Hyundai Tucson facelift

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 185 CP AT8 4WD Luxury

Interior

4.0

Hyundai Tucson facelift a reușit să devină un SUV pentru europeni cu atuuri care să atragă de partea sa un public din ce în mai numeros. Iar interiorul SUV-ului asiatic reușește să cucerească câteva inimi.

Exemplarul testat a venit în echiparea de top Luxury, iar acest lucru ne-a permis să ne răsfățăm cu scaune îmbrăcate cu piele care vin cu reglaje electrice și încălzite și cu o serie de gadgeturi menite să sporească confortul în timpul șofatului.

Hyundai a pus accent pe spațiul oferit pasagerilor, iar acest lucru se va simți imediat ce urci la volan. Spațiul destinat șoferului este unul generos, iar poziția la volan este înaltă și oferă o viziilitate bună asupra traficului. Scaunele sunt confortabile și oferă un suport lateral plăcut.

Materialele plastice folosite de Hyundai sunt dintre cele mai diferite: de la zone acoperite cu un plastic moale și plăcut la atingere, la zone "îmbrăcate" cu un material dur și mai puțin prietenos cu receptorii de la nivelul pielii.

Așa cum am menționat și mai sus, Hyundai a pus preț pe spațiul oferit, iar în Tucson vei găsi cu ușurință un loc pentru depozitarea sticlelor, a mărunțișurilor și chiar și a obiectelor ceva mai voluminoase. Chiar și pasagerii din spate vor călători confortabil, iar portbagajul cu volum de 513 litri este gata să înghită bagajele pentru un weekend prelungit.

Hyundai nu a cedat tentației de a transforma orice instrument din interior într-o comandă aplicată prin intermediul unui ecran. Așa se face că instrumentarul de bord rămâne unul mixt (analogic și digital), în timp ce comenzile anumitor funcții și controlul sistemului de climatizare sunt acționate prin intermediul unor butoane fizice.

Hyundai nu scapă din vedere nici ergonomia, iar în imediata vecinătate a consolei centrale vei găsi o priză la 12V, un port USB și un port AUX. Tot aici, asiaticii au amplasat și un suport special dedicat telefonului mobil care poate fi comandat și cu o funcție pentru încărcare wireless (standard pe versiunea Luxury).

Ecranul central "plutitor" (noutate pentru Tucson) a devenit centrul de comandă al funcțiilor integrate de constructorului coreean. Sistemul de infotainment comunică cu pasagerii prin intermediul display-ului tactil cu diagonala de 8 inch. Software-ul are momente de întârziere în afișarea informațiilor, însă își mai șterge din păcate mulțumită unui meniu simplu de operat și de înțeles. Din păcate, singura modalitate de comandă a acestuia rămân atingerile discrete ale ecranului.

  • M, miercuri, 29.05.2019 12:29

    SUV-ul producătorului nipon …………...este sud corean. Va rog sa corectati

  • cornel.socariciu, miercuri, 29.05.2019 12:44

    @M Rămăsesm cu gândul la rivalul nipon :) Am corectat. Mulțumesc.

  • adi_10, miercuri, 29.05.2019 12:48

    Arata bine masina, nu e o mare diferenta fata de versiunea anterioara dar e ok. Pt mine 35.000 de euro e mult, dar daca ne uitam ca un Audi A1 cu motor de 1.0 costa 34.000 de euro (varianta testata de voi) eu spun ca si pretul acestei masini nu este tocmai exagerat. Nu mai punem ca vorbim de un SUV 4x4 full option, nou.

  • Anonim, miercuri, 29.05.2019 13:34

    8 litri extraurban pentru ub suv diesel de 2 litrii 4X4 este mult .

  • Gogu, miercuri, 29.05.2019 13:50

    Auzi comportamentul sistemului de infoteinmant, când este lăudat de toată lumea, dar asa se întâmplă când ești fan vag

  • COCO, miercuri, 29.05.2019 15:39

    Am achizitionat versiunea pe benzina cu motorul de 1.6 si 177 CP,a costat 24.000euro,vroiam sa cumpar duster ce era 18700 euro,am considerat ca merita diferenta de bani aceasta masina coreana. Legat de Tucson nu pot spune decat ca sunt foarte multumit(cu exceptia consumului urban de 12%).

  • ironR, miercuri, 29.05.2019 16:03

    skoda octavia 3, 2.0 - 170cp, 4x4, automat, consum mediu dupa 100k km, 95% in oras Bucuresti = 12,8 - asta arata computerul de bord, AC in permanenta pornit, mers cum se poate, mai tare, mai incet, mai la consum, mai sportiv, na....in atatia km nu se mai discuta ce si cum. Nu laud, nu critic, doar informativ.

  • PMC, miercuri, 29.05.2019 16:20

    @Anoni: pe bune? E mult 8 litri la o masina de 1700 de kg la gol, cu cutie automata si cu 4x4? :) Du-te cu una pe benzina si vezi cat e acolo. Sau ia-ti electrica care incepe de la 60.000 de eur si te duce 200 de km. :)

  • Adio Diesel, joi, 30.05.2019 02:23

    Honda CRV hybrid 4x4 de 215 cai si consum 6,2 urban...adio Diesel

  • Rudolf D., joi, 30.05.2019 07:52

    @Adio. Si extraurban? Ca doar nu v-ati luat SUV sa mergeti prin oras?

  • adi_10, joi, 30.05.2019 10:59

    @Rudolf - cum adica nu se iau SUV pt mers in oras? asta e moda Rudolf, toata lumea se vrea cocotata! 10% din cei care au SUV si-au luat masina pt ca fac multe drumuri extraurbane, restul de 90% asa, sa ne dam mari prin Bucuresti. legat de consum te contrazic, iesi mult mai bine cu un hybrid fata de un diesel, ma refer la consumul total (gen 75% oras - 25% extra). s-a facut test drive pe HONDA CRV, uita-te;)

  • Rudolf D., vineri, 31.05.2019 07:57

    @adi_10 Asa este adi, ai dreptate. Nu sunt fan Diesel in oras. Hibridul e mai potrivit.

  • Bolivar, luni, 24.02.2020 17:14

    Ar fi meritat mai mult de 4.1 overall, părerea mea. Preturile foarte atractive, datorita ofertei cu discount. Am trecut pe la ei, interesat sa dau un sportage de 6 ani, și am găsit un preț mai mic decât la kia, pe anumite echipări. De exemplu motorul benzina aspirat pleacă de la 17200, iar la aproape 19000 iei echiparea style cu multe dotari. Varianta motor turbo, cutie automata, tot benzina, 177 cp pe la 24000, un preț imbatabil ținând cont de dotări și ce oferă. Interiorul arata superb, este mult îmbunătățit, iar cine vorbește prostii legat de materiale, calitate etc cu siguranță nu s-a urcat în el.