Lexus LC

3.5 Hibrid (V6) 359CP Aut1 Sport Premium

Tehnologie

4.0

Un erou trebuie să fie înzestrat cu superputeri. Iar în cazul de față, eroul Lexus LC beneficiază de tot ce au avut japonezii mai bun la capitolul tehnologie. Totuși, pentru că a fost lansat acum aproape trei ani, nu săriți cu pretenții pentru suport Apple Carplay și Android Auto. Ai un sistem multimedia destul de generos, cu ecran mare, dar cu un meniu alambicat. Spre exemplu, deși există un meniu dedicat telefonului, conectarea acestuia trebuie să se facă în prealabil în meniul Setări. Și ar mai fi câteva comenzi ascunse, cum ar fi ventilația scaunelor. Trebuie să sapi prin meniu, iar asta mănâncă timp și poate distrage atenția.

Altfel, grafica sistemului este destul de bună, iar răspunsul decent dacă vă obișnuiți cu utilizarea suprafeței tactile de pe consola centrală. Aici părerile sunt împărțite. Eu nu m-am împăcat foarte bine cu ea, însă am avut colegi care au apreciat-o.

Pe lista de dotări am regăsit faruri full LED cu fascicul triplu. Japonezii au muncit mult pentru a reuși să înglobeze într-un design frontal atât de complex o astfel de tehnologie de iluminare. Farurile trebuiau să aibă și o dimensiune redusă. Deci, ca și în cazul suspensiei față, Lexus susține că inginerii săi au tras din greu.

Bineînțeles, există semnalizări cu LED, stopuri cu LED, acces și pornire fără cheie, climatizare automată pe două zone cu un filtru de aer inteligent și scaune față reglabile electric pe 10 direcții, încălzite și ventilate.

Pe lista de opționale se găsesc în mare parte detalii estetice, materiale superioare și sistemul audio Mark Levinson. Prin urmare, Lexus s-a străduit să ofere un pachet de dotări standard extrem de cuprinzător.

  • CRCTȘ, miercuri, 04.09.2019 11:01

    Sunt unii care își cumpără mașini de lux după care le pun butelii de GPL că nu prea au bani de combustibil. Alții strâmbă din nas și susțin că „nu ne-a plăcut dimensiunea portbagajului” când văd o mașină sport premium. Că de-aia s-au inventat mașinile sport: ca să-și care proprietarul sacii de varză cu ele, nu-i așa?

  • pipo, miercuri, 04.09.2019 13:05

    Ohhh...dar de ce sa-ti bati joc in halul ala de un asa interior !? Designul in sine e unul reusit , dar de ce sa te "cufuresti" cu atata maro peste tot ? Cum ar fi sa te imbraci in costum maro, camasa maro, cravata maro, pantofi maro si sosete tot maro !!?? Si nu am inteles chestia cu CVT-ul plus inca o cutie cu 4 rapoarte ...adica avem 2 cutii ? Deci avem 2 motoare cu tehnologie diferita si acum avem si 2 cutii cu tehnologie diferita ...pe aceeasi masina ...fereasca sfantu'..dar ma rog , fiecare face ce vrea cu banii lui . Masina nu "suna" rau in rest si arata bine , stil inconfundabil Lexus, totusi cu ceva exagerari tipice japoneze pe ici pe colo , aglomerari de linii si ornamente de care ei sunt se pare indragostiti iremediabil.

  • Andrei, miercuri, 04.09.2019 16:22

    Punctajul e de neinteles, presa critica tinuta de drum la viteza mica, sistemul multimedia slab si spatiul limitat de pe bancheta lucruri, erori impardonabile la acest nivel de pret. Ca orice Lexus sau Toyota vine cu cateva erori fatale, dovada si vanzarile aproape inexistente.

  • nume, miercuri, 04.09.2019 18:55

    Un test auto obiectiv si/sau ajutator? Cu greu o sa gasesti in "presa" romaneasca. Citare din Top Gear UK: "Everything about the LC is bold - the design, the technology, the price point – and it backs it all up with a genuinely-engaging driving experience. On one condition… That you ignore the hybrid and buy the LC500, because the difference in powertrain response, overall performance and general driving satisfaction is night and day. Make no mistake, the hybrid is a clever piece of technology, but trying to improve a flawed piece of technology (the CVT ‘box) by throwing more technology at it just doesn’t wash. You can Tipp-Ex out a stain on your white shirt, but it’s never going to solve the problem entirely. The LC500h is a 6/10 car. The 8/10 LC500, then, is resounding proof that until the combustion engine is carried off on a stretcher for good, the old way is still the way forward."