Motor / Transmisie
G-Klasse are o singură motorizare diesel, un V6 de 2.987 centimetri cubi, care anunță 211 CP și 540 Nm. Propulsorul este oferit doar în compania transmisiei automate 7G-Tronic cu șapte trepte. Deși nu ar trebui să mai menționăm acest lucru pe un site auto, G-Klasse vine exclusiv cu tracțiune integrală, are reductor și beneficiază de trei diferențiale blocabile.
Motorizarea este antifonată destul de bine pentru un vehicul utilitar, fiind potrivit de silențioasă la ralanti și chiar în funcționare. După 3.000 de rotații pe minut, G350d face un sunet foarte plăcut la accelerarea cu pedala la fund. Acel sunet îți dă senzația că mașina este pe cale să absoarbă tot ce are în față și este acompaniat de reprize suprrinzătoare pentru un model de acest gabarit. G-Klasse diesel nu este vreo rachetă sol-sol, dar impresionează plăcut la accelerație în ciuda cifrelor anunțate.
Cutia de viteze schimbă treptele în mod imperceptibil și face viața la bord plăcută. Deși este posibil ca vechile G-uri, cu motoare diesel aspirate și transmisii manuale, să facă mult mai mulți kilometri decât variantele moderne ale acestui model, trebuie să recunoaștem că preferăm comoditatea asigurată de varianta actualizată a legendei germane.
Am fi dorit ca modelul german să fi primit, odată cu facelift-ul din 2012, o variantă mai nouă a diesel-ului de 3.0 litri disponibil în gama Mercedes-Benz. Cum ar fi unitatea V6 3.0 de 258 CP din oferta producătorului.
O masina care se potriveste de minune undei garzi de corp. Nu imi imaginez rolul masinii astia decat asa. Un Maybach 62 S negru insotit de un G in spate plin de bodyguarzi. Masina ideala pt. asa ceva ! Din cate stiu Casuneanu JR. cu Bugatti era insotit mereu de un G class.