
Tinuta de drum
Chiar și înainte de acest facelift, Peugeot 308 s-a făcut remarcat pentru felul în care se conduce. Partea bună este că oricine poate îmblânzi acest leu.
În nivelul de echipare GT, noul 308 SW este destul de incisiv pe viraje, agil, iar ruliul este ținut sub control de suspensie bine calibrată. Direcția nu este cea mai precisă, dar este destul de precisă pentru un break de familie. Ușoară în oraș, direcția lui 308 începe să opună din ce în ce mai multă rezistență pe măsură ce crești viteza.
Dacă tot am pomenit de direcție, este silențioasă atunci când treci peste denivelări, singurul disconfort (dacă pot să îi spun așa) fiind creat de jantele cu diametrul de 18 inch.
Așa cum te-ai aștepta, varianta hatchback este ceva mai efervescentă decât varianta break, aceasta din urmă adăugând 250 de kilograme în plus la masa proprie atunci când bifezi motorizarea plug-in hybrid.
De apreciat amplasarea display-ului central și faptul că au păstrat mare parte din butoanele fizice.