Hyundai Tucson facelift

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 185 CP AT8 4WD Luxury

Motor / Transmisie

4.0

Hyundai Tucson facelift este disponibil atât cu motorizări pe benzină, cât și cu propulsoare diesel. Versiunea testată de mine a fost echipată cu dieselul de top de 2.0 litri. Motorul oferă 185 de cai putere la 4.000 rpm și 400 între 1.750 și 2.750 rpm.

Unitatea pregătită de Hyundai răspunde plăcut chiar și la turații joase, iar la viteze de oraș, SUV-ul producătorului asiatic reușește să dezvolte un comportament agil și ușor de anticipat. Pe autostradă, chiar și la viteze care trec ușor de limita legală, motorul nu dă semne de oboseală. Dar un diesel rămâne un diesel: deși asiaticii au antifonat mai bine Tucson facelift, motorul își face simțită prezența la nivelul habitaclului imediat ce te apropii de 3.000 rpm.

Comportamentul agil de care Tucson dă dovadă în traficul urban poate fi pus și pe seama transmisiei automate cu opt rapoarte. Cutia celor de Hyundai schimbă plăcut, fără să transmită vibrații neplăcute la nivelul caroseriei. Au existat și mici momente de "bâlbâială" pe retrogradările rapide. Cei care vor să se simtă tot timpul în control, pot miza pe modul manual care poate fi accesat exclusiv prin intermediul selectorului amplasat pe tunelul median. Pentru moment, constructorul nu oferă și un set de padele.

  • M, miercuri, 29.05.2019 12:29

    SUV-ul producătorului nipon …………...este sud corean. Va rog sa corectati

  • cornel.socariciu, miercuri, 29.05.2019 12:44

    @M Rămăsesm cu gândul la rivalul nipon :) Am corectat. Mulțumesc.

  • adi_10, miercuri, 29.05.2019 12:48

    Arata bine masina, nu e o mare diferenta fata de versiunea anterioara dar e ok. Pt mine 35.000 de euro e mult, dar daca ne uitam ca un Audi A1 cu motor de 1.0 costa 34.000 de euro (varianta testata de voi) eu spun ca si pretul acestei masini nu este tocmai exagerat. Nu mai punem ca vorbim de un SUV 4x4 full option, nou.

  • Anonim, miercuri, 29.05.2019 13:34

    8 litri extraurban pentru ub suv diesel de 2 litrii 4X4 este mult .

  • Gogu, miercuri, 29.05.2019 13:50

    Auzi comportamentul sistemului de infoteinmant, când este lăudat de toată lumea, dar asa se întâmplă când ești fan vag

  • COCO, miercuri, 29.05.2019 15:39

    Am achizitionat versiunea pe benzina cu motorul de 1.6 si 177 CP,a costat 24.000euro,vroiam sa cumpar duster ce era 18700 euro,am considerat ca merita diferenta de bani aceasta masina coreana. Legat de Tucson nu pot spune decat ca sunt foarte multumit(cu exceptia consumului urban de 12%).

  • ironR, miercuri, 29.05.2019 16:03

    skoda octavia 3, 2.0 - 170cp, 4x4, automat, consum mediu dupa 100k km, 95% in oras Bucuresti = 12,8 - asta arata computerul de bord, AC in permanenta pornit, mers cum se poate, mai tare, mai incet, mai la consum, mai sportiv, na....in atatia km nu se mai discuta ce si cum. Nu laud, nu critic, doar informativ.

  • PMC, miercuri, 29.05.2019 16:20

    @Anoni: pe bune? E mult 8 litri la o masina de 1700 de kg la gol, cu cutie automata si cu 4x4? :) Du-te cu una pe benzina si vezi cat e acolo. Sau ia-ti electrica care incepe de la 60.000 de eur si te duce 200 de km. :)

  • Adio Diesel, joi, 30.05.2019 02:23

    Honda CRV hybrid 4x4 de 215 cai si consum 6,2 urban...adio Diesel

  • Rudolf D., joi, 30.05.2019 07:52

    @Adio. Si extraurban? Ca doar nu v-ati luat SUV sa mergeti prin oras?

  • adi_10, joi, 30.05.2019 10:59

    @Rudolf - cum adica nu se iau SUV pt mers in oras? asta e moda Rudolf, toata lumea se vrea cocotata! 10% din cei care au SUV si-au luat masina pt ca fac multe drumuri extraurbane, restul de 90% asa, sa ne dam mari prin Bucuresti. legat de consum te contrazic, iesi mult mai bine cu un hybrid fata de un diesel, ma refer la consumul total (gen 75% oras - 25% extra). s-a facut test drive pe HONDA CRV, uita-te;)

  • Rudolf D., vineri, 31.05.2019 07:57

    @adi_10 Asa este adi, ai dreptate. Nu sunt fan Diesel in oras. Hibridul e mai potrivit.

  • Bolivar, luni, 24.02.2020 17:14

    Ar fi meritat mai mult de 4.1 overall, părerea mea. Preturile foarte atractive, datorita ofertei cu discount. Am trecut pe la ei, interesat sa dau un sportage de 6 ani, și am găsit un preț mai mic decât la kia, pe anumite echipări. De exemplu motorul benzina aspirat pleacă de la 17200, iar la aproape 19000 iei echiparea style cu multe dotari. Varianta motor turbo, cutie automata, tot benzina, 177 cp pe la 24000, un preț imbatabil ținând cont de dotări și ce oferă. Interiorul arata superb, este mult îmbunătățit, iar cine vorbește prostii legat de materiale, calitate etc cu siguranță nu s-a urcat în el.