Nissan Juke

Motor / Transmisie

4.0

Într-un segment extrem de aglomerat, Nissan nu complică lucrurile atunci când aducem în discuție motorizările disponibile în gama Juke. Japonezii au optat, ca pentru moment, SUV-ul de segment B să fie disponibil doar cu un motor pe benzină.

Propulsorul are un litru și dezvoltă 117 cai putere la 5.250 rpm. Cuplul motor este de 180 Nm (funcția Overboost oferă un plus de 20) și își face simțită prezența începând cu 1.750 rpm.

În ciuda faptului că are doar trei cilindri, motorul pregătit de Nissan reușește să ofere un echilibru bun și să nu deranjeze major prin vibrațiile specifice acestor propulsoare. În oraș, vei descoperi un Juke agil căruia îi place să anime situațiile după ce treci de 2.000 rpm.

La vitezele recomandate pe drumurile naționale, motorul are o dinamică bună, însă pe autostrăzi vei descoperi un propulsor anemic ale cărui accelerări durează destul de mult. În ciuda faptului că există și un buton denumit D-Mode (drive mode) cu trei moduri de rulare (Eco, Standard și Sport), nu te aștepta ca lucrurile să se schimbe major.

Resursele propulsorului cu trei cilindri sunt gestionate de o transmisie manuală cu șase rapoarte. Cutia a fost etajată destul de lung, iar timoneria nu este una dintre cele mai precise. Pe drumurile naționale vei utiliza din plin treapta a treia pentru a avea suflul necesar depășirilor.

Dacă nu ești adeptul transmisiilor manuale și vrei ceva mai mult confort, Nissan are în ofertă și o variantă echipată cu o cutie automată cu șapte trepte și dublu ambreiaj.

  • Tatraurs, miercuri, 08.07.2020 10:17

    24000e pt o masina din clasa mica,desenata de un creator de hentai intr-o zi ploioasa de luni cu un motor de drujba de 1 litru,misto.La banii astia in state iti iei un Nissan Altima din clasa mare dar asta e alta poveste,

  • someone, miercuri, 08.07.2020 11:04

    imi place noua caseta tehnica, dar ce vreti sa ziceti cu " catalizator - indisponibil" ? euro6.2 fara catalizator? no way jose cat despre masina astept motorizarile mai puternice, pt ca doar cu acest 1.0 nu va face nimik in ciuda designului, in ciuda dotarilor si a succesului predecesorului

  • bubu, miercuri, 08.07.2020 11:08

    curând vor urma masinile cu un singur motoras de ștergator pe post de toate...

  • adi_10, miercuri, 08.07.2020 11:13

    Mult 24.000 de euro pentru un Nissan cu motor de 1L. Daca mai punem la socoteala si faptul ca sistemul multimedia este destul de invechit si desi este un SUV din segmentul B asa cum spuneti voi masina nu are tractiune integrala...incepe sa nu-ti mai iasa bine calculele. cu toate astea, modelul anterior a fost un real succes din punct de vedere al vanzarilor asa ca nu este exclus ca si aceasta masina sa aiba vanzari bune.

  • PMC, miercuri, 08.07.2020 11:25

    24.000 de eur pentru una din cele mai urate masini de prin partea asta de galaxie, cu motor de 1L si consum de 9 l. Bravos! Daca asta nu e prostie ideologica incarnata in produs final de dat la fraieri, nu stiu ce e! PS: in Germania exista "Premiile Juke", pentru cele mai urate masini. Juke e etalon. Nu sunt germanii tocmai o autoritate in design, dar totusi, stiu cate ceva despre masini, zic eu...

  • netam-nissan, miercuri, 08.07.2020 11:54

    stiu ca nu va place findca nu are si dizal dle PMC dar sa recunoastem ca nu mai e asa hidos ca fostu giuc, etalon de uritenie chiar daca oribila mea tiida sedan nu poate fi detronată. ramin deci la ea chiar daca as avea malai de giuck nou cam scump ce e drept, care tenteaza sigur zgariecii de vopsea invidiosi. a si sa nu uit, japele deasupra tutulor zi de zi ! ..cu nissan cireasa de pe tort chiar daca unii zic ca e bomboana de pe colivă.

  • dan_grc, miercuri, 08.07.2020 11:55

    Noul model nu va atinge succesul fostului, chiar daca pare mai usor de digerat la aspect, preturile au crescut, situatia generala s-a schimbat, concurenta este mai puternica.

  • PMC, miercuri, 08.07.2020 12:03

    @netam-nissan: Nici nu ma gandisem macar la Diesel, sincer. De data asta m-ai luat in balon fara sa fiu vinovat. Stiu foarte bine ca pentru masinutze ca si asta nu prea se justifica un Diesel. Dar motor de 1L? De ce? Din cauza creaturilor de la Bxl? Care vor sa conduca masini care scot ozon pe esapament? C'mon! Ce fac aia devine hilar deja. Si noi suntem chiar mai de ras pentru ca inghitim porcaria asta. Cat despre tiida, eu cred ca Juke e mai urata. Nu stiu cum sa zic... dar mi se pare ca Tiida e doar urata. Asta e urata cu crengi. Tiida e urata de parca ala care a desenat-o era plictisit sau mahmur. La Juke parca e unul care vrea sa atinga noi culmi de uratenie. Care incearca sa se intreaca pe el la a face ceva si mai oribil decat ne puteam imagina. Asa cum am spus cand au aparut cica "teasere" cu noul Juke, asteptam sa vad daca reusesc sa-l faca mai urat decat precedentul. Cand au prezentat masina am spus Bravo! Imposibilul a fost atins. Ati reusit sa-l faceti mai urat decat era! Way to go! :)

  • Edikkk, miercuri, 08.07.2020 12:22

    Că e urâtă, că e frumoasă... mă rog.... Dar motorizarea e varză, complet depăşită tehnic de concurenţă , uzată moral de nouă şi cu sprinturi... Păcat că japonezii au E-Power în Japonia dar nu vând în Europa. Capsomani e puţin spus.

  • Kirotractor, miercuri, 08.07.2020 12:55

    Cum mai ziceam la precedentul test, io zic că-i un Captur o țâră mai altfel p-afară/înăuntru și cam atât. Nici urâțel nu mai e, ba chiar inspiră ochiometric dinamism -- deloc susținut de performanțe, dar vine sigur și un Nismo (vb. de ceva comparabil cu fostul 1.6 / 190 CP, nu de Nismo R2 de 600 CP...). Sper doar să nu *pompeze* pe suspensii la fel de pericolozo ca fostul Juke la testul elanului. P.S. @prețuri: Nu-mi pare nici ieftin nici scump, doar în media segmentului umflată inflaționist în ultima vreme. Furnizorii sunt doar cam aceiași cu globalizarea actuală, manopera cam tot p-acolo (nu vb. de Dacia-Lada totuși) și marja medie a profitului, la fel (iarăși, nu vb. de prețurile de listă = doar baze de negociere ca să nu-i zicem tocmeală.)

  • PMC, miercuri, 08.07.2020 13:52

    @Edikk: mai schimb-o si tu din condei pe aia cu "uzata moral" ca deja ma doare retina cand o vad. Multumesc!

  • M, miercuri, 08.07.2020 14:37

    @adi_10 Asa din curiozitate: ce ai face tu personal cu tractiunea integrala la aceasta masina? Pe unde ai rula cu ea? Cat priveste pretul maxim sunt de acord cu tine. La fel si privind motorizarea de 1 litru.

  • Edikkk, miercuri, 08.07.2020 15:51

    Dle PMC am să spun pe limba... mă rog, altă expresie E VECHE DE NOUĂ NU AŞ CUMPĂRA O (NICI) DECÂT DACĂ MI-AR DA O GRATIS şi aş vinde-o imediat , binenţeles E bine aşa?

  • adi_10, miercuri, 08.07.2020 17:11

    @M - 4x4 nu te ajuta sa urci muntii cu ea, dar te ajuta la viraje si mai ales cand se pune zapada pe sosea iar pe "minunatii nostri' conducatori ii ia prin surprindere ninsoarea. cam aici vad eu avantajul unui 4x4.

  • site master supervisor, miercuri, 08.07.2020 17:14

    Ia zi mai Edika tu ce masina ai de-ti pute asta? Sa ne lamurim putin. Hai, nu-ti fie rusine. Cei mai multi de pe aici credem ca n-ai masina si de aceea ar fi bine sa risipesti aceste zvonuri rauvoitoare.

  • Edikkk, miercuri, 08.07.2020 18:37

    Dacă te interesa tare mult, dădeai click pe mine, mă rog :))) pe aliasul meu, şi afli imediat CE MASINA /MASINI CONDUC cea personala, sic :) CE MASINI AM MAI CONDUS destule MASINA LA CARE VISEZ Mercedes EQC TOP MASINI 1. full-electrice: Mercedes EQC, Porsche Taycan, Tesla 2. semi-electrice: Renault PHEV e-tech, Mercedes PHEV, BMW PHEV, Kia Niro PHEV 3. hibride non plugin: Renault e-tech, Nissan e-power, Toyota e-CVT TNGA

  • inexorabil, miercuri, 08.07.2020 19:35

    Dragilor, adorat sau hulit (căci, vorba lui Cornel, altă şansă nu ni se oferă :D), “Joke” reprezintă, pardon, reformulez: se “mulează” perfect (ca să nu scriu “ideal”) pe “nevoile” poporului Global (cel “eliberat” de “balast”, adică de identitate, fiinţă şi istorie naţională). Să constatăm împreună: cutie pre-autonomă (pardon, pre-cutie autonomă – eh, m-am încurcat, niet kultur, de!) este? Este! Downsizing (cel iubitor de mediu, adică de inteligenţă medie) este? Este! Non- sau, mai adecvat în context, non-câhDiesel este? Este! (hei, nu mai protestaţi în privinţa consumului, că doar ştiţi vorba aceea de duh: nu e drog ca heroina, nici consum ca motorina). Tabletă de neam prost (care să se simtă “integrat” în “realitatea noilor vremuri”, dar nu oricum, ci orgastic) pe fundal de minimalism este? Este! Bingo !!! Ah, da, preţuri umflate (cam pe toate segmentele). Totuşi, nu ne mai putem ascunde după vişin: haideţi să nu le mai plângem de milă “amărăştenilor” ! Dânşii nu mai este demult săraki (nu vă grăbiţi să mă corectaţi). De pildă, cam tot ce înseamnă zone rezidenţiale (la plural) prin apropierea mea a fost acaparat încă de la faza de proiect. “Scanând” cu atenţie noii proprietari şi neînşelându-mă niciodată instinctul (oricât ar comite adulter cu conştiinţa), concluzia nu mi-a lăsat loc de echivoc: “prostime”. Cu droaie de plozi şi maşini noi şi invariabil scumpe mai mult decât suficiente. Iar o reacţie (tot instinctivă) precum “Da’ ce ploaia calului or învârti şi încă integral legal, că par prea relaxaţi ca să trudească la multinaţionale toată ziua, că, riscând în materie de IMM-uri, inevitabil îi jupoaie statul de trei straturi de piele, că şi eu mă zbat la ordinea zilei şi de abia m-am pricopsit cu o Insignia şi aia SH” am înăbuşit-o din start, mulţumindu-mă (adică minţindu-mă frumos, elegant) cu un surogat de explicaţie precum “Trăim în plină epocă a paradoxului, pe care nu trebuie s-o înţelegi şi din cauza căreia nu trebuie să rămâi perplex, ci s-o accepţi ca atare şi cu asta basta”. PS. Ehei, domnule Cornel, nonconformismul deja se confundă cu NORMALITATEA de altădată. Numai că nu poate fi considerat “la modă”. PPS. Nissan oricum a comis teribila imprudenţă de a se împrumuta taman în vremuri (co)vide, cum şi alţii se vor vedea cu cuţitul realmente la os, şi uite aşa, din greşeală în greşeală (de consemnat exclusiv în dreptul debitorilor – ce credeaţi?), rechinii bancari vor obţine victoria finală, recte se vor “metamorfoza” (la timpul “oportun”, desigur) în Statul-Corporaţie (la fel de capitalist precum sunt eu sculer-matriţer), care va deţine autoritar (şi) unica antrepriză Global Cars Inc. (care deja există prin Filipine, dar, în acest caz, avem de-a face cu o simplă coincidenţă de nume). Dacă le vom putea descrie drept “cars” (unii dintre noi).

  • Radu, miercuri, 08.07.2020 21:37

    La 24.000 cumperi Sportage 4x4 cu motorul de 1.6 177. Nu vad de ce ai da banii pe Juke.

  • site master supervisor, joi, 09.07.2020 08:09

    Deci ti-e rusine cu ce masina ai sau chiar n-ai masina de nu vrei sa zici. Asta ca n-ai masina e intarita si de faptul ca nu precizezi nici ce masini ai mai condus. Ti-e greu sa te hotarasti ce sa minti. In rest stii vorba aia: vise taica vise Desi in cazul tau sunt visuri. Stii diferenta nu?

  • M, joi, 09.07.2020 09:34

    @adi_10 Tu zici ca, citez:4x4 te ajuta la viraje si mai ales cand se pune zapada pe sosea. Vad ca multi ti-au dat manute verzi, deci sunt de acord cu tine. Mie mi se pare superficiala motivatia asta pentru a lua tractiunea integrala la o masina care prin definitie nu este destinata iesirii de pe sosea si nici mersului sportiv (cu motor de 1litru) ca sa zici ca te ajuta la viraje. Cat despre zapada e si mai superficiala motivatia la cat de intens si de mult ninge la noi. N-am tractiune integrala si n-am ramas in zapada niciodata cu masina - am sedan. O persoana normala stie ca nu e cazul sa se aventureze acolo unde nu poate face fata. Si spun asta in conditiile in care schiez, deci merg la munte iarna aproape saptamanal. Oricum sunt banii vostrii, asa ca dati-i pe ce vreti, inclusiv pe 4x4.

  • Sylv, joi, 09.07.2020 15:19

    consumul pt un 1.0 pe o masina de cls mica mi se pare extrem de mare. X1 20d 190cp 4x4 consum 5.7 Bucuresti - Constanta, vit medie 127 km/h. Masina cu cateva sute de kg mai grea. Sigur, veti zice ca e diesel vs benzina, nu contest. Sau ca BMW e mult mai scump. Dar incerc sa vad care e beneficiul unui crossover cu motor mic, in locul unui sedan/hatch de cls compacta cu motor mai mare, care va avea consum mai bun, spatiu mai mare. Alt motiv in afara de poate lungimea masinii (desi daca vorbim de cls compacta, nu e diferenta notabila).

  • Edikkk, joi, 09.07.2020 20:56

    :)))) site master super vizor Dumnezeu sau ce o-i mai fi tu Ce să zic, nu pot comenta, la aberaţiile dvs :)) LOL nu îmi este ruşine cu maşina mea, dar o să trec una când va fi PHEV sau EV

  • Green_Alex, vineri, 10.07.2020 08:14

    @Edikk pai atunci inversunarea cu care ii criticati pe cei ce aleg alte masini decat BEV se numeste ipocrizie. E ok sa fiti pasionat de electrice, este ok sa le si criticati, dar este important sa aratati atasamentul dumneavoastra prin exemplul personal. Altfel toata gargara asta este inutila.

  • M, vineri, 10.07.2020 09:57

    Cred ca Juke asta a ridicat o intrebare buna: Pentru a putea evalua si incadra intr-o grila de valori comentariile de pe AM, nu ar fi bine ca fiecare postac sa spuna ce masina conduce? Strict din punctul asta de vedere (ca un pas inainte) - e foarte simplu stim ce valoare au comentariile lui Kirotractor ca ne-a spus de mai multe ori ce masina are(si cu ce s- ocupat in trecut), stim ce valoare au cele ale lui netam-nissan ca a precizat masina din curtea sa. Ati vrea sa facem asa ceva? Avensis. Hai. Curaj. PS. Si tot nu-mi iau 4x4, chiar daca am mai mute manute rosii.

  • Edikkk, vineri, 10.07.2020 15:31

    Uite am preferat să am o casă plătită în full şi o maşină SH pe benzină decât o maşină nouă nouă şi apartament 2 camere (a se citi cu 1 dormitor, pentru capsomanii din România) Vine şi maşina PHEV / BEV dar momentan primul ministru (soţia) a dat liniile directoare pe alte urgenţe, evident mai importante. Ce să spun, mă bucur că sunteţi curioşi, dar nu sunt ipocrit. Eu nu critic pe cei care au deja non electrică şi vor electrică, ci critic 1) cei care (indiferent ce au) îşi doresc să cumpere full termică 2) cei care (indiferent ce au) chiar dacă nu îşi cumpără, laudă până la extrem maşinile full termice şi îşi spun că vor cumpăra doar full termice Da, fiecare să îşi cumpere ce vrea, dar când alegerea lui viitoare îmi afectează plămânii.... nu? Că are ce are deja, nu am criticat niciodată.

  • Kap, vineri, 10.07.2020 16:21

    Păi și dacă ”ne afumi” cu benzină arsă și îi critici și pe alții care vor să-și ia termică sh pentru a putea să aibă și ei casa lor nu se cheamă că ești tot un maaaaare ipocrit? Așa ”preferă” toată lumea să ”afume” dar să ajungă la casa aia ”plătită full” decât să-și ia electrică și să doarmă prin benzinării așteptând eliberarea singurei prize.

  • Edikkk, vineri, 10.07.2020 18:04

    De aceea nu este bine să spui ceva persoanal Se vor găsi mulţi imediat să te aducă la nivelul lor şi bate cu experienţă Mda Să îmi fie învăţătură de minte.... Fool me once shame on you, fool me twice shame on me.

  • Edikkk, vineri, 10.07.2020 18:16

    Dle Kap nu cred că aţi înţeles prea multe sau prea bine. Eu critic pe cei care iubesc termica la nebunie şi sunt împortiva electricelor, citiţi toate comentariile mele înainte de a vă hazarda cu aruncat al acuzelor nefondate . Era vorba de cei care când văd un Mercedes AMG diesel 1000 cai sau un Dodge V8 înebunesc de plăcere pe spatele celorlalţi deşi şi-ar putea permite şi Tesla şi Porsche electric. Şi de cei care acuză de aiurea că în producţia maşinii electrice sunt dom'le de a noxe pffffff Ignorând ca prostul că zilnic sunt trimise spre rafinării 8-9 milioane de barili de petrol !!!! MILIOANE ! ÎN FIECARE ZI ! Da, avem benzină, gpl, dar dacă avem şansa de a evolua unii din noi, hai să o facem. Despre asta este vorba.

  • Andrei, luni, 10.08.2020 12:05

    Nu inteleg deloc sistemul de notare. Aceasta este o masina de nota 3, cel mult 3.5 daca 5 e maximum disponibil. Citesc in text antifonare slaba, motor anemic, plastice dure, suspensie slaba samd Adaug un pret imens pentru ce ofera si ma mai intreb inca o data: de unde 4.1/5 pentru asa o dezamagire de masina?

  • Abramescu Coman Caragiale, duminică, 30.08.2020 20:17

    Mda. Stupid, absolut abdominabil de stupid. Drujba de T ROC tot cu 1.0 costa 32k euro, iar pseudo cunoscatorii auto care arunca numai basini pe aici habar n-au .