Interior
Asemeni fratelui Land Rover, Jaguar acordă o atenție deosebită interiorului, acesta fiind locul unde englezii își dau în petec cu materiale de calitate și finisaje bune. În cazul lui E-Pace, rețeta se respectă, însă numai pe jumătate. Avem finisaje bune, însă calitatea materialelor oscilează. Avem un plastic moale pe planșa de bord și pe fețele ușilor, piele fină, inserții din aluminiu.
Pe măsură ce cobori privirea, o să descoperi un plastic ceva mai dur și nu foarte prietenos. Sincer, nu sunt un mare fan nici al plasticului mat care domină partea centrală a bordului și care încadrează sistemul multimedia. Scaunele sunt ușor cam tari, dar nu neapărat incofortabile, iar ergonomia este bună, având în vedere că butoanele nu au dispărut și sunt amplasate corect.
Cât privește spațiile de depozitare, Jaguar s-a asigurat că puiul său are loc pentru orice aveți în buzunare. Există o cotieră extrem de generoasă, care poate fi configurată în funcție de ce vreți să depozitați (pahare, tablete), torpedoul e decent, iar spațiul din interiorul portierelor este mai mult decât suficient pentru orice sticlă.
Pe locurile din spate există spațiu decent la picioare pentru doi adulți, însă tunelul central nu prea favorizează și o a treia persoană. Spațiul la cap a fost și el decent, chiar dacă mașina testată a venit cu un acoperiș panoramic.
Portbagajul este cel mai generos din segment, oferind o capacitate totală de 577 de litri. Asta dacă sunteți de acord să renunțați la roata de rezervă temporară în schimbul unui kit de pană. Personal, n-aș face asta.
Hayonul este acționat electric și poate fi comandat cu o funcție care permite deschiderea sa prin apropierea piciorului de spoilerul spate.
Masina arata mult mai bine fata de concurenta nemteasca si chiar si XC40 care nu prea ai ce sa ii reprosezi. Asta pana o sa apara Macan junior. SI Porsche au anuntat in corossover compact care cu siguranta il va zgaria grav pe JAG cand se va lansa pe piata... sincer imi place mai mult locatia decat masina :))