Tinuta de drum
Așa cum spuneam și mai sus, Mazda a vrut să se asigure că modelele sale reprezintă opțiunea atletică a segmentului de volum. Prin urmare, CX-3 nu putea face excepție.
Crossover-ul este una dintre cele mai sportive opțiuni între SUV-urile mici amintite mai sus. Asta și pentru că vorbim despre o tracțiune integrală care fixează mai bine mașina pe viraje. CX-3 se bucură de o aderență mai bună grație sistemului 4x4 și scapă astfel de un torque-steer care ar fi fost inevitabil și care este destul de întâlnit la modelele Mazda cu tracțiune față.
Tracțiunea 4x4 ar putea ajuta și în teren accidentat, asta dacă unghiurile de atac și degajare ar fi mai generoase. CX-3 poate urmări, cel mult, șirul unui drum forestier, fără prea mari provocări.
Pe asfalt, însă, așa cum ziceam, se descurcă bine. Chiar dacă are un ușor ruliu, sistemul de tracțiune integrală și suspensia ceva mai fermă inspiră siguranță. De asemenea, precizia direcției este și ea un factor important.
beautyful