Peugeot 208

Tinuta de drum

3.5

Peugeot nu şi-a propus niciodată să-l facă pe 208 maşină sportivă, cum nu erau nici predecesorii săi modele cu valenţe sportive ieșite din comun. Modelul 208 asigură o prestaţie onorabilă pe şosea, reuşind să îmbine destul de bine confortul cu dinamismul, cu toate că nu este printre premianţii segmentului la acest capitol.

Există, desigur, un nivel bine perceput al ruliului atunci când abordăm virajele cu mai mult aplomb şi subvirarea apare fără ezitare în momentele limită, iar direcţia nu este chiar atât de precisă, dar 208 nu se simte deloc precum o maşină nesigură sau moale.

Volanul cel mic îţi dă curaj în oraş şi îţi dă senzaţia că maşina este mai manevrabilă decât în realitate prin prisma faptului că necesită o rază mai mică a miscării pentru a aborda majoritatea virajelor. La viteze mari, nivelul de stabilitate este potrivit, dar secţiunile virajate nu sunt tocmai punctul forte al modelului francez, chiar dacă le trece într-un mod onorabil.

  • hazard, vineri, 20.02.2015 13:32

    M-am linistit, nu se mai poate cumpara :))

  • gogu, vineri, 20.02.2015 14:11

    consumul real nu e rau deloc, zic eu

  • mishazaitev, vineri, 20.02.2015 14:16

    O piticanie, frumusica ce-i drept, nu zic ba, cu un motor pe benzina aspirat costa aproape 17 000 de euro, in timp ce despre VAG se spune ca ar face masini foarte scumpe .... In fine.... Strict referitor la motor eu cred ca asemenea motorizari ar trebui mentinute . Poate sunt eu marcat de nostalgia unui C2 VTS, cine stie. ...

  • lorinczi.thomas, vineri, 20.02.2015 15:25

    Io cred ca aveti ceva cu negativele: "Începând cu luna februarie a anului curent, această versiune nu se mai produce", serios? Si ce vina are producatorul ca va apucati voi sa retestati masina fix inainte de facelift?

  • Andy, vineri, 20.02.2015 16:18

    Corect lorinzi. Chiar nu vad rostul testului. Probabil ca mai au cateva pe stoc insa e aiurea. Baietii de la AM nu au avut ce testa si au zis sa puna ceva de umplutura.

  • lorinczi.thomas, vineri, 20.02.2015 21:38

    Fac fix ca cei de la EuroNCap cu Renault Megane, la sfarsit de cariera il retesteaza si logic ca il puncteaza mai mic, din moment ce intre timp devine depasit.

  • LauCalin, sâmbătă, 21.02.2015 01:15

    Atata timp cat e in productia de serie, cel putin teoretic inseamna ca se poate ridica la nivelul concurentei, inclusiv in privinta sigurantei. Cand intru in showroom consultantii de acolo imi spun cu mana pe inima ca acest 208 este la nivelul noii Fabia, Fiesat sau Mazda 2, asa cum si consultantii de la Renault imi spun ca Megane este la nivelul lui Golf, 308, Focus etc. Una e sa si inferior dpdv al confortului, spatiului interior, ergonomiei sau a materialelor folosite si alta e sa fi inferior dpdv al sigurantei. Deci asta e o scuza gen "iegzasta o explicatie".

  • xxx, miercuri, 25.02.2015 12:42

    208 trebuie sa-l inlocuiasca rapid, Fiesta, Polo si Clio 4 il mananca de viu