Tehnologie
Predictibil, EQB nu diferă de fratele GLB nici pe frontul tehnologiei. Sistemul multimedia MBUX, oglindit pe ecranul central, este unul dintre cele mai bune din lume, fiind simplu de utilizat, cu un răspuns tactil foarte bun și cu o putere mare de procesare a informațiilor.
Navigația are o grafică bună, cu informații din trafic și chiar indicații de realitate augmentată. Asta presupune proiectarea unor indicații de virare pe imaginile generate de camera față. E o funcție futuristă, dar și foarte utilă. Bineînțeles, sistemul multimedia MBUX vine cu aplicații pentru vreme și știri, dar și cu o conexiune Apple CarPlay și Android Auto. Ne-ar fi plăcut ca acestea din urmă să se conecteze fără fir și să fie afișate pe întregimea ecranului sistemului multimedia totuși.
EQB vine cu același volan futurist și multifuncțional preluat de pe modelele cu mai mult ștaif din gamă. Se simte foarte bine, are dimensiuni corecte, dar, din păcate, butoanele de pe spițele laterale sunt de fapt zone tactile. Prin intermediul acestora, șoferul poate comanda cele două display-uri. Personal, nu sunt fanul acestor sisteme, care par să preia controlul în industrie în acest moment. Asta pentru că de multe ori se dovedesc greu de folosit, forțându-te să te concentrezi la modul în care atingi anumite suprafețe în loc să fii atent la drum.
O ultimă mențiune merge către farurile inteligente Multibeam LED care au și o funcție de iluminare specială în Off-road, care aprinde proiectoarele la viteze de până la 50 de km/h.
Chiar daca nu este la fel de luxos as spune ca (si) modelul SKODA Enyaq Coupe i-ar fi un concurent de seama: - portbagaj 570 litri; - garda la sol 18,6 cm; - autonomie intre 416-544 km WLTP. Nu stim inca pretul acestuia (in Romania) dar este posibil sa porneasca de la cca. 45-47.000 € ...