Tinuta de drum
Transmiterea unor trăsături de la o generaţie la alta poate fi privită cu ochi buni sau, dimpotrivă, cu regret. În cazul lui Qashqai, din fericire, genele potrivite au mers şi către modelul actual.
Suspensia este la fel de confortabilă şi relaxantă pe distanţe lungi, absorbind cu succes neregularităţile drumului. E drept că dacă optaţi pentru un set de jante generoase, cu un talon mic, vă privaţi de beneficiile complete ale suspensiei.
Şi dacă lucrurile sunt relaxate şi confortabile pe distanţe creionate drept, atunci când şoseaua începe să se arcuiască ruliul îşi face simţită prezenţa, însă nu atât de mult încât să provoace un sentiment de nesiguranţă.
În plus, Nissan a echipat modelul cu o mullţime de elemente de asistenţă activă are păstrează traiectoria ideală.
Chiar dacă versiunea testată de noi nu a primit tracţiune integrală, aderenţa în viraje mai strânse a fost bună. De ajutor a fost şi direcţia, ceva mai precisă decât în cazul vechii generaţii.
Despre expediţii în off-road nu prea poate fi vorba. Chiar dacă garda la sol îl recomandă pentru un drum forestier, unghiurile de atac şi de degajare nu fac din Qashqai o maşină cu care să vă aventuraţi pe coclauri mioritice.
Am si eu o intrebare pentru AutoMarket sau pentru cunoscatori: In poza 22 in dreapta butonului pt activarea/dezactivarea ESP-ului exista niste locuri goale unde se pare ca ar mai fi trebuit sa fie butoane...Pe alte piete exista acolo butoane in plus pentru alte dotari inexistente pe piata europeana? Multumesc! P.S. Imi place mult masina.