Tinuta de drum
Peugeot 208 este o mașină care își propune să ruleze foarte mult în orașele aglomerate. Prin urmare, la fel ca vechea generație, trebuie să pună accentul pe confort. Suspensia a fost configurată în conformitate cu această idee. Cel puțin pe versiunea diesel.
Pe versiunea benzină, cea echipată cu motorul de 130 de cai și testată de mine, suspensia a fost ceva mai rigidă. Poate și din cauza jantelor de 17 inch. Mai mult, insonorizarea sa este perfectibilă, în special pe puntea spate.
Despre dinamică nu se pot spune prea multe, pentru că mașina manifestă ruliu pe viraje și o inerție neașteptată la frânările de urgență. Nici direcția nu ajută foarte mult, pentru că nu e tocmai precisă și nu transmite informații despre suprafața de rulare. Aceste elemente dezvăluie o mașină tipică de oraș pentru care important este confortul pasagerilor, nu comportamentul pe serpentine.
Din fericire, atunci când selectați modul de rulare Sport, direcția devine ușor mai precisă și te invită să abordezi anumite viraje cu mai mult curaj.
Mie mi se pare extrem-extrem de inghesuita in fatza. Cel putin din poze. Nu stiu... e chiar "mini". Cred ca pentru domnisoare doar poate fi o alternativa. Clio prin comparatie mi se pare mult mai mare.