
Tehnologie
Mazda6 este unul dintre cele mai frumoase sedanuri din industrie, dar tehnologia de la interior este învechită. Odată cu CX-60 și cu noua platformă, Mazda a remediat acest neajuns.
În spatele volanului regăsim un instrumentar de bord de 12.3 inch, complet digital, iar deasupra consolei centrale tronează display-ul central al sistemului multimedia, tot de 12.3 inch. Această configurație a fost preluată și de CX-80.
Ecranele au o rezoluție foarte bună și îți dau o senzație de calitate.
Lucrurile sunt simple cu instrumentarul de bord digital. Dar, în cazul display-ului central este puțin de discutat. Are o grafică simplă și o cromatică la fel de simplă, ceea ce nu este neaparat un lucru rău. Nu ai toate artificiile estetice cu care îți ia ochii BMW sau Mercedes-Benz, dar primești, în schimb, un meniu intuitiv și simplu.
Dacă utilizezi sistemul nativ al mașinii, vei observa că ecranul central nu are funcție tactilă. Așadar, vei interacționa cu el prin intermediul butoanelor de pe tunelul central. Dar, atunci când conectezi telefonul mobil prin Apple CarPlay sau Android Auto (ambele wireless), descoperi că ecranul are funcție tactilă.
Nu știu de ce Mazda a ales această variantă, dar se poate dovedi puțin frustrantă atunci când te grăbești. Te trezești că apeși pe ecran și nu se întâmplă nimic, pentru că ești în meniul mașinii. Și apoi îți aduci aminte.
Pe lângă multitudinea de porturi USB-C, ai în partea frontală a consolei centrale și o zonă de încărcare prin inducție pentru telefoanele mobile.
De fapt inginerii au recalibrat cutia de viteze fiindca la sora-sa CX60 au dat o de gard : Iata ce se zvoneste pe net 1)the CX-60’s sense of ‘premiumness’ was let down by suspension that was too firm and a gearbox that was jerky and cumbersome. 2)Mazda has acknowledged that the ride quality, body control and transmission shift quality of the CX-60 luxury SUV wasn't right from launch 3)On the move, things with the CX-60 aren’t quite as positive. At low speed the calibration between petrol and electric power is a little clunky, with some alarming noises as the internal combustion engine and auto gearbox sort themselves out. etc, etc... lista poate continua