Design
Când vine vorba despre design, rețeta Peugeot e simplă și replicată deja pe toate modelele din gamă. Partea frontală este deosebit de agresivă, cu o grilă mare, în care apar acum inserții mici și mărunte în culoarea caroseriei. Cred că, pe timp de vară, acest detaliu estetic va fi un adevărat magnet de necurățat pentru muște și alte gângănii.
Nu lipsește capota sculptată și faruri agresive, care se continuă cu un colț iluminat, și el LED. Profilul poate fi dominat de jante de 20 de inch, Monolithe, ca cele de pe mașina mea de test. Sunt negre, au un design spectaculos, dar parcă lasă să se vadă prea mult din discurile de frână.
Caroseria poate fi vopsită în șase nuanțe. După cum puteți vedea, eu am avut la test versiunea albastru Obsession.
În partea din spate, Peugeot a apelat la o linie de SUV coupe sau fastback, pusă în evidență și de stopurile cu LED și design 3D, care se văd excelent pe timp de noapte. Singura obiecție s-ar lega de semnalizarea spate, care e destul de mică și greu de văzut.
"EuroNCAP nu a testat încă noul Peugeot 408, dar acesta folosește o platformă deja populară în Grupul PSA, evaluată cu 5 stele în cadrul altor teste de impact". Alo?! Domnu' Mirica?! Cand ati vizitat ultima oare site-ul Euro NCAP? Peugeot, Citroen (inclusiv DS) si Opel nu au mai obtinut cinci stele din 2019, cu mentiunea ca punctajul maxim a fost acordat la vremea respectiva exclusiv masinilor dotate cu acel Safety Pack, echiparea standard primind, din nou, doar patru stele. Ultimul Peugeot cu cinci stele pentru echiparea standard a fost testat in 2018, in timp ce Opel, Citroen si DS7 nu au mai obtinut punctajul maxim, fara acel Safety Pack, din 2017.