Nissan Juke Nismo RS -

1.6 Benzina Turbo (DIG-T) 214CP 4x4 Aut8 Nismo RS

Tinuta de drum

4.5

Față de un Juke normal, varianta Nismo RS are o suspensie mai fermă, așa cum îi stă bine unui automobil cu pretenții sportive. Asta nu înseamnă că Juke s-a transformat într-o mașină de scos pietrele de la rinichi. Da, vei simți ceva mai bine denivelările suprafeței de rulare și trecererile peste liniile de tramvai, dar nivelul de confort este păstrat în limite decente.

Cu ajutorul celor 214 CP bine ancorați în scaunele sport Recaro, putem transforma noul Juke Nismo RS într-o mică rachetă de buzunar. În ciuda formelor bulbucate, Juke poate deveni agresiv pe viraje, iar zâmbetul celui de la volan va fi foarte larg. Poate ar fi fost mai interesant să schimbăm treptele unei cutii de viteze manuale, dar și cutia Xtronic îți poate oferi senzația schimbării treptelor manual prin intermediul padelelor de dimensiuni impresionante sau mutând levierul cutie în poarta manuală.

Pentru versiunea cu tracțiune 4WD, mai trebuie menționat că putem alege modul de rulare al transmisie prin intermediul unui buton amplasat în stânga volanului. Aici putem selecta între modurile 2WD, Auto și Lock. Apoi avem modurile pentru motor și cutie, pe care le putem selecta de pe consola centrală prin intermediul sistemului D-Mode: Normal, Sport și Eco.

  • rushinica, joi, 11.06.2015 17:48

    Prima minciuna: pretul de pornire afisat in caseta informatia-15490 euro. Inteleg ca acesta este pretul de baza al unui Juke simplu dar aici vorbim de un Nismo RS care, de fapt, incepe de la 26.700....e bine sa para mai ieftina decat este, poate convingem clientii.

  • rushinica1, joi, 11.06.2015 21:39

    218 CP si viteza maxima de 200 km/h. WTF?

  • @rushinica, joi, 11.06.2015 23:42

    Daca tu crezi ca cu client care vine cu 15.000 EUR in buzunar poate fi convins sa dea 26.000 EUR inseamna ca ai o parere f proasta despre clienti :D si poate si mai proasta despre marketing :) Cumva sa fi gresit AM iese din calcul, nu ?

  • NN, vineri, 12.06.2015 07:33

    @rushinica Nu faci diferenta intre modele si versiuni. 15.000 e pretul de pornire pentru MODELUL Juke, iar Nismo RS e doar o alta versiune, la fel cum sunt acenta visia tekna. Era aiurea daca puneau pretul de PORNIRE la Qashqai si testatu Juke. Atunci puteai comenta, insa atat timp cat e afisat pretul pentru modelul testat, anume 30.000 euro, nu vad care-i problema. Oricum fata de Countryman JCW la 37.700 pret de pornire, Juke e chilipir

  • Kap, vineri, 12.06.2015 11:19

    Păi în cazul ăsta poate punem şi la vreun articol despre Mitubishi Lancer Evolution preţ de pornire de pe la 14.000 şi ceva, că e tot Lancer, nu? Sau la Megane RS să dăm preţ de pornire pentru Meganele de bază. Bine, au comis-o şi mai tare ăia de la Skoda, care ţi-arătau în reclamă Octavia şi-ţi serveau preţul de start de Fabia, fără taxe şi cu rablă. De-aia le-au şi interzis reclama.

  • Edi, duminică, 14.06.2015 16:14

    E clar, in week-end au intrat angajatii Renault- Nissan pe site si au dat minus la comentarii, altfel nu-mi explic de ce dupa o saptamana cu proportia covarsitoare a raspunsurilor cu plus dupa 2 zile sunt mai multe minusuri.

  • MPT, joi, 18.06.2015 01:14

    Nu prea pot sa trec peste gandul ca "petarda" asta de Juke este facut de acelasi producator care face si GT-R-ul.

  • Mihai82, luni, 22.06.2015 20:33

    @Edi , @MPT Nu ar trebui sa studiati pentru examenul de capacitate acum? :)