Design

4.5

Faptul că avem în față o mașină care arată aproape la fel ca acum 8 ani, când a fost lansată pentru prima dată, spune multe despre rețeta estetică elaborată de italieni. Este actuală și acum, iar faceliftul nu aduce multe noutăți. Bineînțeles că blocurile optice față beneficiază acum de faruri Matrix LED și de un design interior ușor diferit.

Dacă o să te uiți cu atenție, faptul că ai în față un micro-hibrid este sugerat de micile inserții albastre de la nivelul logo-ului de pe umărul spate și de etrierii albaștri, ascunși în spatele unor jante de 20 de inch. Personal, m-am îndrăgostit iremediabil de evacuarea dublă, reală, un mare avantaj în fața rivalilor germani, care păcătuiesc cu evacuări false.

Spatele este completat de un set de stopuri cu LED, care au o semnătură ce ne amintește de vechiul Maserati 3200 GT.

  • mm, marţi, 13.04.2021 07:49

    frumos

  • Bachelita, marţi, 13.04.2021 08:50

    S-a dus pe copca si Maserati,gata.100 000e,deschizi capota si vezi un plastic pe motor de zici ca e Golf,2000cmc la doua tone,cuane,asta e orice da' numa' sportiva nu.

  • @Unul altul, marţi, 13.04.2021 09:42

    Asa o fi dar intretinerea la ele e pacatoasa si nu ti-o poate face oricine,ma refer la suspensie. Unele consumau de noi mai mult ulei hidraulic decat motorina sau benzina, asta e si cauza pentru care au scos-o de pe masini,era complexa,costa mult si isi facuse o reclama negativa intre posesori in legatura cu fiabilitatea ei.In rest au fost masini foarte bune,AU FOST,sa ne intelegem,pana prin 2000 asa,la fel ca toate marcile.

  • Adormit, marţi, 13.04.2021 09:44

    Am raspuns din greseala aicinin loc de articolul cu Citroen. https://www.automarket.ro/stiri/noul-citroen-c5-x-motorizare-plug-in-hybrid-si-suspensie-activa-citroen-103337.html

  • cos, marţi, 13.04.2021 09:57

    Foarte frumoasa masina dar din pacate legendele urbane sau nu o fac prea rara pe strazi. Ar trebui sa le multumim celor cativa curajosi care o cumpara :)

  • cifre, marţi, 13.04.2021 10:37

    Văd că marota emisiilor CO2 e de neoprit și-n testele AM, deși motoarele cu ardere internă funcționează la fel ca noi, energetic vorbind. Și nici noxe nu mai emit practic. Suntem totuși obligați de-o vreme să purtăm noi înșine filtre obligatorii și să calculăm ”amprenta de carbon” a copiilor noștri.

  • Scrooge, miercuri, 14.04.2021 00:29

    cam si destul de invechita...pentru iubitorii de old school merge. pacat ca acesti iubitori nu prea stau bine pe cascaval. :)

  • Joe, miercuri, 14.04.2021 11:22

    Daca mi-as permite, dar nu este cazul, fara sa stau pe ganduri as alege masini Italiene vs Germane (Alfa - Maserati)

  • Oglinda marian, duminică, 16.05.2021 16:39

    Sunt smecher din tata fiu am cumpărat 10 pentru taxi voi săracilor gura mica oglinda marian branistea galati smecher din tata fiu

  • petrush, vineri, 18.06.2021 20:46

    ne place designul, sunetul motorului si calitatea materialelor. masina ,mai putin. siigur nu e nemteasca, dar nici macar cat arteon?