineri, 10.11.2017 12:52

    Cred ca din mai multe motive. In primul rand, nu este considerat un SUV veritabil, precum Range Rover. Este gandit mai mult pentru drumuri lungi, pe asfalt, cu un confort ridicat si o senzatie aparte la condus. In plus, ar fi crescut masa masinii si inevitabil si pretul. Care, sa recunoastem, nu sunt chiar mici. Oricum, cred ca punctul forte al acestei masini este plansa de bord. Arata senzational, in opinia mea. @MM, merita o masina asa mare prin prisma spatiului, confortului si tinutei de drum mai buna, comparativ cu ceva mai mic. Daca te referi la manevrabilitatea in nebunia de trafic tipica unui oras mare, cred ca nici o masina de asemenea dimensiuni nu se descurca prea bine.

  • vianu, vineri, 10.11.2017 13:33

    n-am sa inteleg niciodata ingrijorarile legate de locurile din spate (si alea 2). cred ca 90% dintre noi nici nu stiu exact cum se sta in spate (randul 2). Ne luam masinile sa le conducem. Rarele ocazii cand avem cativa prieteni/rude/etc de dus in spate nu sunt motive de achizitie a ceva ce sa-i satisfaca la drum lung. Imi place"cand aud: am 2 metri inaltime si dau cu teasta de plafon! Asa, si? daca esti pasager stai in fata, daca nu, sufera, sau cumpara-ti masina. @MM eu as ramane la 3008. Alea 2 locuri in plus sunt de sanchi. De cate ori le vei äctiva"? cat de mult castigi ca volum de incarcare cand sunt in podea? merita lungimea mai mare, greutatea in conditiile de trafic de la noi? Bine, daca familia e multa (ma refer la copii) dar nu imi inchipui ca ai peste 5 si nu stii pe unde sa-i mai stochezi da, sa zicem ca platesti. Personal cred ca aceste "7locuri" sunt niste struto-camile care incearca sa impace si capra si varza si nu fac nici una nici alta cum trebuie. @AM cred ca e prima oara cand aud comentariu legat de sistemul audio.

  • Adrian C, vineri, 10.11.2017 14:42

    O masina de familie foarte buna. Pretul nu mi se pare exagerat tinand cont ca vine foarte bine dotat, spatiu destul de mare si un BMW X1 de ex cu 38 de mii nu are pe el atatea optiuni ca 5008. Cine are nevoie de spatiu, masina asta e o oferta de luat in seama. Daca scria pe el Mercedes, pretul probabil era dublu si il laudati pana la Dumnezeu.

  • RR, vineri, 10.11.2017 17:14

    Eu l-am văzut la un salon auto. Este deosebit dpdv design exterior-interior . Oricum altceva fata de ternele vw si skode. Nu ma pronunț asupra fiabilității . MM , lasă-l in pace pe xxx. Probabil ca pe lingă filmele porno , mai este fan vw second-hand.

  • Ilici02, vineri, 10.11.2017 17:54

    Masina arata foarte bine, e foarte tehnologizata, accesorizata si pozitionata oarecum in trend fara 4x4. Pretul e cam mare totusi.

  • arhitect, vineri, 10.11.2017 17:58

    Cu aceeasi platforma, tehnologie, motorizare, transmisie si cam cu aceeasi bani, am preferat Citroen C4 Grand Picasso, care are un plus de spatiu interior fata de 5008. Aceleasi plusuri si minusuri la Citroen/ Peugeot. Difera designul si imaginea. In mod similar, se poate face o paralela C4 Picasso - 3008. Ideea e ca monovolumul este o idee mai spatios, versatil si practic decat crossoverul.

  • arhitect, vineri, 10.11.2017 18:01

    pe cand un test cu Citreon Grand C4 Picasso ?

  • Tibi, vineri, 10.11.2017 22:55

    Ati innebunit cu scaunele alea 2 din randul trei. Sunt optionale fratilor, nu le iei daca nu le vrei. Sunt poate oameni care vor un portbagaj mai mare si aleg 5008 in fata lui 3008.

  • Tibi, vineri, 10.11.2017 22:57

    Andy, unde esti man? Ma asteptam sa ai primele 3 comentarii a cate 3 paragrafe fiecare. Tu care pomenesti de 3008 in aproape fiecare articol :) (glumesc, sper sa nu te superi)

  • vianu, sâmbătă, 11.11.2017 09:57

    @Tibi randul 3 nu e optional, asa vine 5008 cu scaune la...spate. "Row Three: Seats Can be Stored Under Bootfloor or Removed Completely " ...si totusi trebuie cantarita bine situatia, chiar si cand vorbim de 35.000Eu pe putin, masina asta e destinata familistilor, orice banut trebuie dramuit. Adica chiar nu avem de-a face cu genu de cumparator care arunca cu banii'n caini pentru a-si satisface un moft de moment. @Andy a ramas blocat pe randul 3 de scaune si numai poate iesi din masina

  • Sergiu, sâmbătă, 11.11.2017 21:04

    @vianu RANDUL 3 ESTE OPTIONAL CONTRA COST: AN01 2 scaune suplimentare rand 3 = 804 EURO cu TVA inclus Te rog sa consulti lista preturilor din Romania pentru 5008: https://media-ct-ndp.peugeot.com/file/88/8/noul-5008-17c-2017.321888.pdf Numai bine!

  • Sergiu, sâmbătă, 11.11.2017 21:15

    Pretul intradevar este cam mare pentru versiunea de 130 CP Active = 23k EUR, dar cu ceva reduceri de la dealer + rabla, poate se obtine un pret sub 20k Imi place masina, dar personal nu as da atatia bani pe ea sau alta.

  • Ioan, sâmbătă, 11.11.2017 21:37

    Peugeot 5008 vine din 2019 cu tractiune 4x4 pentru doritori. Pentru mine interiorul arat absolut senzational , e altceva.

  • vianu, duminică, 12.11.2017 12:41

    @Sergiu eu m-am uitat pe site-ul UK a celor de la Peugeot. Randul 3 vine by default de la prima versiune de echipare. Politica Peugeot in Ro e e chiar mai desteapta. Vrei bancutele alea de pescari? platesti, altfel ....

  • Pejos, duminică, 12.11.2017 16:50

    Ce face?? 38k pe un amarat de Pejos? Si-au luat-o in cap frantuzii...Dupa ce ca stai mai mult cu ea prin service, sa mai platesti si o gramada de bani mi se pare culmea masochismului.

  • xxx, luni, 13.11.2017 08:55

    @RR nu mă deranjează limbajul tău si nici nu mă ataca Peugeot 5008 pana acum 2 ani a fost mereu in umbra lui Espace (IV) nu discut de design, doar ca Espace asigura 7 locuri adevărate pentru 20mm in plus la lungime. Problema cea mare este ca acest segment a scăzut atât de mult, încât ambii constructori încearcă marea cu degetul, Espace V este un fel de cross-over de lux zic ei, iar 5008 un altfel de SUV de lux. Ce nu înțeleg eu este, de ce nu încearcă sa le vândă in USA unde mai exista o piață pentru aceste tipuri de mașini Fanul "Absolut" nu este o înjurătură, ceva de rău sau criticabil este fanul care este alături de ii face plăcere, fără prejudecăți

  • Cineva, luni, 13.11.2017 09:11

    @xxx Vezi tu americanul cumparand Peugeot ? Sa fim seriosi...

  • xxx, luni, 13.11.2017 10:47

    @Cineva sincer la ce este pe acolo, Peugeot si Renault ar trebui sa încerce, adevărata lor problema este rețeaua de distribuție

  • Andy, luni, 13.11.2017 19:35

    @ Tibi si Vianu N-am prea avut timp sa comentez prin weekend si sincer un model cu 7 locuri si ampatament un pic largit nu prea imi da inspiratie, mai ales ca vorbim de piata europeana. Daca vorbeam de SUA era altceva. Legat insa de fiabilitate, pe care mereu sunt cativa care o injura, va dau la toti niste link-uri sa vedeti ca Peugeot sunt japonezii europenilor, alaturi de Skoda, atunci cand vine vorba de producatori de volum: http://www.jdpower.com/press-releases/jd-power-2016-germany-vehicle-dependability-study-vds http://www.jdpower.com/press-releases/jd-power-2017-germany-vehicle-dependability-study http://www.jdpower.com/press-releases/jd-power-2016-uk-vehicle-dependability-study http://www.jdpower.com/press-releases/2017-uk-vehicle-dependability-study Asa ca mentalitatea ca "Pejo e praf" e prafuita de ani buni! Drumuri bune si bani de masini noi la toata lumea!

  • sandu, marţi, 14.11.2017 13:57

    masini din ce in ce mai urate face peugeotul. nu inteleg oamenii care inca le cumpara. macar daca ar fi mai ieftine decat concurenta, sau sa stea mai bine la vreun capitol...dar nimic.

  • Edikkk, miercuri, 15.11.2017 09:39

    Foarte frumoasa masina... si este un SUV de oras... nu are nevoie de 4x4.. singurul minus ca nu este o masina cu motor hibrid electric, mai ales ca cu cat este masina mai grea si mai mare cu atat beneficiile unui sistem hibrid de a reduce consumul prin regeneritive breaking sunt MARI ! alte beneficii ale unui motor hibrid (gen Nissan e-power) sunt si o tinuta de drum mai buna, o fiabilitate mult crescuta, pentru totul se face electric nu exista nici macar cutie automata mecanica de viteze ! in rest.. frumoasa..

  • Andy, miercuri, 15.11.2017 16:40

    @Edikkk Suv de oras e 2008. 3008 si mai ales 5008 sunt Suv-uri de familii. La 5008 daca pliezi sau nu cumperi randul din spate (randul 3) ai un portbagaj imens (1.060 l). Cat doua limuzine de clasa medie.

  • Akeem, miercuri, 27.12.2017 22:46

    M-am tot invartit pe langa ea, e foarte mare si are un bot imens. Sa zicem ca sunt familist...daca tot n-are 4x4 de ce nu-mi iau un monovolum? Apropo, S-max la 35k e si AWD...

  • jiji, luni, 26.07.2021 18:15

    Dar 5008 este un monovolum deghizat in SUV :). Vedeti testele din strainatate (whatcar, topgear, carwow): toti par sa fie de acord ca e de fapt un MPV stilizat frumos. Si inaltat (garda la sol de 23 cm). SI ca dimensiuni...e mai scurt decat o octavia, si la fel de lat ca un logan de ultima generatie (latime fara oglinzi). Deci nu e asa de mare...e doar mai inalt. Daca lumea s-ar uita mai atent la cifre si s-ar duce mai putin pe prima impresie, comentariile ar fi mai apropiate de adevar :). Oricum, din cate am observat, versatilitatea e cea de MPV, si locurile din spate (randul 3) sunt okish (mai bune ca la tiguan allspace, kodiaq sau tarraco spre exemplu). Si randul 2 e chiar spatios (plus ca nu are tunel median deloc, deci e mai flexibil decat ce ofera grupul VW la acomodarea a 3 persoane). Insa e la fel de drep ca touran pare si mai ok pe partea asta a locurilor din spate (si e mai scurt cu vreo 10cm).