Mazda CX-3

2.0 Benzina (SKYACTIV-G) 150CP 4x4 Man6 Revolution Top

Interior

4.0

Despre interiorul lui Mazda CX-3 am mai vorbit și în cadrul altor teste. Japonezii păstrează un nivel ridicat atunci când vine vorba despre finisaje. Inserțiile cromate și îmbinările sunt făcute cu mare grijă, însă materialele sunt tari și destul spartane la nivelul portierei. Situația este salvată pe alocuri de porțiunile acoperite cu piele.

Mazda a avut întotdeauna grijă la ergonomie și odată cu reînoirea gamei lucrurile s-au simplificat. Prin urmare, comenzile climatizării sunt ușor de intuit, cele de pe volan la fel, poate ar mai fi ceva de lucrat la modul de operare al sistemului multimedia.

Spațiul interior este specific unui SUV de clasă mică. Asta înseamnă că pe locurile din spate trei adulți nu pot conviețui pentru foarte mulți kilometri. Spațiul la nivelul picioarelor este decent, însă nu excelează.

Cât privește spațiile de depozitare, aici japonezii au împărțit bine lucrurile. Sunt modele din segmente superioare care nu oferă atât de mult loc la nivelul portierelor. Suporturile pot primi și sticle de 1.5 litri. Foarte bine gândit și spațiul de la baza planșei de bord, unde e loc chiar și pentru două telefoane mobile.

Spațiul din portbagaj este unul specific acestui segment și nu excelează cu mare lucru. Poate fi de folos fundul dublu al acestuia, necesar atunci când trebuie să faci o separare a bagajelor.

  • someone, vineri, 26.02.2016 16:02

    beautyful

  • arhitect, vineri, 26.02.2016 16:33

    foarte frumoasa...pacat ca locurile din spate sunt doar pt. copii ( este gandita mai degraba ca un coupe 2+2)

  • arhitect, vineri, 26.02.2016 16:43

    buna strategia de marketing : modelul de baza doar 14790 eur , apoi "orice miscare costa " si incet, incet ajungi la varful de gama care costa dublu (26890 eur plus vopsea, navigatie ), a.i. mare parte dintre versiuni ajung sa coste cat CX5

  • Scrooge, vineri, 26.02.2016 17:04

    cel mai bun titlu de test pe care l-am vazut pana acum pe Automarket :)

  • g, vineri, 26.02.2016 21:57

    Este incredibil ce a putut face Mazda cu noile motoare. Cand altii precum Mazda investeste cu adevarat in performante, altii ca VAG pune un soft ca apoi sa creada lumea ca motoarele lor scot aceleasi performante cu norma de poluare ridicata.....patetic. acest 2.0 face 8,7 sec timp asemanatoar cu un Juke Nismo RS de 220CP turbo care face 8sec cu CVT 4x4 cu 70CP in plus .

  • Ovidiu, sâmbătă, 27.02.2016 09:47

    Va rog sa va hotarati: acceleratia pana la 100 km/h este in 8,7 secunde sau in 9,6 secunde!

  • @Ovidiu, sâmbătă, 27.02.2016 12:04

    9,6sec este pt versiunea cu transmisie automata. Cea din test este versiunea cu transmisie manuala si face 8,7.....pe ce lume traiesti ?

  • @g, sâmbătă, 27.02.2016 16:42

    Mie mi se pare ca motorizarile lor sunt slabute. Unde vezi tu performante cand pe o masina din clasa B (da, CX3 e o Mazda 2 umflata cu pompa) pui un motor pe benzina de 2000 cc in anul de gratie 2016 si te bate la acceleratii si reprize o masina din clasa D cu motor mai mic. In alta ordine de idei, mai intra si tu pe forumurile lor sa vezi ca nu exista Fat Frumos, nu te mai lua dupa consumul dat de producator. La urma urmei Mazda este tot un Ford cu avantaje si dezavantaje clare. Parerea mea e ca astia si-au luat nasul la purtare si cer pentru trotineta asta din clasa cu Yaris si Fiesta 22.500 euro. Sa le cumpere ei!

  • IonutIT, duminică, 28.02.2016 17:59

    "Chiar dacă folosirea sa prin intermediul butoanelor amplasate între scaune nu este extrem de intuitiv, sistemul are o interfață plăcută". Cum naiba nu-i intuitiv? Toata lumea il lauda ca este printre cele mai simple si intuitive sisteme multimedia de pe piata, la nivel cu BMW iDrive si Audi MMI...

  • r, luni, 29.02.2016 09:23

    Mazda CX 3 a fost testată EURONCAP în 2015 şi are doar 4 stele . De aceea a ieşit din opţiunile mele de cumpărare .

  • Obiectiv, luni, 29.02.2016 12:14

    Drive test inseamna sa mergeti efectiv cu masina, nu sa cititi specificatii si sa dati 700 de stele pe ele. Care este consumul real?

  • mog, luni, 29.02.2016 18:19

    cand va aud pe aici cu sprinturi 0-100, top speed sau alte din astea la o masina care probabil isi va trai cele mai mari clipe de adrenalina in pasajul victoriei sau in curba mortii de pe splaiul unii la vitan...ma ia asa o durere de cap... numai piloti de f1 pe aici...

  • Kirotractor, marţi, 08.03.2016 09:26

    Masina-i excelenta si testul e obiectiv - cu o singura exceptie (v. "dă semne de oboseală la viteze ceva mai mari" - opinie care-mi pare subiectiva, dupa ce am condus versiunea de baza G120 - 192 km/h si 0-100 in 9 s, G150-ul accelerind doar o idee mai bine - 8,7 s.) Dar poate ca redactorul a testat-o dupa un BMW 750... :-) Serios acum, plusul esential imi pare motorul "aspirat" de 2 l care nu doar in fisa tehnica oficiala, ci si-n viatza reala consuma realmente putin ( 7.9 - 8.5 litri/100 km prin oras confirmati de AM) - spre deosebire de micile turbo downsized, concepute se pare special pentru testele de omologare pe role. :-) Ca sa nu mai vb. despre designul reusit si fiabilitatea tipic japoneza - alte argumente pentru cumparatorii care vor uita de spatiul interior cam mic, garda la sol la fel sau pretul... cam mare pentru variantele complet echipate.

  • mda, joi, 24.03.2016 18:58

    hi hi hi,cind am fost linga ea m-a"luat capul" si i-am zis dealer-ului ca o iau,ii dau machineta mea la by-back si gata facem tirgu...am ajuns acasa si m-am linistit,pacat nu e pt cineva de 1.80 si 90kg..sa nu vb de locurile din spate...da e frumoasa cu draci

  • lev, marţi, 02.08.2016 22:45

    Am comandat si noi versiunea 2lt benzina.15000 € Din care1500 rabla By back masina veche 4000. La zece mi nu mi se pare scumpa. Suntem incantati de masina.