Tehnologie

4.5

Peugeot 3008 este disponibil, în standard, cu două ecrane de 10 inch. Unul pentru instrumentarul de bord și unul pentru sistemul multimedia. Sub acesta din urmă, se mai află un mic ecran, pe care poți configura mai multe scurtături ale sistemului multimedia. Deci, practic, ai 3 ecrane.

Dacă te lasă buzunarul, poți urca la nivelul de echipare GT, care îți garantează un ecran curbat, cu diagonala de 21 de inch. Grafica este excelentă și se vede clar că vorbim despre o platformă nouă. Peugeot a făcut un salt plăcut în viitor.

Însă, mai există unele întârzieri ale sistemului central, mai ales atunci când vine vorba de butonul Home, care te aduce în meniul principal. Și nu ține de procesor, ci de dorința francezilor de a se simți speciali. Hărțile se mișcă bine, iar conexiunea cu telefonul mobil se realizează rapid.

Clienții au la dispoziție scaune încălzite față și spate (activarea lor e cam complicată în meniul multimedia), precum și volan încălzit, un sistem audio Focal și faruri Matrix LED.

Pe acestea din urmă le-am testat pe timp de noapte și pot spune că sunt foarte bune, cu o capacitate excelentă de a gestiona rapid modulele LED pe segmente de drum cu iluminare diferită.

Pe versiunea noastră electrică, sistemul de navigație poate calcula destul de fidel nivelul de baterie cu care o să ajungi la destinație și poate oferi sugestii de încărcare pe traseu.

  • Andrei, marţi, 16.07.2024 17:50

    Superbă mașina. Poate mai puțin plafonul plonjat care mănâncă din portbagaj, dar presupun că ajută la eficiență. Interiorul e de pe alta planetă comparat cu orice din clasă, inclusiv de la "premium". Anul viitor apare versiunea cu autonomie 700km, care în mod sigur va intra pe lista scurtă pentru noi.

  • ds, marţi, 16.07.2024 21:14

    E, uite că și suv-urile coupe pot fi frumoase. Fostul 3008 de 2 litri diesel era o încântare la drum lung, sper că și-au păstrat obiceiurile.

  • Andrei, marţi, 16.07.2024 21:32

    Ds, am urmărit multe review-uri. Ținuta de drum nu pare a fi grozavă, nici suspensia și e foarte grea. Greutatea afectează partea dinamica. Varianta cu baterie mai mare o să fie și mai grea, cu siguranță se va simți pe drumuri cu serpentine. Dar ca masina de familie cred ca e perfectă, 700km (teoretic) e mai mult decât suficient pentru orice drum facem noi în familie, sau eu singur. 5008 e mai spațioasă și are un portbagaj mai util pentru familie dar noi ne gândim sa renunțăm la a avea o mașină separată pentru călătoriile cu copiii. Iar 5008 e prea mare pentru străzile unui oraș medieval, unde locuim noi.

  • SF, marţi, 16.07.2024 22:03

    Fatza e foarte urata. Restul e ok-ish

  • George Simion, marţi, 16.07.2024 23:44

    inca un dulap inutil!

  • SF, marţi, 16.07.2024 23:45

    @ George Simion AUTOBEZ

  • oricine, miercuri, 17.07.2024 08:37

    Noi românii am renunțat de vreo 30 de ani la mileuri sub televizor și pește deasupra (dacă ecranul era mai gros probabil că îl puneau). Nu am să înțeleg niciodată cum poți să faci un lucru frumos și la urmă să pui cârpe pe bord și alea din blugi reciclați de la boschetari. Cât despre greutate care pare mare de fapt este normală pentru electrice că BMW iX1 și Mercedes EQA cam tot pe acolo se învârt.

  • M, miercuri, 17.07.2024 09:52

    Am pipait putin masina asta la Eurial in Bucuresti si pot spune ca estetic este frumoasa, dimensiunile ei te trimit cu gandul la o clasa mai mare si este o varianta de luat in calcul pentru doritorii de astfel de masini. Face parte din trendul actual de efeminizare a masinilor, de tehnologizare IT masiva si de melanj intre masinile de masa si cele premium. Ce nu mi-a placut la interior este ecranul ala mare care nu este integrat in bord ci este ca un evantai mare in fata soferului, multe plastice stralucitoare pline de urme, amprente etc si materialul textil dubios gri deschis de pe bord care se intinde pana la cotiera si care in timp se va imbiba de praf, transpiratie si creme de maini, deci pete si greu de curatat. Bordul este mai frumos si mai ergonomic ca la vechiul 3008, au scapat de clapete iar schimbatorul de viteze e cool, pe bord. Si alti producatori auto au avut material textil pe bord dar au renuntat la el- acum imi vine in minte Chevrolet Cruze. Iar pretul sare bine de 50k. Nu am condus-o asa ca ma abtin de la alte comentarii. Totusi, o masina frumoasa.

  • PMC, miercuri, 17.07.2024 11:10

    Ah, asta e Pejoul de 50.000 de eur. Bine. Pass :)

  • @sărăkie de la 11 și 10, miercuri, 17.07.2024 12:38

    Acri strugurii, ă? Nu că vreodată în viața ta ai avea bani de așa ceva. Stai cuminte că tot de jafuri la mâna paișpe ai parte. Diesel-fumigene, neapărat.

  • @cocalar hAUR, miercuri, 17.07.2024 14:33

    N-ai tu 50.000 euro și oricum ar râde șatra de tine dacă te-i afișa în pejo. Cine a mai pomenit barosan cu pejo??

  • un cetatean, miercuri, 17.07.2024 20:20

    Din profil este leit silueta unui X4, care ala este o hidosenie inutila pentru cocalari, dar 3008 este cool, superba, frumoasa, wtf ? Acest gen de caroserie este inutila indiferent de marca .

  • Andrei, miercuri, 17.07.2024 21:57

    Spre deosebire de X4 aici ai loc în spate și dacă ai mai mult de 1.6m pentru ca plafonul plonjează mai târziu.

  • @prostovani electrici, joi, 18.07.2024 18:49

    Bordul se mai zgârie din n motive, materialul ăla de chiloți se rupe. N-aș zice că am 50k pe card, dar să-i dai pe o plesneală ridicolă și s-o compari cu x4, struguri și alte lipsuri ale prostovanilor electrici nu se face. :)))))))) P.S. Cum e să tot comentați despre săraci în timp ce conduceți 208?!? :)))))))))

  • Andrei, joi, 18.07.2024 20:53

    Masinile astea cu gheare de ''leu'' si grile larg cascate se chinuie sa se tina de o compacta termica mai rasarita. Spatele ala arata de parca designerii s-au razgandit de trei ori pana l-au creat.

  • GabiA, sâmbătă, 20.07.2024 12:39

    Trebuie sa fii complet neinspirat ca sa dai 50k pe un cazan de Pejo, cand la banii acestia iti poti lua un X1 xDrive.

  • Syl, marţi, 23.07.2024 11:37

    singura motorizare non plug-in/electrica (in caz ca nu ai unde incarca, adica un procent de vreo 90% dintre romani) e un motoras de 1.2 136cp :) 0-100 in 10.2 sec, reprize 60-130 km/h mediocre. Numai leu nu e :) chiar sunt curios sa vad cati vor da 39k euro pe un GT Line cu motor 1.2 de 136cp.

  • PMC, joi, 15.08.2024 08:23

    As dori sa atrag atentia pe aceasta cale tuturor celor care se gandesc la o pocnitoare electrica_ca cea din articol (si nu uit sa-i amintesc si pe cei 2 buc. retarzi care-mi urmaresc fiecare scriere de pe AM ca sa raspunda ceva idiotic asa ca ei :))) ca la 50.000 iti iei noul Audi A5 cu dotari extra de 7000 de eur. La alegere. Rezulta ca trebuie sa suferi de manifestari de spectru autist ca sa alegi Pejeul cu baterii. O zi buna va doresc! :)