Tehnologie
Spuneam la capitolul interior că cei de la Kia au mizat mult pe simplitate, în contextul în care toți marii constructori caută să ofere tot mai multă tehnologie în interiorul SUV-urilor mici. Oferă și Kia, însă la un nivel ceva mai ponderat.
Avem un computer de bord monocrom ușor de utilizat între cele două ceasuri analog și un ecran amplasat pe planșa de bord, responsabil cu sistemul multimedia. Are o dimensiune de 7 inch și un afișaj care merge pe aceeași idee: simplitate. Fără culori multe, fără o grafică excepțională, fără un meniu stufos și cu un delay simțitor al comenzilor.
Avem conexiune Apple CarPlay și Android Auto, ceea ce ar trebui să bucure pe toată lumea. Lista de opționale poate fi îmbogățită cu o serie de sisteme de siguranță, esențiale pentru a sta liniștiți cu cele trei stele oferite de EuroNCAP.
Există și o cameră de marșarier cu o rezoluție foarte slabă, există senzori de lumină și ploaie, pilot automat și geamuri electrice cu impuls doar pe partea șoferului. Pe timp de iarnă, Stonic se poate dovedi o alegere călduroasă, mulțumită scaunelor față încălzite și a volanului încălzit, o opțiune nu tocmai frecventă în segment.
mi-a placut stonic de la prima vedere. pacat insa ca nu are un motor benzina in jur de 140-150 cai. cel de 1.4 de pe I30 ar fi ideal, parerea mea. iar cu preturile afisate, cam ia fata concurentei din import