Calitate / Pret

3.5

Motorul cu patru cilindri al actualului Maserati Ghibli facelift reprezintă versiunea entry-level, biletul de acces în gamă. Un bilet piperat, dacă ne uităm că socotelile încep de la 75.300 de euro. Modelul este disponibil cu două niveluri de echipare, GranLusso (87.000 de euro) și GranSport (tot 87.000 de euro). În cazul exemplarului meu de test, după ce am adăugat și câteva opționale configurației GranSport, valoarea finală a ajuns la 97.400 de euro.

În analiza cu rivalii săi ne-am raportat la motorizarea de 2.0 litri cu 330 de cai putere și echipare de bază. Astfel, am descoperit că Maserati Ghibli este cea mai costisitoare alternativă din segement.

BMW 540i, în configurația de bază cu propulsie, fără xDrive, oferă un motor de de 333 de cai putere, cuplat la cutia automată Steptronic cu opt rapoarte, pentru suma de 63.427 de euro.

Audi A6 55 TFSI, în configurația Basic, vine standard cu sistemul de tracțiune integrală Quattro și cu un motor de 340 de cai putere, cuplat la transmisia automată S Tronic cu șapte trepte, pentru suma de 67.372 de euro.

Și nu în ultimul rând, pentru 72.230 de euro, Mercedes-Benz E450, în versiunea de echipare Avantgarde, oferă standard sistemul de tracțiune integrală 4Matic și un motor de 367 de cai putere, cuplat la o cutie automată 9G-Tronic cu nouă rapoarte.

  • mm, marţi, 13.04.2021 07:49

    frumos

  • Bachelita, marţi, 13.04.2021 08:50

    S-a dus pe copca si Maserati,gata.100 000e,deschizi capota si vezi un plastic pe motor de zici ca e Golf,2000cmc la doua tone,cuane,asta e orice da' numa' sportiva nu.

  • @Unul altul, marţi, 13.04.2021 09:42

    Asa o fi dar intretinerea la ele e pacatoasa si nu ti-o poate face oricine,ma refer la suspensie. Unele consumau de noi mai mult ulei hidraulic decat motorina sau benzina, asta e si cauza pentru care au scos-o de pe masini,era complexa,costa mult si isi facuse o reclama negativa intre posesori in legatura cu fiabilitatea ei.In rest au fost masini foarte bune,AU FOST,sa ne intelegem,pana prin 2000 asa,la fel ca toate marcile.

  • Adormit, marţi, 13.04.2021 09:44

    Am raspuns din greseala aicinin loc de articolul cu Citroen. https://www.automarket.ro/stiri/noul-citroen-c5-x-motorizare-plug-in-hybrid-si-suspensie-activa-citroen-103337.html

  • cos, marţi, 13.04.2021 09:57

    Foarte frumoasa masina dar din pacate legendele urbane sau nu o fac prea rara pe strazi. Ar trebui sa le multumim celor cativa curajosi care o cumpara :)

  • cifre, marţi, 13.04.2021 10:37

    Văd că marota emisiilor CO2 e de neoprit și-n testele AM, deși motoarele cu ardere internă funcționează la fel ca noi, energetic vorbind. Și nici noxe nu mai emit practic. Suntem totuși obligați de-o vreme să purtăm noi înșine filtre obligatorii și să calculăm ”amprenta de carbon” a copiilor noștri.

  • Scrooge, miercuri, 14.04.2021 00:29

    cam si destul de invechita...pentru iubitorii de old school merge. pacat ca acesti iubitori nu prea stau bine pe cascaval. :)

  • Joe, miercuri, 14.04.2021 11:22

    Daca mi-as permite, dar nu este cazul, fara sa stau pe ganduri as alege masini Italiene vs Germane (Alfa - Maserati)

  • Oglinda marian, duminică, 16.05.2021 16:39

    Sunt smecher din tata fiu am cumpărat 10 pentru taxi voi săracilor gura mica oglinda marian branistea galati smecher din tata fiu

  • petrush, vineri, 18.06.2021 20:46

    ne place designul, sunetul motorului si calitatea materialelor. masina ,mai putin. siigur nu e nemteasca, dar nici macar cat arteon?