Nissan Navara

2.3 Diesel Turbo (dCi) 160CP 4x4 Man6 N-Connecta Cabina Dubla

Tinuta de drum

4.0

Navara a întors câteva capete la lansarea de acum trei ani, când a anunțat că renunță la arcurile lamelare pentru puntea spate (o dotare care era extrem de răspândită în acest segment) în favoarea unei punți cu suspensie Multilink. Acest lucru a transformat în bine confortul pasagerilor. 

Direcția nu este ce mai precisă din lume, dar Navara îți comunică destul de bine ce intenții are atunci când abordezi ceva mai sportiv un viraj. Atenție însă la masa de peste două tone, mai ales când rulăm pe asfalt cu anvelope AT. 

Navara este echipată cu sistem de tracțiune 4x4 nepermanent. În mod normal puterea este transmisă către puntea spate, dar cu ajutorul unui comutator rotativ putem selecta modul 4x4. Iar dacă lucrurile devin cu adevărat dificile, putem cupla și reductorul prin intermediul aceluiași comutator.

  • Tatraurs, miercuri, 21.11.2018 14:14

    Mai pui 15000 euro in plus si-ti iei Mercedes X-class.Ai aceeasi masina dar altfel te priveste lumea cand te vede cu steaua pe capota oprit pe trecerea de pietoni cu avariile puse prin Dorobanti.