
Performante
Așa cum spuneam, Mazda CX-80 vine cu cel mai mare motor comparativ cu rivalii menționați mai sus, adică o unitate diesel de 3.3 litri, cu 6 cilindri în linie. Prin urmare, modelul dezvoltă 254 de cai putere și un cuplu motor de 550 Nm, iar asta înseamnă că atinge 100 km/h în 8.4 secunde și are o viteză maximă de 219 km/h.
Chiar dacă are cel mai mare motor, Mazda CX-80 stă cel mai slab, comparativ cu rivalii, din punct de vedere al performanțelor de accelerare. Skoda Kodiaq vine la pachet cu un motor mai mic, de 2.0 litri cu 4 cilindri, care dezvoltă 193 de cai putere. Totuși, sprintul de la 0 la 100 km/h se face în 8 secunde, iar viteza maximă este de 217 km/h.
Audi Q7 ascunde sub capotă un motor V6 de 3.0 litri care dezvoltă 286 de cai putere. Timpul necesar pentru repriza 0-100 km/h este de 6.1 secunde, iar viteza maximă ajunge la 241 km/h.
BMW X5 vine la pachet tot cu un motor de 3.0 litri, dar cu 6 cilindri în linie. Astfel, dezvoltă 298 de cai putere, iar asta înseamnă că sprintul până la 100 km/h se face în 6.1 secunde, iar viteza maximă este de 233 km/h.
Mercedes-Benz GLE, în versiunea 450d, are tot 6 cilindri în linie și un motor de 3.0 litri, doar că dezvoltă cea mai mare putere dintre modelele amintite mai sus, adică 367 CP. Astfel, pentru a ajunge la 100 km/h are nevoie de 5.6 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.
deci stai ca nu inteleg. "La mers cuminte, în afara orașului, consumul a scăzut sub 5.5 l/100 km, lucru care arată măiestria motorului diesel." F interesant La mers cuminte in afara orasului probabil ca poti sa scoti acest consum cu ORICE masina din orice an de dupa 1990 si care costa de la 500 de euro in sus ! Sincer nu inteleg aceasta "maiestrie" de care se vorbeste in articol. Poate din cauza ca e asa de complicat si totusi functioneaza Mai ales ca i f scump. PS; Articolul trebuia marcat cu "P" doar ca sa intelegem si noi. asa , trebuie sa citim printre randuri