Lexus LC

3.5 Hibrid (V6) 359CP Aut1 Sport Premium

Consum

5.0

Lexus a vrut să le demonstreze tuturor că este cu un pas înainte când vine vorba de folosirea tehnologiei hibride pe modele sportive. LC500h este acel hibrid care își propune performanțe bune, la pachet cu un consum redus și cu emisii de invidiat. Și nu doar pe hârtie. Și în realitate Lexus LC500h poate garanta valori bune ale consumului. Eficiența este similară cu cea a unui banal sedan pe benzină.

Spre exemplu, consumul urban a oscilat între 10 și 11 litri/100 de kilometri. În regim de circuit, valoarea sa a urcat la 24 de litri/100 de km. Chiar și așa e puțin. Imaginați-vă ce valori ar obține motorul V8.

Consumul mediu calculat de oficialii japonezi în regim WLTP este de 8.1 litri/100 de kilometri. În regim NEDC, mai puțin realist, valoarea ajunge chiar la 6.6 litri/100 de km. E mai puțin decât un BMW Seria 8 cu motorizarea diesel de 320 CP. În cazul lui Mercedes Clasa S Coupe în versiunea S450 nu prea există termen de comparație, pentru că acesta anunță 10 litri/100 de km în regim NEDC. N-am uitat nici de Porsche 911, care, în versiunea Carrera, de 385 CP, promite o medie de 9 litri/100 de kilometri.

  • CRCTȘ, miercuri, 04.09.2019 11:01

    Sunt unii care își cumpără mașini de lux după care le pun butelii de GPL că nu prea au bani de combustibil. Alții strâmbă din nas și susțin că „nu ne-a plăcut dimensiunea portbagajului” când văd o mașină sport premium. Că de-aia s-au inventat mașinile sport: ca să-și care proprietarul sacii de varză cu ele, nu-i așa?

  • pipo, miercuri, 04.09.2019 13:05

    Ohhh...dar de ce sa-ti bati joc in halul ala de un asa interior !? Designul in sine e unul reusit , dar de ce sa te "cufuresti" cu atata maro peste tot ? Cum ar fi sa te imbraci in costum maro, camasa maro, cravata maro, pantofi maro si sosete tot maro !!?? Si nu am inteles chestia cu CVT-ul plus inca o cutie cu 4 rapoarte ...adica avem 2 cutii ? Deci avem 2 motoare cu tehnologie diferita si acum avem si 2 cutii cu tehnologie diferita ...pe aceeasi masina ...fereasca sfantu'..dar ma rog , fiecare face ce vrea cu banii lui . Masina nu "suna" rau in rest si arata bine , stil inconfundabil Lexus, totusi cu ceva exagerari tipice japoneze pe ici pe colo , aglomerari de linii si ornamente de care ei sunt se pare indragostiti iremediabil.

  • Andrei, miercuri, 04.09.2019 16:22

    Punctajul e de neinteles, presa critica tinuta de drum la viteza mica, sistemul multimedia slab si spatiul limitat de pe bancheta lucruri, erori impardonabile la acest nivel de pret. Ca orice Lexus sau Toyota vine cu cateva erori fatale, dovada si vanzarile aproape inexistente.

  • nume, miercuri, 04.09.2019 18:55

    Un test auto obiectiv si/sau ajutator? Cu greu o sa gasesti in "presa" romaneasca. Citare din Top Gear UK: "Everything about the LC is bold - the design, the technology, the price point – and it backs it all up with a genuinely-engaging driving experience. On one condition… That you ignore the hybrid and buy the LC500, because the difference in powertrain response, overall performance and general driving satisfaction is night and day. Make no mistake, the hybrid is a clever piece of technology, but trying to improve a flawed piece of technology (the CVT ‘box) by throwing more technology at it just doesn’t wash. You can Tipp-Ex out a stain on your white shirt, but it’s never going to solve the problem entirely. The LC500h is a 6/10 car. The 8/10 LC500, then, is resounding proof that until the combustion engine is carried off on a stretcher for good, the old way is still the way forward."