Interior

3.5

Dacă Peugeot, și el tot parte din Stellantis, a mizat pe un interior destul de futurist pentru 208, germanii de la Opel au ales calea conservatorismului în cazul lui Corsa facelift. Cu alte cuvinte, vorbim despre un habitaclu cu un aer clasic, în care negrul este predominant.

Zone acoperite cu plastic tare găsești mai peste tot, inclusiv în partea superioară a portierelor. Dar, Opel a mai "îndulcit" puțin situația cu o serie de inserții din piele ecologică. În funcție de nivelul de echipare pentru care optezi, pielea sintetică poate fi înlocuită cu microfibră.

Volanul este nou odată cu acest facelift și este teșit în partea inferioară. La fel ca multe alte modele de ultimă generație, cu funcțiile sistemului de climatizare poți interacționa prin intermediul display-ului central. Dar, pentru cei care nu doresc asta, Opel a păstrat și butoanele fizice aferente.

Scaunele din față oferă un suport lateral destul de bun, dar la drum lung s-ar putea ca șezutul și spătarul să ți se pară puțin cam tari. În cazul mașinii testate de noi, tapițeria a fost din stofă neagră, cu o serie de inserții albe și gri.

Pe bancheta spate, spațiul este destul de limitat, mai ales dacă pasagerii au o înălțime peste medie. Spre exemplu, eu, la 1.92 metri, am stat cu genunchii lipiți de scaunul șoferului și nu am putut să îmi îndrept capul pentru că împingeam destul de tare în plafon.

În ceea ce privește spațiile de depozitare, ele sunt suficiente, și ca număr, și ca volum. Torpedoul este foarte încăpător, dar nici cotiera centrală nu stă deloc rău din acest punct de vedere.

Antifonarea nu este chiar punctul forte al lui Opel Corsa facelift. Și vei resimți acest lucru mai ales la viteze de autostradă. Dar, dacă utilizezi mașina mai mult în oraș, nu te va deranja acest aspect.

Cu bancheta în poziție normală, portbagajul are un volum de încărcare de 309 litri. Țin minte că atunci când am testat versiunea electrică avea un portbagaj de 267 de litri. Tocmai din cauza bateriei, montate sub podea. Deci ai un avantaj la încărcarea bagajelor, dacă ești fan motoare termice.

Peugeot 208 are un portbagaj de 352 de litri, la fel ca Hyundai i20, iar Renault Clio facelift este campion cu 391 de litri.

  • ds, joi, 18.04.2024 10:56

    "...dar nu ar trebui să exagerezi cu distanța, pentru că sentimentul de oboseală s-ar instala mai rapid decât în alte situații." Ce repede obosiți câte unii! Hai să nu exagerăm! Anul trecut am făcut vreo 1800 de km în 4 zile. Două persoane și bagajul aferent, în țară, pe drumuri naționale & europene și mai puțin pe autostrăzi, cu o altă marcă dar cu exact aceleași caracteristici și la dimensiune și la motor. Și nu a fost absolut deloc obositor. Nicio clipă nu am simțit oboseala. Asta este doar în mintea nostră! Ne raportăm doar la suv-uri și motoare de la 2 litri în sus, vezi doamne, doar acolo e confort. E ca și cum ai spune că viața e frumoasă doar în vilă, la bloc e mai stresant...

  • Kap, joi, 18.04.2024 11:15

    Nu prea-și conservă Opel cota de piață, care scade de la an la an, probabil prețurile crescute peste media pieței scăzându-i competitivitatea. Exemplul opus e locul 2 la vânzări anul trecut, Sandero, exclus total nejustificat din comparația de mai sus.

  • PMC, joi, 18.04.2024 11:26

    Pejo face tot ce poate sa omoare Opel, dar o face cu toate eforturile posibile sa pastreze aparentele. Intre Corsa si 208 e o diferenta uriasa. Corsa e din alt film.

  • M, joi, 18.04.2024 11:28

    "consum urban de 9.5 litri/100 de km"... pai, nu prea mai e de oras, nu?

  • alex_cu_a_mic, joi, 18.04.2024 13:11

    1200kg cat are Corsa asta, avea Megane III. Nu stiu cum dar Suzuki reusesc cu Swift si Ignis sa ramana foarte aproape de 1000kg. Ditamai grupul cu n-shpe branduri si modele in portofoliu si nu reusesc sa scoata decat elefanti cu infatisari si aere de gheparzi dar care se misca si consuma ca niste elefanti, evident.

  • xxx, joi, 18.04.2024 13:46

    Eu n-am înțeles un lucru din articol si anume Preț de pornire 23100€, preț model testat 22812€ ???? Pentru mine discount-ul nu trebuie luat in calcul, pentru ca este aleatoriu. Consider Corsa o mașină onesta, dar daca îl compar cu prețul unui un Sandero full option (cutie de viteza manuala) 16360, diferența de 6000€ nu prea justifica achiziționarea, chiar daca Corsa sta mai bine in prestații

  • sandu, marţi, 23.04.2024 12:30

    de ce ti-ai lua opel? nu vad absolut nici un motiv sa iei aceasta marca, pe care grupul PSA a transformat-o in low cost. o masina urata care intotdeauna a avut probleme.

  • @sandu, joi, 18.07.2024 23:06

    Asta e părerea ta , eu in primul rand mă uit la Opel dintre mărcile de volum pt că este cea mai fiabila și cea mai ok calitate preț , am avut Vectra C Gts , am avut Astra gtc, Zafira B și acum am o Insignia A facelift Biturbo , nici una nu m a lăsat vreodată pe undeva baltă. Pur și simplu foarte fiabile mașinuțele . E adevărat le am luat nu foarte hămălite de alții cu maxim 4 ani vechime și am făcut mereu mentenanta la timp . Așa că "my friend" , depinde de experiențele personale ale fiecăruia . Următoarea mașină va fi Opel Insignia B sper că tot Biturbo . Am mers și cu CORSA asta nu facelift dar e cam aceeași mașină , nu mi s a părut mai rea că Fiesta iar la plastice sta mai bine Opelul dar nu sunt pt mine sunt mult prea mici . Drumuri bune .