Mercedes-Benz Clasa X

3.0 Diesel Turbo (X350d) 258CP 4x4 Aut7

Tinuta de drum

4.5

Chiar dacă designul său, cu multitudinea de elemente cromate, este o carte de vizită care subliniază caracterul premium, Mercedes Clasa X are și o altă față. Când îl vezi într-un cadru natural, îți vine să-l tăvălești prin toate noroaiele. Și chiar îi încurajez pe clienții lui X-Class să facă asta, pentru că mașina este dornică de ieșiri în teren accidentat.

Garda la sol are aproape 20 de centimetri, unghiul de atac este de 29.5 grade, iar cel de degajare de 18 grade. La asta adăugăm un diferențial spate opțional și un asistent pentru coborâre. Deci ingrediente potrivite pentru orice fel de provocare off-road. Mercedes Clasa X se descurcă pe trasee cu dificultate medie, poate chiar mai dificile de atât dacă îl echipați cu anvelopele potrivite.

În regim normal de rulare, Clasa X trimite resursele motorului V6 către puntea spate. Dacă vă găsiți pe un câmp acoperit cu zăpadă, nu are rost să vă spun ce puteți face cu 258 de cai putere și propulsie spate. Cuplarea tracțiunii integrale se poate face în mers cu ajutorul unui buton preluat de la Navara. Funcția 4Low poate fi activată când mașina stă pe loc și este perfectă pentru noroaie și zăpadă.

Fiind frate cu Navara și Alaskan, Mercedes Clasa X preia arhitectura punții spate de la aceștia. Este un sistem Multilink cu cinci brațe, o soluție cu care Nissan s-a abătut de la rețeta pick-up-urilor. Și a fost o alegere bună pentru cei care își doreau un pick-up ceva mai confortabil. Mercedes a perfecționat noua rețetă și a făcut din Clasa X un pick-up care se conduce ca un SUV, doar cu ceva mai multă inerție pe viraje. E clar că nu putem vorbi de un comportament sportiv.

Direcția nu ajută nici ea în acest sens. Cu toate acestea, este manevrabilă și te ajută atunci când ai manevre dificile. Și o să ai, mai ales dacă ajungi cu mașina asta în zonele aglomerate ale orașului. Raza de bracare e de peste 13 metri, așa că o să ai nevoie de răbdare și îndemânare.

  • Tatraurs, joi, 17.01.2019 12:11

    N-am vazut niciodata live un Niss..Mercedes X condus de cineva i care a nu fie de la reprezentanta,scris pe el sau neavand la nr mbr sau ceva asemanator. Se "vand" in draci :)

  • Adrian24, joi, 17.01.2019 12:19

    Nu înțeleg! Garda la sol aproape 20 cm! Mai mica decat la Duster! Wtf!!!

  • Tatraurs, joi, 17.01.2019 12:27

    Sunt sceptic in legatura cu viteza maxima.Am mers cu M-ul,3.0 diesel. Nici de a dracu n-a vrut sa treaca de 206-208 pe gps ca pe ac arata mult mai mult.Asta e si mai dulap si mai e si pick-up,aerodinamica mai slaba.

  • Tatraurs, joi, 17.01.2019 12:29

    Acum am citit in fisa tehnica trecuta viteza maxima 176. O citisem p'aia din text trecuta gresit,205km/h

  • zet, joi, 17.01.2019 12:34

    de curiozitate, unde e Amarok best-seller? Nu Ford Ranger e cel mai vandut?

  • Costel, joi, 17.01.2019 17:01

    ii cenzura pe automarket ii sters scrisu meu si asta nu ii fain ii de spus ca nu ii importanta viteza maxima la masina aceasta ii mai importante unghi de atac , ventral ii important demultiplicare transmisie prima viteza ii fain v6tdi ca la amarok ca ii caroseria grea la motor 4 cilindri cam astea ii pe scurt

  • c, joi, 17.01.2019 19:18

    NISSAN-zapezit asa de tare drumurile ca sa avem nevoie de asa ceva? Ma pot contrazice toti patronii de cabana montana, toti sefii de santier , toti directorii de ocol silvic sau toti bosii de gatere...

  • Ion, vineri, 18.01.2019 08:38

    Amarok, best-seller? Wow! Bine ca se "infratesc" VW si Ford ca sa-i invete VW pe novicii de la Ford cum se fac pick-up-urile!

  • vlads, vineri, 18.01.2019 11:16

    Nu cadillac a scos primul pick up premium din lume?intreb pentru un prieten

  • ediflorianus, vineri, 18.01.2019 23:13

    Navara (tekna) e o dezamăgire, design frumos , consum ok , dar în rest nu am cu ce o lăuda. Ford-ul Ranger 3.2 Limited era net-superior... la (motorizare)performanță...

  • keepcalm, sâmbătă, 19.01.2019 22:39

    O iesire timida a MB si in acest segment, sunt noi pe acest segment trebuie sa fim mai ingaduitori cu ei :)), sunt singur ca au studiat ei piata si au luat in calcul daca se merita sa intre si pe acest segment sau nu, ca se vor vinde bine sau nu timpul va decide si binenteles buzunarul cumparatorului @ion Nu am citit inca nici un articol unde sa scrie ca cineva a reusit sa reuseasca sa treaca la vanzari peste seriile F de la ford @vlads Cred ca au uitat de modelul escalade ext a celor de la cadillac, care sunt si ei la randul lor un brand premium

  • ediflorianus, luni, 21.01.2019 12:40

    Nu sunt noi , au avut pick-up-uri din anii WW2. Posibil să fie cei mai vechi. TN / T1 /T2 /L319 ,G-wagen, Unimog doar o listă scurtă..... Păcat că nu se bazează în totalitate pe tech-intern. (caroserie Navara? motoare Renault? off-offf... long gone the 60-s-70-s)

  • ladislau, marţi, 09.04.2019 13:29

    Nissan Navara nu are cutie automată CVT ci tot cu 7 trepte cu convertizor de cuplu, de la AISIN. Ford Ranger 3,2 nu e V6 ci cu 5 cilindrii linie.