Nissan Qashqai

1.6 Diesel Turbo (dCi) 130CP 4x2 Aut1 Tekna

Tinuta de drum

4.0

Transmiterea unor trăsături de la o generaţie la alta poate fi privită cu ochi buni sau, dimpotrivă, cu regret. În cazul lui Qashqai, din fericire, genele potrivite au mers şi către modelul actual.

Suspensia este la fel de confortabilă şi relaxantă pe distanţe lungi, absorbind cu succes neregularităţile drumului. E drept că dacă optaţi pentru un set de jante generoase, cu un talon mic, vă privaţi de beneficiile complete ale suspensiei.

Şi dacă lucrurile sunt relaxate şi confortabile pe distanţe creionate drept, atunci când şoseaua începe să se arcuiască ruliul îşi face simţită prezenţa, însă nu atât de mult încât să provoace un sentiment de nesiguranţă.

În plus, Nissan a echipat modelul cu o mullţime de elemente de asistenţă activă are păstrează traiectoria ideală.

Chiar dacă versiunea testată de noi nu a primit tracţiune integrală, aderenţa în viraje mai strânse a fost bună. De ajutor a fost şi direcţia, ceva mai precisă decât în cazul vechii generaţii.

Despre expediţii în off-road nu prea poate fi vorba. Chiar dacă garda la sol îl recomandă pentru un drum forestier, unghiurile de atac şi de degajare nu fac din Qashqai o maşină cu care să vă aventuraţi pe coclauri mioritice.

  • Andy, vineri, 27.06.2014 12:45

    Am si eu o intrebare pentru AutoMarket sau pentru cunoscatori: In poza 22 in dreapta butonului pt activarea/dezactivarea ESP-ului exista niste locuri goale unde se pare ca ar mai fi trebuit sa fie butoane...Pe alte piete exista acolo butoane in plus pentru alte dotari inexistente pe piata europeana? Multumesc! P.S. Imi place mult masina.

  • HECTOR, vineri, 27.06.2014 12:49

    pt. mine ar fi mai mult decat ideala..din multe p.d.v.mai putin..acest 4x2,care probabil justifica si consumul...are de la mine 10 maxim la interior,si 9 la exterior.

  • eee, vineri, 27.06.2014 12:54

    Excelent pe segmentul lui, de aia e si campionul la vanzari, daca nu ma insel. cx-5, tiguan, rav4, ix35, desi au teste cu note la voi pe site, nu apar in lista de comparatie din drepata sus. Nu ar trebui sa apara?

  • vianu, vineri, 27.06.2014 14:34

    @Andy....locase pentru diverse optionale probabil ca masina de test nu a fost cu toate briz-briz-urile

  • TC1900, vineri, 27.06.2014 16:28

    am fost cu ea la drive test . Arata f bine si la exterior si la interior. Motorul m-a cam dezamagit insa , nu e f rapida masina in ciuda faptului ca e unul din cele mai puternice motoare diesel de aceasta cilindree. de pret ce sa mai zic....iar in plus grupul nissan renault nu prea da discounturi , astept motorul pe benzina 1,6 tce , poate va fi mai pe gustul meu

  • mishazaitev, vineri, 27.06.2014 19:04

    @Andi Cu siguranta, in al treilea spatiu gol pe acelasi rand cu butonul de dezactivare al ESP este butonul prin care, la modelele 4x4, se selecteaza modul de functionare a tractiunii integreale (auto sau lock). Restul, cum bine spunea colegul Vianu, pot fi dotari pe care midelul de test nu le avea.

  • eu, vineri, 27.06.2014 21:49

    sa-nteleg ca astia care au raspuns is cunoscatorii

  • Andy, sâmbătă, 28.06.2014 00:12

    Vad ca totusi e Tekna, deci in echiparea maxima...m-am uitat si pe site si nu mai are optionale. Insa m-am lamurit intrand pe site-ul american. Acolo se numeste Rogue si in pozele cu interiorul se vede ca locurile goale are butoane. Asta apropo de ce zic unii ca piata europeana e mai dura...e un mit. Ca dotari tot piata americana e cea mai avantajata.

  • Anonim, sâmbătă, 28.06.2014 09:42

    Am fost intr-un show-room si am studiat noul model . Per ansamblu arata bine exterior se sta bine pe locurile din fata pe cele din spate nu poate fi vorba de confort . Ai acces greu la locurile din spate si stai inghesuit . Pretul este cam mare zic eu asta in conditiile in care materialele nu sunt de cea mai buna calitate . Plafoniere de Logan si materiale dure in partea inferioara a bordului . Garantie sub ce se ofera pe piata acuma doar 3 ani,despre cum se misca masina nu pot comenta ca nu am facut si un drive test . Sincer nu este masina care sa ma faca sa scot banul sa o achizitionez .

  • lorinczi.thomas, sâmbătă, 28.06.2014 10:55

    @Andy... fail, actualul Nissan Rogue, disponibil doar in SUA, este de fapt un X-Trail redenumit.

  • Edi, sâmbătă, 28.06.2014 22:39

    1. Designul nu ma da pe spate, este in trendul clasei. 2.Pretul este foarte ridicat pentru motorasul asta. 3. Motorul este o dezamagire dpdv al reprizelor si chiar al consumului- cu 50% peste cel din fisa tehnica! 4.Multe gadgeturi inutile, in conditiile in care platforma tehnica este inferioara variantei anterioare.

  • Scrooge, duminică, 29.06.2014 00:15

    Din titlu : "...........1.6dCi 130CP X-Tronic 4X2 Tekna" Din articol: "Ca la orice model 4x4, oglinzile sunt generoase". Hai ca fara sa vreti ati pus punctul pe i. Foarte frumoasa, la bloc da impresia de "gip", e Nissan, dar in off-road (imagine cu care se asociaza) e jale.

  • Scrooge, duminică, 29.06.2014 00:17

    multi imi vor sari in cap ca nu-ti trebuie 4x4, ca doar urci borduri :))). Nu-ti trebuie 4x4, de ce sa te balansezi tot timpul cu o asa masina, iti iei o berlina, una chiar premium poate.

  • rotila, luni, 30.06.2014 13:05

    de ce consuma 3/4 ca duster.si tre sa fie dubla la pret??

  • Alecs, luni, 30.06.2014 16:35

    @rotila din fix acelasi lucru pentru care preferi un heineken in loc de bucegi

  • Alecs, luni, 30.06.2014 16:41

    @rotila *motiv, scuze.