Calitate / Pret

4.5

Având în vedere faptul că Lexus ES poate fi achiziționat în România cu o singură motorizare, lucrurile sunt destul de simple în ceea ce privește configurarea mașinii. Ai la dispoziție 4 niveluri de echipare: Business, Executive, Luxury și Luxury Tech. Modelul din testul nostru este echipare Luxury.

Prețurile încep de la 56.700 euro pentru versiunea Business și urcă până la 71.000 de euro pentru Luxury Tech. Pentru vopseaua metalizată, precum cea de pe modelul nostru de test (Sunlight Green), va trebui să plătești 1.200 de euro în plus.

Pielea de cea mai bună calitate, despre care vorbeam mai sus, vine standard pe versiunile Luxury și Luxury Tech, la pachet cu farurile LED adaptive, geamurile cu protecție acustică, volanul multifuncțional îmbrăcat în piele, consola centrală spate cu centru de comandă, scaune reglabil electric, sistemul audio Mark Levinson, head-up display, climatizare pe 3 zone și jante de 18 inch.

Prețurile rivalilor jonglează în aceeași zonă, dar, așa cum ne-am obișnuit, pe modelele echivalente europene va trebui să plătești pentru aproape orice opțiune. Astfel, prețurile de pornire nu sunt în mod necesar cele mai relevante, iar Lexus ES rămâne cel mai bine dotat model din acest segment, chiar și în cea mai accesibilă versiune.

BMW 520i are un preț de pornire de 54.000 de euro, în timp ce Mercedes-Benz E200 pleacă de la 55.400 de euro. Pentru un Audi A6 40 TDI vei plăti minim 57.400 de euro.

  • GIGI, vineri, 17.06.2022 21:11

    4.3 ? Tonale primeste 4.4 cu motorul ala anemic de 1.5 si masina asta care este la ani lumina ia un punctaj mai mic ?

  • r, luni, 04.07.2022 08:26

    Este doar un face-lift la care au păstrat tehnologia veche (acum au ceva mai nou dar nu spectaculos dar nu au folosit-o pe acest model). Oricum numele e supralicitat că e fiabilă și elegantă (lucru adevărat) dar ca performanțe jumătate din tigăi îi dau ceață. Orice accelerație este de regulă un mare fâs acompaniat de o mare gâjâială, motorul termic pornește și se oprește de 10 ori pe km iar autonomia dată de acumulator (1,6kw -NiMhibrid!) ajunge pentru maxim 3-4 km. Cât despre consum în oraș acest ansamblu realizează ușor un 10 l/100 km iar în exterior se apropie de 6 dacă respecți regimul de viteză al camioanelor . Dacă te duce orgoliul să crezi că ai o limuzină cu care să mergi un pic mai altfel așa cum poate ar fi și normal ajungi lejer la 8-8,5l la 100 km/h. Și nu vorbesc de pe pereți