Opel Zafira facelift

2.0 Diesel Turbo (CDTI) 170CP Man6 S/S Edition

Calitate / Pret

3.5

Noua generație Zafira pleacă de la 20.600 de euro în versiunea pe benzină de 1.4 litri și 120 de cai putere. Motorizarea testată de noi are un preț de pornire de 23.900 de euro în versiunea cu transmisie manuală și Start-Stop, echipare de bază Edition. Ca să ajungem la mașina testată de noi ne orientăm spre echiparea de top Innovation, acolo unde motorul diesel de 170 CP cu manuală costă 26.600 de euro. 

Dacă vreți automată, adăugați 1000 de euro la aceste prețuri.

Nu e cea mai scumpă versiune din segment, pentru că C4 Grand Picasso 2.0 HDi de 150 CP pleacă de la un preț aflat cu 2000 de euro mai sus (e adevărat că și lista de dotări standard e superioară). În schimb, un Ford Grand C-Max 2.0 TDCI de 150 CP e disponibil de la 21.800 de euro în versiunea de bază Trend, în timp ce Kia Carens e 22.500 de euro.

În principiu, plaja de prețuri la care găsiți o astfel de mașină în cea mai puternică versiune diesel este de 22.000-26.000 de euro în versiunea de echipare de bază, iar o echipare de vârf urcă până spre 30.000 de euro, în funcție de model. 

  • verde, joi, 07.07.2016 10:05

    Unde mai vezi familii cu 5 copii? Ce capacitate are portbagajul în varianta cu 5 locuri? Există în ofertă un motor pe benzină mai mic?

  • mircea, joi, 07.07.2016 10:35

    @verde: Toate informațiile pe care le ceri aici sunt în textul de mai sus. Avem așa: 710 litri în configurația cu 5 scaune. Există motor mai mic, versiunea de bază: 1.4 de 120 CP. În altă ordine de idei, o familie nu e compusă doar din tată, mamă și copii. 7 locuri pot să fie mai polivalente decât ne ține pe noi calculul :)

  • qid, joi, 07.07.2016 12:50

    @verde E suficient sa ai 3 copii (mici) si deja ai nevoie de de 7 locuri: copiii trebuie sa stea in scaun de copil; mama trebuie sa stea langa bebe (scoica). Si chiar cu 2 copii in spate, locul din mijloc intr-un sedan/break nu prea mai e utilizabil (eventual doar pe distante scurte), o a 5-a persoana ar sta inconfortabil.

  • Scorpionul.negru, joi, 07.07.2016 13:06

    @verde Unde ? E plina tara de familii numeroase ! Numai ca nu au bani de ea ! Aia e alta poveste...

  • Albastru, joi, 07.07.2016 15:18

    Automarket am o intrebare pt voi baieti ati avut vreo masina la test sa fie perfecta din punctul vostru de vedere,sa aibe ,de toate ......dotarile necesare sper sa fiu inteles adica calitate-pret lux dotari consum,adica punctajuo maxim 5 sau 10 din 10 cum era de demult Va multujmesc sunt curios

  • joe, joi, 07.07.2016 16:56

    toata lumea intreaba unde mai sunt familii numeroase?....pai indienii autohtoni, le mai ataseaza si o remorca....(((((((((

  • mircea, joi, 07.07.2016 18:44

    @Albastru Nu, nu am dat încă de mașina perfectă. Dar căutăm.

  • lulu, joi, 07.07.2016 21:28

    @joe da dar indienii autohtoni isi vor lua masina asta peste 10 ani la mana a doua! Acum e plina tara de VW Touran tot de 10 ani vechime evident, una dintre putinele masini reusite de VW nimic de zis.

  • DZ, vineri, 08.07.2016 09:46

    @lulu Vw e una dintre ultimele alegeri la care ar trebui sa se gandeasca un om cand vrea sa-si cumpere un monovolum compact, full-size sau mini-mpv. Alternative de bun simt, confortabile, super versatile, gasesti din plin: c4 picasso, scenic, espace, s-max, zafira, 3008, ignis sau chiar b-class de la mercedes. Trebuie doar sa fii deschis la minte. Din momentul in care te numesti VOLKSwagen (volks? care popor?) si ajungi sa concurezi la pret Mercedes-Benz, folosind motorizari dintr-o schema de inselatorie, atunci ceva e in neregula. Ceva grav!

  • @armstrong, sâmbătă, 09.07.2016 22:42

    Daca Designul interior este fără sare și piper, atunci la Volskwagen cum este?? Taiat din topor....sau cum?? Pe de-o parte designul este coerent (care design?? exterior??) iar pe cealalta parte designul este fara sare si piper...sunteti amuzanti :)

  • f, luni, 11.07.2016 15:47

    Pt Mircea as dori sa-ti fac o sugestie. La performante sa iei in calcul mai multi paranetrii nu doar viteza 0-100km. Sa ti cont si de elasticitate 80 -120, viteza in 400 de metri, 0-50 km, si distanta de franare 100-0 km, cum fac revitele de prin germania de exemplu. Cred ca asa ar fi mai corect ca cititorii sa isi faca o impresie. E doar o parere si nu vreau sa supar pe nimeni ci doar ca totul sa fie mult mai clar pt. ca nu cred ca isi cumoara cineva masina pt. liniute dar depasiri facem toti si cred ca e mai important sa sti pe ce te bazezi cand vrei sa depasesti. Multumesc

  • Ei, marţi, 12.07.2016 09:00

    @joe Dacia 1310 a primit 4.9 daca nu ma insel :))) a fost cea mai aproape de perfectiune :D