Interior
După cum spuneam și mai sus, clienții lui Navara trebuie să se bucure acum de încrucișarea dintre un crossover și un pick-up. Iar elementele împrumutate de la frații mai pământeni, Juke, Qashqai și X-Trail, se observă în special la interior.
Aici, plasticul, deși nu este moale ca în cazul celor enumerați mai sus, are un aspect prietenos și este foarte bine finisat. Anumite zone cu plastic argintiu și lucios, plafonul capitonat cu material moale, precum și inserțiile cromate, dau un aer plăcut habitaclului.
În plus, ecranul sistemului multimedia și computerul de bord color plusează cu un aer tehnologizat. Ergonomia climatizării, transplantată de la frații mai mici, este exemplară. La fel de bine gândită este și așezarea butoanelor de pe volan, care, deși par aglomerate la prima vedere, au o logică cu care te obișnuiești instant.
Izolarea fonică a habitaclului se păstrează în limite decente, dar trebuie știut că la peste 100 de km/h apare zgomot de vânt. Și după cum spuneam și mai sus, nici motorul nu este mai discret.
Spațiile de depozitare sunt numeroase și (iarăși mă văd nevoit să folosesc cuvântul acesta) generoase. Avem loc pntru sticle mari la nivelul portierelor. Sticle de un litru pot încăpea și în consola centrală. Spațiul pentru telefonul mobil este și el foarte mare, însă are câteva minusuri: nu este adânc și nici nu are o suprafață aderentă. Prin urmare, telefonul e liber să zboare oriunde.
Cât privește spațiul oferit pasagerilor, există loc decent pentru cinci persoane. Pe locurile din spate pot călători acum și adulți, cu spațiu relativ decent la picioare. Un lucru foarte important este că spătarul banchetei posterioare a fost înclinat cu 27 de grade, ceea ce înseamnă că drumurile lungi nu vor mai fi un calvar pentru pasagerii de pe al doilea rând.
Tot despre spațiu mai mare vorbim și în benă, care a devenit acum cu 67 de mm mai mare decât cea a vechiului Navara Cabină Dublă. În plus ea are o capacitate de încărcare de până la 1200 de kilograme: asta înseamnă 42 de saci de ciment, 1000 de litri de apă, 2.2 metri cubi de lemn și chiar un rinocer. Cât privește capacitatea de remorcare, ea a crescut de la 3000 la 3500 de kilograme.
As avea de argumentat ceva in primul rand la modul in care dvs domn Bogdan ati tetat acest exemplar si pe langa el alte cateva sute de exemplare concurente ori precedente . ''Zgomotul de vânt'' isi face simtita prezenta la orice SUV, SAV sau Pick-up, aici tine de coeficientul aerodinamic care la masinile de teren nu este cel mai bun. Nu vad nici un ''minus'' in argumentul dvs. Stima ! On Topic : Am avut onoarea sa testez vechiul Navara. Este un Pick-UP formidabil pe teren accidentat. Poate trece fara probleme sleauri care cu alte SUV-uri ''serioase Bavareze'' nu poti, oricat s-ar ''straduii'' proprietarii. Noua generatie NAVARA, vine sa demonstreze ca un pick-up poate insemna mai mult decat atat, iar suita de tehnologii de pe modele premium este omniprezenta. Din acest .p.d.v, NAVARA este cel mai HI-TECH Pick-up la momentul de fata de pe piata, si pot paria ca Pathfinder va fi la fel. Practic Pathfinder va fi tot un Navara, doar ca fara bena ( ca si vechea generatie ) . Nu ma mira dc modelele Nissan sunt foarte bine vandute in Europa . Asta nu se intampla datorita catorva motorizari supraalimentate cum zicea un ''meserias'' de pe aici ( in cazul de fata se poate vedea ca Navara nu are tocmai o motorizare mica ). Asta se intampla datorita faptului ca Nissan are cea mai extinsa gama 4x4 din Europa, iar intreaga gama este un punct de referinta pe diferite segmente, spre exemplu : Navara nu are un concurent pe masura in prezent ( poate noul Hilux, dar inca nu a aparut pe piata deocamdata, chiar si asa nu este prea HI-TECH, dar structura lui este indestructibila ), Juke nu are un concurent pe masura , Qashqai la fel, Xtrail la fel, Murano la fel si va urma Pathfinder curand.