Interior

4.5

Deși, în mod tradițional, majoritatea producătorilor nu operează schimbări importante la nivelul habitaclului atunci când vine vorba de un facelift, în cazul lui Opel Grandland lucrurile stau puțin diferit. Noul model are parte de o planșă de bord complet nouă, împreună cu un sistem multimedia complet regândit și un instrumentar de bord digital 100%. Bordul înglobează un ecran al sistemului multimedia sensibil la atingere. Acesta poate avea o dimensiune între 7 și 10 inch.

Materialele folosite sunt de o calitate surprinzător de bună pentru acest segment. Planșa de bord este acoperită de un plastic moale la atingere, la fel ca partea superioară a portierelor. Zona de jos e dominată de plastice ceva mai rugoase, așa cum ne-am și așteptat, de altfel.

Ergonomia este la locul ei, așa cum îi șade bine unei mașini nemțești. Toate butoanele sunt așezate la îndemână și au pictograme elocvente, facilitându-ți acomodarea într-un timp record.

Volanul poate fi îmbrăcat în piele și poate avea cusături contrastante, iar spațiile de depozitare sunt generoase, atât în uși, cât și în cotiera centrală sau portbagaj, unde ai la dispoziție 514 litri sau 1.652 de litri cu bancheta spate rabatată.

Rivalii din segment se laudă cu cifre asemănătoare în acest departament. Kia Sportage are un portbagaj de 503 litri, Ford Kuga 475 litri iar Volkswagen Tiguan este pe primul loc cu 615 litri.

Spațiul pentru adulți este adecvat în față și la limita decenței în spate. Aici, locul pentru genunchi are de suferit, în timp ce spațiul la cap pentru persoane de aproximativ 1.8 metri înălțime va fi de ajuns. Deși avem trei tetiere în spate, cel mai probabil, trei adulți ar avea dificultăți de acomodare în cazul unei călătorii mai lungi.

  • Adrian, miercuri, 08.09.2021 06:57

    Motorul inca mai are probleme de fiabilitate, in Franta exista rechemare in service pe pompa de motorina care face span. Sistemul de injectie este de provenienta Bosch.

  • ACE - Craiova, miercuri, 08.09.2021 07:49

    Acest facelift ii aduce o prospetime de care avea nevoie - mai ales in ceea ce priveste sistemul de iluminat si interiorul masinii. In 2-3 ani vom vedea pe piata noul model (produs pe o platforma complet noua), pur electric, cu motoare furnizate de producatorul japonez NIDEC, inclusiv varianta cu tractiune AWD.

  • Edikkk, miercuri, 08.09.2021 09:10

    Uzata moral! Bravo,Tesla!

  • quest, miercuri, 08.09.2021 10:10

    @AM, GN. totusi, la opel,nava amiral este insignia.

  • adi_10, miercuri, 08.09.2021 11:23

    nu te impresioneaza cu nimic masina asta, nu merita 30k. din nou aceeasi problema cu pozele masinii, va zgarciti la ele de zici ca va costa. faceti poze la masina cu cutie manuala si ne povestiti de una cu cutie automata. Smart, ce sa zic

  • Gabriel.Nica, miercuri, 08.09.2021 11:36

    @Adi_10 pozele de data asta nu sunt facute de noi. Atat am primit de la Opel. Asa e in cazul deplasarilor in strainatate, pozele sunt facute de producator.

  • Gabriel.Nica, miercuri, 08.09.2021 11:37

    @quest e vorba de nava amiral in segmentul SUV. Asa a fost definita de Opel, cuvintele lor, nu ale mele.

  • Asta da, miercuri, 08.09.2021 22:33

    In echiparea de top si oe albastru acela Arden Blue parca de OPC arata superb. Daca ar pune si niste pachete GSI- Line ,chiar ar fi cred ca cel mai reusit suv compact sau in primii 3 . Bravo !

  • Florin, miercuri, 08.09.2021 22:39

    Eu am un Grandland X Hybrid4 si sunt multumit de el. Prin Bucuresti nu ai cum sa scoti acel consum ca in Frankfurt niciodata. Eu cand am facut test cu Tiguan 2.0 200Cp am scos prin Buc. 11L/100 si chiam m-am chinuit sa vd cat de putin scot. Daca va permiteti sa cumparati un Hybrid4, merita toți banii. Rularea in modul electric e chiar placuta, in special in oras unde nu mai ai cutie de viteze si masina raspunde f bine. Pt cei ce vor performanta pot sa consider ca 6s la 100km sunt suficienti pt o persoana care nu e pe circuit. Cat de stabilitate nu imi pot da cu parerea, pana acum am avut un Citroen C4. P.S. In modul electric tractiunea e spate.

  • GabiA, joi, 09.09.2021 09:39

    Marele minus al acestui model este ca nu are o varianta 4x4 cu motorizari conventionale, ci doar hibrida, care e foarte scumpa.

  • adi_10, vineri, 10.09.2021 11:28

    @Gabriel.Nica am inteles, mersi pentru raspuns. N-am stiut, retrag cele spuse

  • Copy-paste, duminică, 12.09.2021 13:04

    @Gabriel Nica, Titlul articolului este" Test drive cu..." dar avem"Pozele lor", "cuvintele lor " , "conform celor de la opel viteza este", conform nu stiu cui consumul este...! Daca Opel spunea ca masina are 4 maini si 6 picioare, asa scriai si tu, nu?! Trebuia sa il botezi " Opel prezinta noul....."

  • Aha, luni, 13.09.2021 13:23

    Na, ca l-ai prins :))