Mercedes-Benz Clasa X

3.0 Diesel Turbo (X350d) 258CP 4x4 Aut7

Tehnologie

4.0

Mercedes Clasa X vrea să le ofere clienților săi un nivel ridicat de tehnologie, încercând să se delimiteze clar de frații săi de volum. Nici nu e prea greu să facă asta, având în vedere că sistemul multimedia al lui Nissan Navara e înțepenit parcă în paleolitic.

În cazul lui Mercedes Clasa X vorbim despre un ecran color de 5.4 inch pentru informațiile computerului de bord și despre încă un ecran 8.4 inch amplasat în centrul planșei de bord. Acesta servește sistemului multimedia Command Online, care poate oferi un meniu destul de intuitiv, navigație și suport pentru cele patru camere video.

Lista de opționale include acces și pornire fără cheie, faruri cu LED, scaune încălzite, sistem de recunoaștere a semnelor de circulație și asistent pentru păstrarea benzii de mers.

  • Tatraurs, joi, 17.01.2019 12:11

    N-am vazut niciodata live un Niss..Mercedes X condus de cineva i care a nu fie de la reprezentanta,scris pe el sau neavand la nr mbr sau ceva asemanator. Se "vand" in draci :)

  • Adrian24, joi, 17.01.2019 12:19

    Nu înțeleg! Garda la sol aproape 20 cm! Mai mica decat la Duster! Wtf!!!

  • Tatraurs, joi, 17.01.2019 12:27

    Sunt sceptic in legatura cu viteza maxima.Am mers cu M-ul,3.0 diesel. Nici de a dracu n-a vrut sa treaca de 206-208 pe gps ca pe ac arata mult mai mult.Asta e si mai dulap si mai e si pick-up,aerodinamica mai slaba.

  • Tatraurs, joi, 17.01.2019 12:29

    Acum am citit in fisa tehnica trecuta viteza maxima 176. O citisem p'aia din text trecuta gresit,205km/h

  • zet, joi, 17.01.2019 12:34

    de curiozitate, unde e Amarok best-seller? Nu Ford Ranger e cel mai vandut?

  • Costel, joi, 17.01.2019 17:01

    ii cenzura pe automarket ii sters scrisu meu si asta nu ii fain ii de spus ca nu ii importanta viteza maxima la masina aceasta ii mai importante unghi de atac , ventral ii important demultiplicare transmisie prima viteza ii fain v6tdi ca la amarok ca ii caroseria grea la motor 4 cilindri cam astea ii pe scurt

  • c, joi, 17.01.2019 19:18

    NISSAN-zapezit asa de tare drumurile ca sa avem nevoie de asa ceva? Ma pot contrazice toti patronii de cabana montana, toti sefii de santier , toti directorii de ocol silvic sau toti bosii de gatere...

  • Ion, vineri, 18.01.2019 08:38

    Amarok, best-seller? Wow! Bine ca se "infratesc" VW si Ford ca sa-i invete VW pe novicii de la Ford cum se fac pick-up-urile!

  • vlads, vineri, 18.01.2019 11:16

    Nu cadillac a scos primul pick up premium din lume?intreb pentru un prieten

  • ediflorianus, vineri, 18.01.2019 23:13

    Navara (tekna) e o dezamăgire, design frumos , consum ok , dar în rest nu am cu ce o lăuda. Ford-ul Ranger 3.2 Limited era net-superior... la (motorizare)performanță...

  • keepcalm, sâmbătă, 19.01.2019 22:39

    O iesire timida a MB si in acest segment, sunt noi pe acest segment trebuie sa fim mai ingaduitori cu ei :)), sunt singur ca au studiat ei piata si au luat in calcul daca se merita sa intre si pe acest segment sau nu, ca se vor vinde bine sau nu timpul va decide si binenteles buzunarul cumparatorului @ion Nu am citit inca nici un articol unde sa scrie ca cineva a reusit sa reuseasca sa treaca la vanzari peste seriile F de la ford @vlads Cred ca au uitat de modelul escalade ext a celor de la cadillac, care sunt si ei la randul lor un brand premium

  • ediflorianus, luni, 21.01.2019 12:40

    Nu sunt noi , au avut pick-up-uri din anii WW2. Posibil să fie cei mai vechi. TN / T1 /T2 /L319 ,G-wagen, Unimog doar o listă scurtă..... Păcat că nu se bazează în totalitate pe tech-intern. (caroserie Navara? motoare Renault? off-offf... long gone the 60-s-70-s)

  • ladislau, marţi, 09.04.2019 13:29

    Nissan Navara nu are cutie automată CVT ci tot cu 7 trepte cu convertizor de cuplu, de la AISIN. Ford Ranger 3,2 nu e V6 ci cu 5 cilindrii linie.