Design
Dacă fratele mai mare, E Class All-Terrain este un obiect care impune respect prin dimensiuni, Clasa C All-Terrain are ceva din gingășia unei jucării. Îl privești și parcă îți vine să-l iei de acoperiș și să te joci pe covorul din sufragerie. Mașina arată extrem de bine. Evident este un punct de vedere subiectiv. Îmi place faptul că eleganța nativă a versiunii Clasa C T-Modell nu a fost alterată printr-o infuzie exagerată de testosteron. Există un plus de masculinitate adus caroseriei prin protecțiile de plastic care îmbracă zonele inferioare și pasajele roților. Dar este bine dozat. În sfârșit, o mașină premium cu roți de 17 inch. Iar acest detaliu nu deranjează vizual.
Interiorul este și el frumos desenat. Dacă doriți, vă reamintesc că m-am îndrăgostit de desenul gurilor de ventilație, care au chiar și acel inel median, trimitere tot la W123. Nu am renunțat la dorința de a mă întâlni cu băiatul responsabil de ergonomie.
Cred că s-a strecurat o greșeală în datele tehnice: garda la sol nu are cum sa fie 97 mm.