Calitate / Pret

3.5

Pentru un CLS va trebui să bagi mâna destul de adânc în buzunar. Prețurile încep de la 82.000 de euro, dar de acești bani primești doar un CLS 220d, despre care vă spuneam mai devreme. Pentru un CLS 450 ai de plătit minim 95.000 de euro. Mai pune o opțiune două trei și ajungi la prețul pe care îl purta modelul din testul nostru: 107.000 euro.

Printre cele mai scumpe opțiuni se numără suspensia pneumatica AIR BODY CONTROL (1.900 euro), pachetul Premium Plus (3.280 euro), pachetul de asistență la conducere PLUS (1.980 euro) sau farurile Multibeam LED (1.450 euro).

Per total, la o comparație în care principalii concurenți de pe piață sunt puși față în față, CLS se așează între A7 și Seria 8 Gran Coupe când vine vorba de prețul de achiziție. Audi A7 rămâne cel mai accesibil coupe premium cu patru uși de segment superior, cu un preț de pornire de doar 68.800 de euro. În schimb, BMW Seria 8 GC ține la preț și pornește de la 102.816 euro.

  • Joe, joi, 12.10.2023 10:31

    La cum arata interiorul, exteriorul m i se pare penibil de simplist... parca tot prima generatie imi place cel mai mult.

  • @Joe, joi, 12.10.2023 13:41

    eu n-as zice simplist, ci mai degraba de un lux curat, ca totusi e o masina complexa, sofisticata si supercalitativa. partea mai putin buna, pentru care a si picat in dizgratie, e forma, care nu o mai ajuta in contextul actual al preferintelor clientilor si care o fac si sa aiba de suferit mult la partea practica si la usurinta in utilizarea zilnica, mai ales raportat la dimensiunile exterioare mari.

  • CLS, joi, 12.10.2023 19:04

    Una din cele mai bune masini de pe piata. Fiecare generatie, la vremea ei, a fost top of the class.

  • Ghiorghi, joi, 12.10.2023 19:30

    Sunt curios sa vad acei tineri care au 95 000 EUR pt asa o masina, si mai ales cati sunt la numar

  • Trilulilu, vineri, 13.10.2023 05:10

    Prima generație a fost și este cea mai frumoasă de departe. Actualizările ulterioare n-au adus absolut nimic caracterului, ba din contră