Tinuta de drum
În rândurile de mai jos, mulți dintre cei care citesc ar putea avea o revelație. Acesta este unul dintre momentele în care veți înțelege că Stonic nu este un SUV propriu-zis, ci o sub-compactă ușor înălțată. Are o gardă la sol de 18 centimetri, culmea, mai mare decât cea a fratelui Hyundai Kona, care vine și cu 4x4.
Stonic nu poate fi comandat cu un asemenea sistem, ceea ce spune multe despre disponibilitatea sa de a merge în off-road. Cred că este sigur să spun că Stonic nu își va dori niciodată mai mult decât un drum forestier.
Mașina se vrea condusă pe asfalt, iar suspensia comunică asta foarte clar. Este destul de rigidă, însă fără a deveni inconfortabilă. Se simte ceva mai țeapănă atunci când traversezi gropi sau suprafețe denivelate. Nu aș spune că vorbim despre o setare sportivă a suspensiei, deși Stonic se va simți clar mai agil decât multe modele din segment, cum ar fi Citroen C3 Aircross, Opel Crossland X, Renault Captur sau Peugeot 2008.
Suspensia este una închegată, care nu transmite zgomote neplăcute în habitaclu. Stonic trădează o grijă aparte a inginerilor pentru modul de rulare. Chiar și direcția este plăcută, cu un răspuns bun și o comunicare decentă a informațiilor legate de suprafața de rulare. Nu mai vorbesc despre ruliu, care este mult mai bine estompat decât în cazul rivalilor mai sus menționați.
mi-a placut stonic de la prima vedere. pacat insa ca nu are un motor benzina in jur de 140-150 cai. cel de 1.4 de pe I30 ar fi ideal, parerea mea. iar cu preturile afisate, cam ia fata concurentei din import