Lexus LC

3.5 Hibrid (V6) 359CP Aut1 Sport Premium

Siguranta

5.0

Nu prea vezi mașini atât de exotice distruse la testele EuroNCAP. Cu toate acestea, constructorii se asigură că mașinile rapide din propriile game pot oferi cel mai înalt nivel de siguranță. Lexus LC500h promite asta, fiind dezvoltat pe o platformă nouă, care se numește Global Architecture for Luxury Vehicles. Potrivit Lexus, arhitectura aceasta (prescurtată GA-L) este cea mai rigidă pe care japonezii au creat-o vreodată. Este mai rigidă chiar și decât cea din fibră de carbon a supercarului Lexus LFA, despre care aminteam mai devreme. Prin urmare, structura habitaclului nu ar trebui să fie în pericol în cazul unui impact frontal.

Pentru situații neplăcute, Lexus LC500h beneficiază de un total de 10 airbaguri. Impresionant, pentru că o să te străduiești să le găsești ascunse prin habitaclu. Chiar și pasagerul are un airbag pentru genunchi.

La acest habitaclu bine căptușit se mai adaugă sistemul de management al dinamicii, pilotul automat adaptiv, sistemul de avertizare și de menținere a benzii de mers, recunoașterea semnelor de circulație, asistentul pentru faza lungă, sistemul care anticipează iminența unui impact, asistentul la plecarea din rampă și senzorii de presiune în pneuri.

  • CRCTȘ, miercuri, 04.09.2019 11:01

    Sunt unii care își cumpără mașini de lux după care le pun butelii de GPL că nu prea au bani de combustibil. Alții strâmbă din nas și susțin că „nu ne-a plăcut dimensiunea portbagajului” când văd o mașină sport premium. Că de-aia s-au inventat mașinile sport: ca să-și care proprietarul sacii de varză cu ele, nu-i așa?

  • pipo, miercuri, 04.09.2019 13:05

    Ohhh...dar de ce sa-ti bati joc in halul ala de un asa interior !? Designul in sine e unul reusit , dar de ce sa te "cufuresti" cu atata maro peste tot ? Cum ar fi sa te imbraci in costum maro, camasa maro, cravata maro, pantofi maro si sosete tot maro !!?? Si nu am inteles chestia cu CVT-ul plus inca o cutie cu 4 rapoarte ...adica avem 2 cutii ? Deci avem 2 motoare cu tehnologie diferita si acum avem si 2 cutii cu tehnologie diferita ...pe aceeasi masina ...fereasca sfantu'..dar ma rog , fiecare face ce vrea cu banii lui . Masina nu "suna" rau in rest si arata bine , stil inconfundabil Lexus, totusi cu ceva exagerari tipice japoneze pe ici pe colo , aglomerari de linii si ornamente de care ei sunt se pare indragostiti iremediabil.

  • Andrei, miercuri, 04.09.2019 16:22

    Punctajul e de neinteles, presa critica tinuta de drum la viteza mica, sistemul multimedia slab si spatiul limitat de pe bancheta lucruri, erori impardonabile la acest nivel de pret. Ca orice Lexus sau Toyota vine cu cateva erori fatale, dovada si vanzarile aproape inexistente.

  • nume, miercuri, 04.09.2019 18:55

    Un test auto obiectiv si/sau ajutator? Cu greu o sa gasesti in "presa" romaneasca. Citare din Top Gear UK: "Everything about the LC is bold - the design, the technology, the price point – and it backs it all up with a genuinely-engaging driving experience. On one condition… That you ignore the hybrid and buy the LC500, because the difference in powertrain response, overall performance and general driving satisfaction is night and day. Make no mistake, the hybrid is a clever piece of technology, but trying to improve a flawed piece of technology (the CVT ‘box) by throwing more technology at it just doesn’t wash. You can Tipp-Ex out a stain on your white shirt, but it’s never going to solve the problem entirely. The LC500h is a 6/10 car. The 8/10 LC500, then, is resounding proof that until the combustion engine is carried off on a stretcher for good, the old way is still the way forward."