Opel Zafira facelift

2.0 Diesel Turbo (CDTI) 170CP Man6 S/S Innovation

Motor / Transmisie

4.0

Ca să imprimi un comportament dinamic unei mașini cu dimensiuni atât de generoase ai nevoie de un motor pe măsură. Așa că Opel a ales dieselul său de 2.0 litri și 170 de cai putere. Zgomotos, cu vibrații, dar suficient de vânjos pentru a face față exploatărilor cotidiene ale unei familii numeroase.

Asta înseamnă că cei 400 de Nm resimțiți încă de la 1750 de rotații sunt o mană cerească atunci când ai nevoie de resurse într-o depășire sau când mașina e plină ochi, iar traseul presupune un drum în pantă.

Așadar, pachetul pregătit de Opel va fi satisfăcător pentru cel de la volan. Problema ar fi transmisia manuală cu șase trepte, care agață și are o timonerie cam lungă. Este bine etajată, dar nu este tocmai plăcută în utilizare.

  • MRC, joi, 27.04.2017 14:41

    Concurentul din partea Ford nu este Grand C-Max?

  • Marius, joi, 27.04.2017 15:57

    Consuma foarte mult, restu nu mai citesc!

  • uimitor ..., joi, 27.04.2017 20:27

    pretul porneste de la doar 24 000 euro !!! incredibil, se vor face liste ?

  • arhitect, joi, 27.04.2017 21:41

    Zafira e un monovolum compact, ca atare comparatia trebuie facuta cu modelele din aceasta clasa : C max, C4 Grand Picasso, Touran, Grand Scenic, Verso

  • eee, vineri, 28.04.2017 11:14

    de cand a aparut noul espace (din pacate nu si in romania), cifrele de vanzari celorlalte modele din aceasta clasa au devenit aproape nesemnificative. pacat ca nu este disponibil in RO, dar se poate cumpara lejer din Germania nou nout.

  • OPC LINE, vineri, 28.04.2017 21:09

    zafira e de departe cel mai practic , versatil si frumos model din clasa asta. It poti lua un monovolum vedeta si ceva mai sportiv iar cu echiparea opc line 1 sau 2 arata absolut fantastic. 2.0 biturbo 195 cai , 0-100 aprox 8 secunde e ceva foarte tare pentru clasa lui !

  • hazard, duminică, 14.05.2017 16:11

    Zafira tot ia foc de o vreme incoace. Opel nu face nimic desi toata lumea e cu ochii pe ei.