Calitate / Pret
Mercedes-Benz s-a duelat mereu cu Audi și BMW, practicând o politică de prețuri apropiată de principalii săi rivali germani. Totuși, în acest segment în care achiziția se învârte în jurul valorii de 60.000 de euro, o mare parte din clienți aleg produsul în funcție de alte preferințe, nu de preț.
GLC facelift pleacă de la 44.000 de euro pe piața din România. Însă, versiunea diesel 300d cu tracțiune integrală și automată duce socotelile la 53.000 de euro. Fără a lua în calcul și eventualele opționale. În cazul mașinii mele de test, adăugarea acestora a dus valoarea finală la 70.530 de euro.
Dacă ne uităm la prețul de pornire al versiunii, vedem că un Alfa Romeo Stelvio cu motor diesel de 210 CP, automată și 4x4 pleacă de la 50.200 de euro. Așa cum vă spuneam și mai sus, diferențele dintre rivalii germani sunt foarte mici. Un Audi Q5 45 TDI, cu automată și quattro, pleacă de la 53.200 de euro.
Surpriză, pentru un BMW X3 xDrive30d socotelile trebuie să înceapă de la 56.700 de euro. Jaguar F-Pace este chiar mai piperat de atât, pentru că versiunea de 240 CP, cu automată și 4x4 costă începând de la 57.100 de euro. Nici Volvo XC60 nu se lasă mai prejos, versiunea de 235 CP diesel, cu automată și 4x4, ajungând la 54.700 de euro.
În acest context, hibridul NX300h pare, brusc, foarte accesibil la cei 44.000 de euro percepuți.
Cocalareasca ca design ca toate Mercedesurile din ultimii ani. Ma rog ,parere personala, nu inteleg ceva,cum sa pui un diesel pe o caroserie de doua tone si sa ai doar 50litri rezervorul? Vad ca asta e noua fraiereala la toate marcile,sunt laudate cu volumul portbagajului imens dar tac toti malc cand vine vorba de roata de rezerva,in fapt lipsa spatiului pentru rezerva sau rezervoarele demne de clasa mini. Inca o data,50litri rezervor la 2 tone de masina(macar pentru america au bagat si ei un rezervor de 66l),chiar lux,sariti cu banii.