Siguranta

3.5

Acesta este un capitol unde noua Hyundai Kona nu excelează neaparat. La testele Euro NCAP, noua generație a primit 4 stele, în ciuda faptului că beneficiază de un pachet generos de sisteme de siguranță precum: avertizare inteligentă a vitezei maxime, sistem de avertizare a oboselii șoferului, asistent pentru evitarea coliziunilor în intersecții și în față, asistent de centrare a benzii și un asistent pentru rularea pe autostradă de nivelul 1.5.

Culmea este că sistemele de asistență au tras mult în jos noua Hyundai Kona la testul Euro NCAP, acestea fiind notate cu doar 60%. Acesta este scorul obținut și de sistemele de asistență ale primei generații Hyundai Kona, care a primit 5 stele în testul din 2017.

  • aha, luni, 16.06.2025 13:26

    Stai, boss, ca nu inteleg. Masina a luat 4 stele la testele Euro NCAP, dar voi ii dati 3.5 stele la capitolul Siguranta? Cum mai si vine asta?

  • eu, luni, 16.06.2025 13:33

    consum excesiv specific coreenilor. poate ca in 2005 inca ar mai fi mers, dar in 2025 in niciun caz.

  • N, luni, 16.06.2025 14:05

    @ Automarket E adevarat ca Hyundai i10 nu se mai fabrica?

  • ds, luni, 16.06.2025 14:33

    Și farurile și stopurile sunt așezate total aiurea, nu numai ca aspect dar și pentru integritatea lor. Sunt fix în locurile cele mai vulnerabile. La banii ăștia aș prefera oricând, să zicem, așa, la întâmplare, o Skoda Octavia 1.5 TSI de 150 cp.

  • daniel, marţi, 17.06.2025 11:36

    De ce cu motor pe benzina cand au si hibrida si full electrica? De fapt au proiectat prima data modelul electric iar celelalte motorizari sunt pe aceeasi platforma.

  • SJTEO, marţi, 17.06.2025 12:46

    Masina scumpa 27 de mii de euro , consum mare , plastice tari la greu in interior , urata ca forma din punctul meu de vedere . Nu cred ca in Romania au sa rupa cu vanzarile cel putin nu in varianta asta top cu motor pe benzina . Poate la full hybrid au sa fie cereri mai mari .