Nissan Qashqai

1.6 Diesel Turbo (dCi) 130CP 4x2 Aut1 Tekna

Calitate / Pret

3.5

Noul Nissan Qashqai pleacă de la 18.700 de euro, ceea ce înseamnă la fel de mult ca un Skoda Yeti şi ceva mai mult decât Mitsubishi ASX şi Suzuki S-Cross.

Trebuie să ne refeirm însă la motorizarea testată de noi, cea de 1.6 litri şi 130 de cai putere. Socotelile încep de la 22.800 de euro, însă dacă alegeţi o echipare superioară şi o cutie X-Tronic valoarea poate urca până la 30.000 de euro. Cu câteva opţionale în plus, exemplarul nostru a bifat o valoare totală de 31.500 de euro. Toate acestea fără tracţiune integrală.

În curtea rivalilor conaţionali de la Mitsubishi găsim un ASX care ne propune un diesel de 2.2 litri (deci mai mulţi bani pentru impozitul anual) cu transmisie automată, nivel de echipare superior şi tracţiune integrală pentru 30.500 de euro.

În cazul lui Suzuki S-Cross comparaţia nu este atât de potrivită, având în vedere că versiunea diesel de 1.6 litri poate primi tracţiune integrală, însă nu şi cutie automată. Cel mai important de ştiut? Cea mai scumpă versiune diesel a lui S-Cross ajunge până la 26.000 de euro, deci mai puţin decât în cazul lui Qashqai.

Nu în ultimul rând ne oprim şi la Yeti, care ajunge chiar şi la 32.000 de euro în versiunea 2.0 TDI cu DSG, 4 Motion şi nivel de echipare de top.

  • Andy, vineri, 27.06.2014 12:45

    Am si eu o intrebare pentru AutoMarket sau pentru cunoscatori: In poza 22 in dreapta butonului pt activarea/dezactivarea ESP-ului exista niste locuri goale unde se pare ca ar mai fi trebuit sa fie butoane...Pe alte piete exista acolo butoane in plus pentru alte dotari inexistente pe piata europeana? Multumesc! P.S. Imi place mult masina.

  • HECTOR, vineri, 27.06.2014 12:49

    pt. mine ar fi mai mult decat ideala..din multe p.d.v.mai putin..acest 4x2,care probabil justifica si consumul...are de la mine 10 maxim la interior,si 9 la exterior.

  • eee, vineri, 27.06.2014 12:54

    Excelent pe segmentul lui, de aia e si campionul la vanzari, daca nu ma insel. cx-5, tiguan, rav4, ix35, desi au teste cu note la voi pe site, nu apar in lista de comparatie din drepata sus. Nu ar trebui sa apara?

  • vianu, vineri, 27.06.2014 14:34

    @Andy....locase pentru diverse optionale probabil ca masina de test nu a fost cu toate briz-briz-urile

  • TC1900, vineri, 27.06.2014 16:28

    am fost cu ea la drive test . Arata f bine si la exterior si la interior. Motorul m-a cam dezamagit insa , nu e f rapida masina in ciuda faptului ca e unul din cele mai puternice motoare diesel de aceasta cilindree. de pret ce sa mai zic....iar in plus grupul nissan renault nu prea da discounturi , astept motorul pe benzina 1,6 tce , poate va fi mai pe gustul meu

  • mishazaitev, vineri, 27.06.2014 19:04

    @Andi Cu siguranta, in al treilea spatiu gol pe acelasi rand cu butonul de dezactivare al ESP este butonul prin care, la modelele 4x4, se selecteaza modul de functionare a tractiunii integreale (auto sau lock). Restul, cum bine spunea colegul Vianu, pot fi dotari pe care midelul de test nu le avea.

  • eu, vineri, 27.06.2014 21:49

    sa-nteleg ca astia care au raspuns is cunoscatorii

  • Andy, sâmbătă, 28.06.2014 00:12

    Vad ca totusi e Tekna, deci in echiparea maxima...m-am uitat si pe site si nu mai are optionale. Insa m-am lamurit intrand pe site-ul american. Acolo se numeste Rogue si in pozele cu interiorul se vede ca locurile goale are butoane. Asta apropo de ce zic unii ca piata europeana e mai dura...e un mit. Ca dotari tot piata americana e cea mai avantajata.

  • Anonim, sâmbătă, 28.06.2014 09:42

    Am fost intr-un show-room si am studiat noul model . Per ansamblu arata bine exterior se sta bine pe locurile din fata pe cele din spate nu poate fi vorba de confort . Ai acces greu la locurile din spate si stai inghesuit . Pretul este cam mare zic eu asta in conditiile in care materialele nu sunt de cea mai buna calitate . Plafoniere de Logan si materiale dure in partea inferioara a bordului . Garantie sub ce se ofera pe piata acuma doar 3 ani,despre cum se misca masina nu pot comenta ca nu am facut si un drive test . Sincer nu este masina care sa ma faca sa scot banul sa o achizitionez .

  • lorinczi.thomas, sâmbătă, 28.06.2014 10:55

    @Andy... fail, actualul Nissan Rogue, disponibil doar in SUA, este de fapt un X-Trail redenumit.

  • Edi, sâmbătă, 28.06.2014 22:39

    1. Designul nu ma da pe spate, este in trendul clasei. 2.Pretul este foarte ridicat pentru motorasul asta. 3. Motorul este o dezamagire dpdv al reprizelor si chiar al consumului- cu 50% peste cel din fisa tehnica! 4.Multe gadgeturi inutile, in conditiile in care platforma tehnica este inferioara variantei anterioare.

  • Scrooge, duminică, 29.06.2014 00:15

    Din titlu : "...........1.6dCi 130CP X-Tronic 4X2 Tekna" Din articol: "Ca la orice model 4x4, oglinzile sunt generoase". Hai ca fara sa vreti ati pus punctul pe i. Foarte frumoasa, la bloc da impresia de "gip", e Nissan, dar in off-road (imagine cu care se asociaza) e jale.

  • Scrooge, duminică, 29.06.2014 00:17

    multi imi vor sari in cap ca nu-ti trebuie 4x4, ca doar urci borduri :))). Nu-ti trebuie 4x4, de ce sa te balansezi tot timpul cu o asa masina, iti iei o berlina, una chiar premium poate.

  • rotila, luni, 30.06.2014 13:05

    de ce consuma 3/4 ca duster.si tre sa fie dubla la pret??

  • Alecs, luni, 30.06.2014 16:35

    @rotila din fix acelasi lucru pentru care preferi un heineken in loc de bucegi

  • Alecs, luni, 30.06.2014 16:41

    @rotila *motiv, scuze.