MINI Cooper 5 uși

2.0 Benzina Turbo 192CP Man6 Cooper S

Design

4.5

Un Mini rămâne un Mini indiferent de anul în care a fost produs. Formele modelului britanic sunt ușor de recunoscut și, în ciuda faptului că Mini a prezentat deja oficial chiar astăzi facelift-ul pentru modelul său, versiunea actuală încă reușește să atragă privirile trecătorilor. Domnișoarele sunt cele care au fost atrase constant de formele lui Mini Cooper S, dar cred că și nuanța de caroserie a contribuit masiv.

Litera S rămâne la loc de cinste pe grila britanicului, iar terminațiile duble ale sistemului de evacuare poziționate central și eleronul discret completează look-ul sportiv al lui Cooper S. 

  • M_Frank, miercuri, 10.01.2018 17:26

    Eu nu as fi introdus Volkswagen Polo GTI in fraza cu "Hot Hatch-uri clasice"; mai potrivit era Fiesta. Polo cam sta intr-un con de umbra de ceva timp...e acolo dar nu-l baga in seama nimeni.

  • cornel.socariciu, miercuri, 10.01.2018 17:43

    @M_Frank Noua generație Fiesta ST încă nu este disponibilă, iar cea veche nu mai apare în ofertă.

  • octav71, miercuri, 10.01.2018 18:56

    Navigatia aia in interiorul cercului central e intr-un mare fel, cam ca firul de par care iti intra in ochi si te chinui 2 zile sa scapi! In rest, masina.

  • Kirotractor, duminică, 14.01.2018 17:08

    "Vîndut în 2016 în 8.600 exemplare, Volkswagen Polo GTI ocupa locul secund al clasamentului citadinelor... musculoase, după Ford Fiesta ST (11.400), dar înaintea lui Peugeot 208 GTi (4.000 ex.), Clio Renault Sport (2.500 ex.) și DS 3 Performance. Dar, incluzînd și modelele așa-zis premium, Mini Cooper S (23.400 exemplaire vîndute în Europa - 2016) rămîne liderul segmentului B Hot-hatch." Sursă: JATO Dynamics (și traducere proprie.) Concluzii (tot proprii, dar mai subiective decît traducerea): 1. fosta generație Polo GTI (1.8 TSI 192 CP) a avut destul succes ca să fie utilizată ca termen de comparație 2. sînt deci premize ca și actuala să se vîndă bine 3. Mini Cooper S răstoarnă toată logica argumentelor legate de raportul preț / performanțe (logică după care nu-și face banii - zic eu, dar mulți alții uite că au cu totul altă părere.)

  • Coco, duminică, 21.01.2018 15:14

    Este o mașină minunată dar care va avea că target iubitorii mărcii va și cei ce își doresc lifestyle. Pragmatic vorbind alegerile argumentate raportat la raportul preț/ performanțe rămân Polo GTI, Fiesta ST și Fabia RS.