Interior

4.0

Dacă la exterior noul Jeep Compass nu a primit foarte multe modificări estetice, interiorul versiunii facelift primește o planșă de bord complet nouă. Totul a fost schimbat, de la instrumentarul de bord, la ecranul pentru sistemul multimedia, profilul planșei de bord, chiar și panoul pentru controlul sistemului de climatizare. Nici volanul nu a scăpat și vine acum cu un design complet nou, mult mai arătos.

Materialele sunt de calitate decentă, se înscriu cu ușurință în limitele segmentului, ba chiar am putea spune că sunt peste medie în anumite zone. Bordul e acoperit de un plastic moale la atingere, panourile ușilor au un material similar în partea de sus, în timp ce scaunele pe modelul nostru de test au fost îmbrăcate într-o combinație de piele moale și material textil.

Ergonomia este bună, cu toate comenzile necesare poziționate foarte bine, ușor de folosit și intuitiv. O excepție ar fi aici butoanele pentru controlul sistemului audio, care sunt ascunse în spatele volanului. Deși este o abordare cunoscută pentru cei care au mai condus modele Jeep, novicii s-ar putea gândi că acestea lipsesc. Cel puțin în primă fază.

Spațiile de depozitare sunt generoase. Portierele pot acomoda sticle de apă înalte, cotiera oferă destul loc pentru portofel și alte mărunțișuri, în timp ce torpedoul este foarte încăpător.

Portbagajul are o capacitate de 438 de litri și poate înghiți chiar și bagaje ceva mai voluminoase, grație deschiderii ample și a buzei de încărcare destul de joasă. Din păcate, la acest capitol Jeep Compass este bătut de cam tot restul plutonului din segment, cu Mazda CX-5, Hyundai Tucson, Kia Sportage și Volkswagen Tiguan având considerabil mai mult spațiu în această zonă. Ultimul atinge chiar uimitoarea valoare de 615 litri.

Dacă ne uităm în segmentul premium avem de-a face cu portbagaje de 505 litri pe X1, 530 de litri pe Q3 și 435 de litri pe GLA. Doar aici avem o ușoară inferioritate.

Chiar și așa, spațiul interior este îndestulător, oferindu-ți posibilitatea de a transporta fără probleme până la patru adulți de peste 1.8 metri. Cu cinci, lucrurile devin înghesuite. Profilul ridicat al acoperișului se va asigura că cei de pe locurile din spate nu vor avea probleme cu spațiul la cap.

  • Edikkk, luni, 04.10.2021 22:11

    Varză.... Epoca dinozaurilor a trecut... Rivian R1T are câte un motor pe fiecare roată. Şi ce forţă instantanee are. Ăla da off road 4x4. https://youtu.be/KGqexebCcUo

    GabiA, marţi, 05.10.2021 18:54

    @Edikkk, iar avioanele au cate o elice pe fiecare aripa. Ce relevanta are comparatia cu o masina electrica care de abia se produce si costa de doua-trei ori mai mult? Sau crezi ca Polo-ul tau diesel e avion?

  • joe, luni, 04.10.2021 23:15

    Eu nu stiu de ce nu puneti si garantia oferita,motor,vopsea,interval revizii eventual cheluieli medii pe revizie.Nu zic de masurarea zgomotului,metri franare la viteza X.Si distributia service in tara!.Oricum Jeep nu prea a stat prea bine cu fiabilitatea,cel putin pana sa ajunga pe mana italienilor,

  • adi_10, marţi, 05.10.2021 09:49

    in general nu sunt niste masini recunoscute in a fi fiabile, daca mai pui ca nici ca design nu exceleaza la nimic iar pretul, la fel ca toate masinile din ziua de azi, nu e deloc mic, putem intelege de ce exista o cerere extrem de mica pe piata din Romania si nu numai. nu mai pun la socoteala si problemele pe care le are cu cutia de viteze ca...

  • Edikkk, marţi, 05.10.2021 09:52

    Pentru cei care au votat negativ, uite aşa de oftică https://youtu.be/Yeth5v_5dPM

  • ds, marţi, 05.10.2021 09:58

    Este sub Kia Sportage & Hyundai Tucson sau Mazda CX5 cam din toate punctele de vedere. Comparând consumul, ziceți că: "Comparativ cu rivalii săi de volum, Jeep Compass nu se ridică peste medie din acest punct de vedere. Hyundai Tucson, Kia Sportage și Mazda CX-5 au toate numere mai bune, conform acelorași teste efectuate după standardul WLTP." Da, dar Sportage, spre exemplu, are motor de 1.6! Fără să mai luăm în calcul și niște căluți în plus. și preț un pic mai mic. Tot la minusuri față de concurență ar fi garanția mai mică. Una peste alta eu aș zice pas. P.S. Era să uit, oare cum vine treaba asta cu "Portierele pot ACOMODA sticle de apă înalte"???

  • DanG, marţi, 05.10.2021 10:35

    32000 Euro pentru un motoras de 1.3 cu consum de 7,5 in afara orasului pus pe un Jeep. Ce a ajuns si industria auto incredibil. Preturi tot mai mari si pacaleala cu downsisingul.

  • zen, marţi, 05.10.2021 10:41

    S-a dus draq si Jeep-ul prin motoarele de drujba cum s-a dus draq si masculinitatea barbatului cu gleznele goale, pensat si epilat...

  • KciDe, marţi, 05.10.2021 11:21

    @e-Dick Îți dăm toți voturi negative pentru că știm ce spui în toate comentariile tale. E suficient să-ți vedem numele ca să ne apuce greața. P.S. e-Dick, ador pseudonimul tău. Te definește.

  • Bergerac, marţi, 05.10.2021 12:16

    Cea mai frumoasa masina din segment. Nu are sens si nu e de bun simt sa o comparati cu Mazda, Hyundai etc pentru ca nu e in aceeasi clasa, Jeep-ul a fost mereu intre marcile de volum si premium. Lasati pozele si mai vedeti si in realitatea masina, e foarte placuta.Cat despre motoare, "de drujba", "1.3 , Hyundai are 1.6 " samd, acestea sunt comtemporane vremurilor si orice alte comentari nu isi au rostul, cei ramasi in vremurile trecute vor avea parte doar de amareala daca nu revin cu picioarele pe pamant si vad realitatile actuale.

  • ds, marţi, 05.10.2021 12:50

    @Bergerac, eu fiind o persoană analitică prefer să compar mere cu mere și pere cu pere. Altfel spus, fiind o mașina pentru Europa, pentru corectitudinea comparației mi se pare normal să fie comparat cu echivalentele comercializate în Europa, iar modelul acesta nu este de volum, că de premium nici vorbă. Cât despre motoare... știu că asta este noua tendință, însă ideea era că se face comparația consumului între două mărci. Dar se trece cu vederea că au capacități diferite.

  • Edikkk, marţi, 05.10.2021 19:11

    @GabiA mai bine tăceai Tesla Cyber truck o să fie la acelaşi preţ cu Jeep-ul ăsta Şi atunci? Stai tu cu maşina termică, acolo... şi caută pretexte

    GabiA, marţi, 05.10.2021 21:18

    @Edikkk, n-o sa fie la acelasi pret. In state, Compass porneste de la 23k$, iar Cybertruck se zice ca va porni de la 40k$. Se zice, ca inca nici nu se produce.

  • Seriff, miercuri, 06.10.2021 16:39

    Da si in Europa va fi de la 50.000 in sus, Edikk tot viseaza ca va face Tesla masini la pret de Sandero chel, o sa ajunga la 90 de ani si tot nu o sa aibe Tesla, nici de sh nu are bani, vai de capul lui.

  • Liviu, duminică, 08.05.2022 22:44

    Am citit toate comentariile si ma mir ca oamenii comenteaza despre masini pe care nici nu le au vazut macar de aproape. Doar in poze. Eu mi am luat de o luna aceasta masina si pot spune ca sunt fff incantat de ea. Numai daca te urci in ea si rulezi un pic iti poti da seama de cum este aceasta masina. Nu din poze! In ceea ce priveste motoarele termice....socoteala e simpla. Un hibrid plug in este cu cel putin 10k eur peste. Pai de 10k eur....pun la benzina frateeee. Mai precis in jur de 6500 L. Cu asta poti rula aprox 80.000 km. Concluzia este ca motorul termic este mai economic pentru moment. Ce va fi? Vom vedea!