Peugeot 208

Tehnologie

4.0

Versiunea de top a lui Peugeot 208 (Allure) vine standard cu oglinzi laterale electrice şi încălzite, climatizare automată cu reglare pe două zone, ecran tactil, comenzi pe volan, sistem audio cu USB + priză jack şi 6 difuzoare, senzori de lumină şi ploaie, geamuri faţă electrice, cruise control şi limitator de viteză, Bluetooth, torpedou refrigerat, computer de bord, şi elemente mai obişnuite, precum banchetă spate rabatabilă, volan reglabil pe înălţime şi adâncime, etc.

Ce nu ne-a plăcut la 208 a fost lipsa unui sistem de navigaţie pentru nivelul de echipare de top, dotare care devine din ce în ce mai comună în acest segment - şi extrem de accesibilă (350 de euro) în cazul unor modele cum este Dacia Sandero.

Plafonul panoramic avea un set de lumini ambientale, care puteau fi dezactivate, dar a căror nuanţă (albastru deschis) nu putea fi schimbată.

La fel cum se întâmpla acum doi ani, Peugeot 208 nu aduce absolut nimic nou la acest capitol, fiind o subcompactă ca oricare alta, fără nimic în plus, dar fără lipsuri importante la capitolul dotări.

  • hazard, vineri, 20.02.2015 13:32

    M-am linistit, nu se mai poate cumpara :))

  • gogu, vineri, 20.02.2015 14:11

    consumul real nu e rau deloc, zic eu

  • mishazaitev, vineri, 20.02.2015 14:16

    O piticanie, frumusica ce-i drept, nu zic ba, cu un motor pe benzina aspirat costa aproape 17 000 de euro, in timp ce despre VAG se spune ca ar face masini foarte scumpe .... In fine.... Strict referitor la motor eu cred ca asemenea motorizari ar trebui mentinute . Poate sunt eu marcat de nostalgia unui C2 VTS, cine stie. ...

  • lorinczi.thomas, vineri, 20.02.2015 15:25

    Io cred ca aveti ceva cu negativele: "Începând cu luna februarie a anului curent, această versiune nu se mai produce", serios? Si ce vina are producatorul ca va apucati voi sa retestati masina fix inainte de facelift?

  • Andy, vineri, 20.02.2015 16:18

    Corect lorinzi. Chiar nu vad rostul testului. Probabil ca mai au cateva pe stoc insa e aiurea. Baietii de la AM nu au avut ce testa si au zis sa puna ceva de umplutura.

  • lorinczi.thomas, vineri, 20.02.2015 21:38

    Fac fix ca cei de la EuroNCap cu Renault Megane, la sfarsit de cariera il retesteaza si logic ca il puncteaza mai mic, din moment ce intre timp devine depasit.

  • LauCalin, sâmbătă, 21.02.2015 01:15

    Atata timp cat e in productia de serie, cel putin teoretic inseamna ca se poate ridica la nivelul concurentei, inclusiv in privinta sigurantei. Cand intru in showroom consultantii de acolo imi spun cu mana pe inima ca acest 208 este la nivelul noii Fabia, Fiesat sau Mazda 2, asa cum si consultantii de la Renault imi spun ca Megane este la nivelul lui Golf, 308, Focus etc. Una e sa si inferior dpdv al confortului, spatiului interior, ergonomiei sau a materialelor folosite si alta e sa fi inferior dpdv al sigurantei. Deci asta e o scuza gen "iegzasta o explicatie".

  • xxx, miercuri, 25.02.2015 12:42

    208 trebuie sa-l inlocuiasca rapid, Fiesta, Polo si Clio 4 il mananca de viu