Mercedes-Benz GLC Coupe facelift

GLC 300 2.0 litri benzină 258 CP Aut9 4Matic

Calitate / Pret

3.5

În ultimii ani, Mercedes-Benz a obținut cele mai bune vânzări în segmentul premium, în ciuda faptului că prețurile modelelor mărcii sunt destul de piperate.

Iar GLC Coupe nu a fost lăsat pe dinafară atunci când au fost scrise listele de prețuri. Pe piața din România, cea mai accesibilă variantă este GLC 200 Coupe facelift. Prețul de pornire este de 46.800 de euro. În cazul lui GLC 300 4Matic Coupe, versiunea testată de noi, prețul de pornire este de 57.000 de euro cu TVA.

Dar nu vă grăbiți să aruncați cu pietre în geamurile constructorului din Stuttgart: nici rivalii nu vin cu chilipiruri.

BMW X4 xDrive30i, concurentul direct al lui GLC Coupe, este mai accesibil cu 700 de euro, în timp ce istoria și experiența Porsche va fi plătită în plus cu 5.600 de euro (Macan 2.0 turbo de 245 CP).

Pentru versiunile "standard" de caroserie din segmentul SUV-urilor medii, Volvo XC60 P250 propune cel mai accesibil preț: 50.500 de euro pentru echiparea Momentum.

Pentru un Audi Q5 45 TFSI quattro vei avea de scos din conturi 52.300 de euro, în timp ce Jaguar F-Pace echipat cu motorul pe benzină de 250 CP și nivelul Pure are un preț de pornire de 55.500 de euro. Range Rover Velar iese și de această dată în evidență cu cei 59.500 de euro ceruți de producătorul britanic pentru versiunea P250 echipată cu propulsorul pe benzină de 2.0 litri și 250 CP.

În aceste condiții, Mercedes-Benz GLC 300 4Matic Coupe facelift se poziționează în jumătatea superioară în ceea ce privește prețurile.

  • adi_10, miercuri, 13.11.2019 16:07

    Astept test-drive cu GLE - 4MATIC plug in hybrid diesel. acea masina va fi un real succes pt Mercedes, pot sa pariez.

  • alex, miercuri, 13.11.2019 18:55

    Benzina n-are ce cauta mai sus de clasa compacta decat daca este cuplata cu cel putin un sistem hibrid, nu mild-h. Altfel, 16.5% urban. Asa a fost intotdeauna, asa va fi pentru totdeauna. Gabarit mare + benzina = consum mare. Un diesel ar fi scos un 12% urban si 7% extraurban in aceleasi conditii. Dieselul pe masini mari va ramane pana cand vor ajunge bateriile sa coste 20-30$/kWh. Dar ma tem ca suntem la 10-15 ani distanta de acel moment.

  • dany, miercuri, 13.11.2019 21:20

    eu cred ca diesel-ul pe SUV-uri si All Terrain are ca principal avantaj cuplul si abia in al dolilea rand consumul iar cine da minim 40-50 mii coco pe masina, inseamna ca isi permite un consun de 15-16 l in oras inteleg sa iei masina de teren (falsa sau reala) diesel daca ea costa 15-20 mii euro, dar la sumele vehiculate la masinile genului de mai sus, trebuie sa fii putin lala sa renunti la avantajele motorului Otto din zgarcenia consumului (mai mic cu 3-4 litri) sau ale cuplului superior (necesar mai ales in teren, unde masinile astea nu prea ajung... sau la tractari de remorci, rulote etc.)

  • Allexino, joi, 14.11.2019 09:19

    @alex, the contrazic! Conduc o Mazda CX-5 2019, 2.5 benzină automată. Greutatea ei este de aproximativ 1600kg. In oraș (Galați, mai puțin sufocat că Bucureștiul însă destul de aglomerat 5-6 ore pe zi) am un consum de 11,5. Extern, circulând cu 10km/h peste limita legală, între 7,5 și 8%. Deci, cu alegerea corectă, au ce căuta benzinarele și pe mașini peste clasa compactă!

  • PMC, joi, 14.11.2019 14:11

    Diesel ramane cea mai buna optiune, din nou, revenind, iarasi, inca o data. Cu alte cuvinte, cainii verzi latra, caravana trece :)

  • Sam93, marţi, 19.11.2019 00:37

    La ce dracu e diesel asa optiune buna? Sincer, sunteti asa fomisti ca nu aveti bani de benzina? Vorbim de o masina de 75 de coco si voi vorbiti de consum. Pai consumul e irelevant, total irelevant. Mai bine vorbim de fiabilitate, ca daca se strica ceva major la un diesel modern, dai pe reparatii cat dai cel putin intr-un an daca nu chiar cativa ani pe benzina. Jur ca asta n-am inteles-o. Obsesia romanului cu diesel. Inteleg daca ar fii din iubire de cuplu, sunet sau orice altceva, dar nu inteleg zgarcenia asta cu consumul, in care economisesti bani pe mere (benzina) si ii dai pe pere (reparatii la diesel).

  • @Sam93, miercuri, 20.11.2019 09:19

    Bravo ! Cel mai pertinent si la obiect comentariu pe care l-am citit, dupa mult timp, pe Automarket.

  • Meteorologogu, joi, 21.11.2019 16:34

    Nu inteleg cum la GLC coupe antifonarea e mai buna ca la GLC-ul "standard" ...sau poate e "cutia de rezonanta" mai mica si se aude altfel :) @Sam93 - pt cei care fac multi km dieselul ramane inca o optiune buna, la drum lung este mai confortabil si silentios, parere personala, cuplul de la diesel este iar ceva ce-mi place. Daca se strica e mai scump sa repari un diesel, daca se strica ... Statisticile, e drept mai vechi, spun ca MTBF la diesel este sensibil mai mare ca la motorul Otto. Dar aici discutia este foarte lunga, daca il iei sa-l conduci intru-un oras sufocat de trafic ... te poti pregati pt reparatiile scumpe de care spui . Sa aveti o zi buna.